آموزش ساخت لباس لیدی باگ و کت نوار

آموزش نقاشی کت نوار (گربه سیاه در لیدی باگ)

آموزش نقاشی کت نوار (گربه سیاه در لیدی باگ) به صورت گام به گام در اختیار شما قرار گرفته است تا بتوانید این شخصیت کارتونی دوست داشتنی را طراحی کنید. همچنین در مورد لباس لیدی باگ و طراحی آن صحبت شده.

قطعا شما هم یکی از طرفداران پر و پا قرص کارتون زیبا و جذاب دختر کفشدوزکی هستید. کارتونی که با شخصیت ها و قهرمان های دوست داشتنی اش خیلی معروف شده است. ما در سایت بساز و بفروش را پیش از این قرار داده بودیم که با استقبال بی نظیری روبرو شد برای همین تصمیم گرفتیم تا نقاشی کت نوار یا گربه سیاه را هم به صورت گام به گام به شما آموزش بدهیم. این مطلب از سایت ترجمه و بازگردانی شده است.

آدرین آگرست (Adrien Agreste) پسر نوجوانی است که در فرانسه زندگی می کند و یک مدل است. او پس از اینکه به پیرمردی به نام استاد فو کمک کرد به عنوان یکی از دو ابرقهرمان آینده انتخاب شد. استاد فو حلقه ای به نام Cat Miraculous داد که به کمک آن می تواند به گربه سیاه یا کت نوار تبدیل شود. کت نوار با همکاری دختر کفشدوزکی یا همان مرینت دوپن چنگ تلاش می کنند تا پاریس را از شر هاوک شیطان صفت نجات دهند.  حالا نوبت شماست که وارد دنیای ابرقهرمان ها شوید و نقاشی آنها را بکشید.

نقاشی فرم صورت

نقاشی کت نوار را از صورتش شروع می کنیم. از یک خط منحنی برای کشیدن اطراف صورت استفاده کنید و دقت داشته باشید که این دو خط منحنی در یک نقطه صاف چانه به همدیگر می رسند. حالا به سراغ کشیدن موهای گربه سیاه می رویم. برای کشیدن هر یک از دسته های مو از یک جفت خط منحنی استفاده کنید که در یک نقطه به هم می رسند. از دسته موی بلند و پهن در قسمت پیشانی و از دسته موهای کوتاه تر در کناره های سر استفاده کنید. به کمک خطوط منحنی موها را در قسمت بالایی سر محصور کرده و دسته های مو را به صورت بافت در بیاورید.

 گوش های کت نوار را بالای سرش بکشید. برای هر کدام از گوش ها باید یک مثلث منحنی رسم کنید که با دو خط منحنی محصور می شود. قسمت داخلی هر گوش را هم با یک خط منحنی مشخص کنید.  در این مرحله از آموزش نقاشی کت نوار به سراغ نقاب و لبهای او می رویم. با استفاده از خطوط منحنی اطراف ماسک گربه سیاه را بکشید. سپس به کمک چند خط دیگر فرم بینی و دهان و چانه او را بوجود بیاورید.

 همانطور که می بینید بیشترین قسمت نقاشی کت نوار با خطوط منحنی رسم می شود. برای چشم ها هم از همین خطوط باید کمک بگیرید. موقع کشیدن چشم ها خطوط را به آرامی به اطراف چشم بکشید. درون چشم گربه سیاه دو دایره داخل هم بکشید و دایره داخلی را سایه بزنید تا مردمک چشمش شکل بگیرد.

 نقاشی بدن کت نوار

برای کشیدن گردن کت نوار باید دو خط کوتاه و خمیده را از پایین سر رسم کنید. در بین این دو خط دو خط دیگر بکشید تا یقه لباس درست شود. در زیر یقه یک دایره بکشید و داخل آن را به شکل زیر طراحی کنید. با یک خط خمیده و بلند شانه های کت نوار را بکشید. و آستین های او را با خطوطی به سمت پایین رسم کنید.

آستین دیگر را هم به همین شکل نقاشی کنید.

با چند خط کوتاه جزئیات لباس گربه سیاه را بکشید تا نقاشی کت نوار شما شکل حرفه ای تری پیدا کند.

رنگ کردن نقاشی گربه سیاه

حالا به انتهای آموزش نقاشی کت نوار رسیده ایم و می توانید نقاشی تان را رنگ آمیزی کنید. سایه زدن در نقاشی را فراموش نکنید.

