گروه‌های جهادی در راستای مردم یاری فعالیت دارند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، علی ایل بگی روز پنجشنبه در آئین اختتامیه رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد اظهار کرد: امام راحل جهادگران را سنگرسازان بی سنگر لقب دادند، این لقب بزرگترین مدال افتخار بر گردن جهادگران است.

وی تصریح کرد: رزمندگان جهادی در طول هشت سال دفاع مقدس بدون توجه به جان ومال خود به عنوان بزرگترین سرمایه در خط مقدم جبهه حضور داشتند و خط مقدم را می‌شکافتند و نخستین گروهی بودند که خود را به خطوط مقدم جبهه می‌رساندند تا برای رزمندگان استحکامات را ایجاد کنند.

ایل بگی با اشاره به اینکه این شهدا و جهادگران در زمان جنگ جلوتر از همه می‌ایستادو بدون منت از جان خودشان گذشتند و خدمت می‌دهند بدون اینکه اجری بخواهد و خدمت بی‌منت می‌کند گفت: این کار جهادگران برگرفته از منش حضرت زهرا (س) است و نیروهای بسیجی معتقدند تا وقتی در مسیر حضرت زهرا (س) حرکت کنیم، پیروز خواهیم ماند.

وی خاطر نشان کرد: جریان جهادسازندگی یک روز در این کشور نابود شد و تفکرات لیبرال جریان عظیم مردمی اثرگذار بسیج سازندگی را در سال ۶۲ مورد هجمه قرار دادند و درسال ۷۹ تیرخلاص به این جریان زدند تا نهادهای انقلابی را به وزارتخانه تبدیل کنند که نقش مردم و اتصال بین امام و امت را قطع کنند، اما امروز جریان جهادی با همان چهار عنصری که مقام معظم رهبری در سال ۶۲ به آن تاکید د اشتند فعال شده است.

ایل بگی با بیان اینکه مردمی بودن، خدمت بی منت، استفاده از ظرفیت متخصصان و تخصص گرایی و وابسته نبودن به ساختارهای دولتی به حرکت خود ادامه می‌دهد گفت: گروههای جهادی باید مردمی بماند و اتصال به هیچ جریان سیاسی نداشته باشند.

وی یاد آور شد: حرکتهای جهادی کشور خدمت رسانی به مردم به عنوان اصل اساسی جهاد است، ارائه خدمت بی منت اساس کار جهادگران است که به دنبال اهداف سیاسی و اهداف دنیای نیستند و خدمت بی منت ارائه می‌دهند.

ایل بگی خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت متخصصان به عنوان اساس کار جهادی است، تخصص گرایی در خدمت است و باید این امر را حفظ کنیم.

وی بیان داشت: ما باید پرچم بن بست شکنی را بر سردست بگیریم و با توسل به نماد کرم حضرت فاطمه زهرا (س) حرکت کنیم. گروهای جهادی در راستای محرومیت زدایی، مردم داری و مردم یاری فعالیت دارند.

خروج از نسخه موبایل