لیست سبزی مرغ ترش

ترش واش گیلان تولید کننده انواع سبزیجات مورد استفاده در انواع مواد غذایی بوده و این محصولات را به صورت کاملا تمیز، بهداشتی و آماده به بازار عرضه می کند. محصولات ما دارای ویژگی ها و مزیت های خاصی نسبت به سایر رقبا می باشد که در زیر به برخی از آنها اشاره می شود.
همانطور که می دانید مرغ ترش یکی از غذاهای پرطرفدار در بین ایرانیان است. این غذا که از غذاهای شمالی محسوب می شود با عطر و طعم بی نظیرش دل مصرف کنندگان را به دست آورد. برای خرید سبزی مرغ ترش با ما تماس بگیرید.


مواد مورد استفاده در سبزیجات مرغ ترش

یکی از دلایل خرید ترشی مرغ از این مجموعه این است که متخصصان تغذیه ما با در نظر گرفتن ذائقه افراد مختلف در سراسر کشور و امتحان کردن ترکیبات مختلف، توانسته اند این محصول را که بسیار مورد علاقه ما است، بیابند منشاء شهروندان در شهرهای شمالی ایران استفاده می شود.

طعم و عطر فوق العاده سبزی های به کار رفته در این محصول به شما این امکان را می دهد که خورش خاصی را تهیه کرده و نهایت لذت را ببرید.

برای مرغ ترش از سبزیجات زیر به نسبت معین استفاده می کنیم:

-چوچک

– رازیانه

– فلفل

– گشنیز

– برگ سیر

– جعفری

– نعناع تند

– خلوش

– رژکس انار

برای رضایت مشتریان عزیز در صورت عدم تمایل به ترکیب فوق و داشتن سفارش تولید خاص، سبزی را به همین صورت برای آنها تولید می کنیم.

سبزی ترشی مرغ می فروشم

اطلس محصولات را به صورت عمده و خرده به فروش می رساند و مشتریان می توانند هر محصولی را در مقادیر کم یا تن خریداری کنند. شرکت های بزرگ و کارخانجات تولید مواد غذایی برای تامین این نوع کالاها با وزن بیش از یک تن با مشکلات زیادی روبرو هستند. فرآیند تولید سبزی های آماده نیاز به قدرت زیاد و تجهیزات پیچیده ای دارد که از عهده آن برنمی آید، بنابراین ما ظرفیت خطوط تولید خود را افزایش داده ایم تا بتوانیم این مدل محصول را به گروه مشتریان خود عرضه کنیم. .

دکمه بازگشت به بالا