بچه ها من اسم همه قسمت های میراکلس فصل 4 رو ترجمه کردم و درموردشون چند تا نظر دارم
1:قسمت 1 یعنی PEACOCK(طاووس) این قسمت درمورد میراکلس طاووس هست
2:قسمت 2 یعنی COPY CAT(گربه تقلبی) که این اسم یکی از اکوماتیز شده ها است و ممکنه باز همون مرده اکومایی بشه یا اینبار یکی دیگه به نظر من یکی دیگه چوم وگرنه میگفتن کپی کت 2
3:قسمت 3 یعنی GANG HEAD(سر گروه) در مورد این قسمت نظری ندارم
4:قسمت 4 یعنی PRISM(منشور) فکر کنم باید ربطی به موزه ی لوور داشته باشه. ( بانیکس از اونجا در اومد)
5:قسمت 5 BOB BOSS(رییس باب) فکر کنم ربطی به بابای XY داره چون اسم
بابای XY باب هستش (XY همون رقیب جگد استون)
6:قسمت 6 یعنی PRINCE OF SHADOWS(شاهزاده سایه ها) تنها نظری که دارم
اسم قسمت=اکوماتیز این قسمت. همین نظر رو دارم
7:قسمت 7 یعنی DAWN OF THE ROOSTER(طلوع خروس) این قسمت درمورد
میراکس خروس هست که یکی از دوست های مرینت میراکلس خروس رو میگیره و تبدیل به قهرمان خروس میشه
8:قسمت 8 یعنی ARCHAEOLOGIST(باستان شناس) نظری ندارم
9:قسمت 9 یعنی REALITY QUEEN(ملکه واقعیت) فکر کنم تو این قسمت
کلویی یا مادرش یا خوهرای الیا اکوماتیز میشن اخه یبار بانیکه گفت تو با دوتا ملکه جنگیدی برای همین خواهر هاای الیا رو اوردم
10: قسمت 10 یعنی DESTRUCTIOK(تخریب) یا شایدم ممکنه این اسم اکوماتیز شونده باشه
11:قسمت 11 یعنی HATE(نفرت) نظری ندارم
12: قسمت 12 یعنیDAGLTLM YAPAN KISI(پخش کننده) نظری ندارم
13: قسمت 13 یعنی MUCIZENIN GIZEMI PART 1(رمز و راز معجزه اسا پارت 1)
خب به احتمال زیاد این قسمت درمورد راز های میراکلس هست و دو پارتی هست
14: قسمت 14 یعنی MUCIZENIN GIZEMI PART 2(رمز و راز معجزه اسا پارت 2)
15:قسمت 15 یعنی SHIP FIGHTER(جنگ زوج ها)فکر کنم این قسمت درمورد زوج مرینت و لوکا و کاگامی و ادرین هست
16:اسم قسمت 16 یعنی TRUST(اعتماد)فکر کنم این قسمت کلا درمورد اعتماد کت نوار و لیدی باگ باشه یا اولش میگه بعضی به هم اطمینان دارند و همچین چیزایی مثل قسمت اخر فصل 3 همینطوری میگه
17:اسم قسمت 17 یعنی KLRLKLAR(کلرکلار) نظری ندارم
18:اسم قسمتا 18 KISS BOO (بوسه بو) نظری ندارم
19: اسم قسمت 19 BLACKOUT(خاموشی) نظری ندارم
20: قسمت 20 یعنی YXPO(وای ایکس پو) نظری ندارم
21:LUKANETTE(لوکانت) همونطور که از اسمش معلومه این قسمت درباره ی
زوج مرینت و لوکا هست که بهش میگن لوکانت
22: قسمت 22 یعنی CURSE(نفرین) نظری ندارم
23: قسمت 23 یعنی SAKURA(ساکورا) فکر کنم اسم اکوماتیز شونده ساکورا هست
24: قسمت 24 یعنی MISS MISFORTUNE(خانم بدشانس) نظر خاصی ندارم
25:قسمت 25 یعنی DOOMS DAY PART 1(روز رستاخیز پارت 1) این قسمت هم 2 پارتی است

یکی از اون شایعه ها اینه که آدرین قراره در اواخر فصل4 بمیره. واقعا مسخره ست. اگه آدرین بمیره که دیگه این کارتون معنی نداره و درد نمیخوره. تازه قراره سه چهار تا فصل دیگه داشته باشه. آخه مگه فصل 5-6-7 بدون آدرین و گربه ی سیاه میشه!

شایعه ی بعدی اینه که دختر کفشدوزکی و گربه ی سیاه کسان دیگه ای باشن که حتما قبلا هم دیدینشون.(آرورا-تیهم) همچین چیزی غیر ممکنه. اون ها     شخصیت های اصلی کارتون هستند و هنوز خیلی جوان هستند. استاد فو وقتی که پیر شده بود وظیفه اش را به مرینت سپرد اما چرا لیدی باگ و کت نوار معجزه گرهاشون رو به کس دیگه ای بدهند.

اطلاعات بیشتر در سایت میلی جون.

خروج از نسخه موبایل