حوزه‌های علمیه بر تولیدات فرهنگی و دینی خود بیافزایند

گزارشگر یک / لرستان نماینده ولی فقیه لرستان با بیان اینکه شعار امسال تولید ، معلولیت و حمایت از سوی رهبران عالی رتبه معرفی شده است ، گفت: حوزه های علمیه نیز باید محصولات فرهنگی و مذهبی خود را افزایش دهند و معلولیت را از بین ببرند.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان ماه در کارگاه آموزشی و ارائه حقوق ویژه مبلغین و ائمه جماعات روستایی در شهر خرم آباد است که امروز 24 فروردین برگزار شد ، اظهار داشت: اهمیت رشد ، یکپارچگی و گسترش فضیلت دینی در حوزه علمیه متورم می شود ، که در طول تاریخ مرکز آموزش ، تعلیم و تربیت دانشمندان ، اندیشمندان ، روشنفکران و بزرگان بوده است.

وی افزود: مدارس علمیه و روحانیون در لرستان از شهرت علمی و معنوی برخوردار بودند. “مدارس دینی کانون پرورش و تعلیم و تربیت اسلامی بودند.”

نماینده ارشد رهبر لرستان افزود: “در طول انقلاب اسلامی ، فرصت ارتباط و تعامل روحانیون با مردم داخل و خارج از کشور فراهم شد و ما باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.”

شاهرخی یادآوری کرد: “آنچه در تاریخ قرن گذشته مشاهده کرده ایم این است که رضاخان پهلوی بر تخت سلطنت است و با فوت مرحوم آیت الله حاج شیخ عبدالکریم حائری در کشور ما به مدارس علمیه حمله شده است و حوزه های علمیه و روحانیت مورد حمله قرار گرفتند. “در مرکز و مرکز حوزه علمیه کوم ، روحانیون در طول روز فرار کردند تا در مورد علوم بحث کنند ، در خارج از شهر تحصیل کنند و از اینکه مجبور به بازگشت هستند شکایت کنند. عصر در حوزه علمیه یا در خانه.

وی با تأکید بر اینکه در میان این سختی ها ، مشکلات زندگی و سختی ها ، امام (ره) برای ایجاد یک جریان سالم فرهنگی ، مذهبی ، تأثیرگذار و موثر در جامعه قیام کرده است ، افزود: با این حال ، در سال 1942 او از حالت دفاعی خارج شد و پرخاشگر شد. وی حمله را متوقف نکرد ؛ این جریان فعال سالم ، مذهبی و با نفوذ با هجوم 15 ساله ، سیستم حکمرانی و استبداد را از بین برد. و استبداد

نمایندگان ولی فقیه لرستان خاطرنشان کردند: وظیفه هر روحانی می تواند در هر کجا که یک جریان سالم فرهنگی و مذهبی شکل بگیرد وظیفه بزرگ و بسیار مهم خود را انجام دهد و خوشبختانه کشیش های امروز این توانایی ها و توانایی ها را دارند از این توانایی ها استفاده کنید و یک انتقال واقعی از توانایی های بالقوه خود داشته باشید.

شاهرخی در مورد چگونگی ساخت مسجد به عنوان مرکز معارف اسلامی گفت: “طبق شعار امسال محصولات فرهنگی و مذهبی نیز باید در تولید ، موانع و حمایت از رهبران عالی حوزه علمیه لحاظ شود.” شما باید به دنبال خلاص شدن از موانع باشید.

وی تأكید كرد كه حفظ جوانان و جوانان در مساجد به روشهای متنوعی نیاز دارد و ما باید با تأكید بر لزوم برگزاری جلسات مبلغین مذهبی و هم اندیشی ها ، بتوانیم این ارتباطات را برقرار كنیم. مبلغان و دانش آموزان باید در آینده دستاوردها و چالش های خود را به اشتراک بگذارند. در جلسات همفکر تحقیق کنید.

نمایندگان رهبران ارشد لرستان با اشاره به سفر اخیر قوه قضائیه به استان لرستان گفتند: در سالی که از تولید و تقسیم حمایت می کند ، کشیش ها و حوزه های علمیه بهتر از دیروز در بحث آموزش ، آموزش و ترویج مذهبی عمل کنند تذکر: رئیس منصوب شد تا چندین کارخانه در استان را با مشکلات قضایی اختصاص دهد ، اما نه وقتی رئیس شعبه دیگر به استان آمد تا موانع باقی مانده را برطرف کند ، اما به عنوان معاون رئیس دادگستری محلی ، وزیر برای حذف محلی موانع و مشکلات به عنوان نماینده ای از

شاهرخی گفت ما باید فرهنگ دینی را همراه با پیشرفت اقتصادی آن ترویج دهیم و این کاری است که روحانیون می توانند انجام دهند. مهم این است که بتوانیم بر جریان فعال فرهنگی و مذهبی مسلط شویم و نتیجه آن تربیت یک جوان مومن است. او انقلابی ، سخت کوش ، روانی ، اخلاق گرا ، عدالت خواه است و در مرحله دوم انقلاب اسلامی ما هستیم. مذهبی. ما باید در زمینه توسعه و گسترش فرهنگی از نظر کیفی و با قوت عمل کنیم.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل