تبیین بیانیه گام دوم با مشارکت عملی دانشگاه آزاد اسلامی و صدا و سیمای ایلام/ کلی‌گویی مانعی برای تحقق اهداف بیانیه است

مهدی عباسی در مصاحبه با خبرنگار گروه محلی خبرگزاری آنا ، در دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام ، درباره اقدامات دفتر راهبردی درباره بیانیه مرحله دوم انقلاب اسلامی گفت: در سال 1998 ، اولین جلسه در نوامبر 1998 برگزار شد. ما آن را آماده کردیم ، به مرجع مرکزی فرستادیم و پس از امضا و تأیید ، از طریق یک جلسه رسمی در دفتر نماینده رهبران ارشد به اعضا ارائه شد. دانشگاه آزاد اسلامی ایلام ، اکنون جلسات ماهانه برگزار می کنیم.

با صدا و سیمای مرکز ایلام تفاهم نامه همکاری امضا کرد

وی گفت ، “ما با بسیج اساتید دانشگاه ایلام همکاری خواهیم کرد. در همین راستا ، در دفتر استراتژیک محلی ، بیانیه ای دو مرحله ای با همکاری تفکر دولت امضا کردیم. بیانیه استراتژیک دانشگاه آزاد اسلامی در ایلام است استان. در مرحله دوم انقلاب اسلامی.

مسئول بسیج استاد دانشگاه آزاد اسلامی ایلام گفت: هشت موضوع مهم زیر در بیانیه دو فاز برنامه تولید محور معرفی شده است.

عباسی هنگام توصیف یک برنامه مشترک با رادیو و تلویزیون ایلام ، گفت: ساختار این برنامه ها بدین صورت است که کارشناسان اجرایی و کارشناسان رسمی در هر موضوع مرتبط هفتگی یا ماهانه سخنرانی می کنند و رادیو و تلویزیون موضوع را به دانشگاه گزارش می دهند.

او اضافه کرد: “با توافق ، صداوسیما این توافق نامه را در كمیته برنامه ریزی خود بررسی خواهد كرد ، كارشناسان و واسطه ها از دانشگاه هستند و بقیه كارها توسط صدا و سیما انجام می شود. این برنامه هفته ای یا هر دو هفته پخش خواهد شد. “وظیفه اصلی دبیرخانه محلی بیانیه مرحله دوم است.

مدیر بسیج استاد دانشگاه آزاد اسلامی ایلام با همکاری مرکز دانشگاه در دهلران و ایوان توضیحی در مورد بیانیه فاز 2 با مشارکت اساتید و اساتید مدعو ارائه داد و در مورد ارتباط و همکاری با حوزه های علمیه و حوزه های علمیه صحبت کرد. شورای مرکزی دبیرخانه راهبردی در این بیانیه همچنین از اعضای حوزه علمیه است و با اعضای برتر و محققان حوزه علمیه استان ایلام در تماس بوده است.

عباسی افزود: اتاق فکر دانشگاه آزاد اسلامی ایلام ارتباط بسیار نزدیک با حوزه علمیه دارد ، بنابراین دهلران و مربیان کارگاه های آموزشی ایلام از طریق حوزه علمیه حضور داشتند.

تکرار و تعمیم مانع تحقق اعلامیه مرحله دوم انقلاب اسلامی است

رئیس بسیج دانشگاه آزاد اسلامی ایلام به تکرار و تکرار جملاتی که مانع تحقق اعلامیه مرحله دوم انقلاب اسلامی شد ، اشاره و ادامه داد. البته این یک سهل انگاری است که باید بسیار مراقب آن باشیم. زیرا شما به بیماری کلیوی مبتلا هستید.

وی گفت: در این حالت توانایی دیده شدن و پنهان بودن خوب است. متأسفانه ، ما باید تأیید و توضیح دهیم که در حال حاضر در اجرای بسیاری از پروژه هایی که وارد این مرحله شده اند ، مشکل داریم.

مسئول بسیج استاد دانشگاه آزاد اسلامی ایلام چندین مرحله برای اجرای بیانیه مرحله دوم انقلاب ایلام ذکر کرد. ما جلسات منظمی با استاد محلی بسیج داریم. با این حال ، از برخی جهات ، ما از برگزاری جلسات و حتی شرکت در پروژه های عملیاتی راضی نیستیم.

استاد دانشگاه گفت: یکی از اعضای اصلی سازمان بسیج اساتید ، که مسائل مالی و مشکلات پروژه ملی موسوم به سد کنگی در شهر ایوان را رصد می کند ، جلساتی را برای حل این مشکل در جلسات متعددی با جهاد کشا ورزی ، دبیرکل و مدیر منابع آب منطقه ای برگزار کرد. در همان زمان ، ما از توانایی دبیرخانه ، توانایی بسیج اتاق فکر با اساتید محلی استفاده کردیم. این همان چیزی است که ما مشاهده می کنیم و در استان دچار مشکل می شویم.

عباسی می گوید که در استان ایلام شاهد مشکلات مختلفی بوده است. “ما دو راه حل مدیریت اجرایی داریم که در سال گذشته شروع کرده ایم و برای حل مشکلات محلی آن را در سال 1400 خلاصه خواهیم کرد.”

وی تأکید کرد: بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ایلام و دبیرخانه بیانیه فاز 2 انقلاب در استان ایلام به عنوان مشاور مدیران عمل می کند و آنها را در مورد پروژه مشاوره می دهد. ضروری.

انتهای پیام / 4062/4117 /

خروج از نسخه موبایل