عمومی

آبرسانی به ۷۰ درصد اهواز دچار مشکل شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، صادق حقیقی پور توسط استاندار خوزستان به اهواز شماره داده شد. من امروز صبح هنگام بازدید از پالایشگاه 2 صحبت کردم کارهای تعمیر و نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه طبق برنامه سالانه ی سیستم Pi امِ پالایشگاه شماره 2 توسط اهواز (شهید) منجزی) در 2 هفته گذشته تعمیرات اساسی و تعمیرات اساسی تجهیزات برقی و مکانیکی این تصفیه خانه راه اندازی شد ، یک تصفیه خانه بسیار مهم که حدود 70٪ آب آباز را تأمین می کند.

حقیقی پور افزود که این اقدامات باید برای آمادگی در فصول گرم که تقاضای آب زیاد است و تحمل کمبود آب کمتر است ، انجام شود. مشکلی در تصفیه خانه ، شیر قطع کننده آخرین پمپ و مشکل شکستن واشر آب بندی (شماره 6) خط خروجی تصفیه خانه وجود داشت.

وی در ادامه گفت: “آخرین ساعت شب بود و فشار روی چشم انداز قایق زیاد بود و همزمان با این بود ، بنابراین آب برگشت به تصفیه خانه بسیار زیاد بود و متاسفانه ایستگاه پمپاژ دچار آبگرفتگی شد.”

حقیقی پور گفت: “از ساعت 2:00 بامداد همکاران من کار خود را شروع کردند ، و اکنون با ایستگاه پمپ تقریبا خالی و غواص موجود در سایت ، شما به شیر خرابی دسترسی دارید ، پمپ را بررسی کرده و تا بعد از ظهر آن را امتحان کنید.” بیایید اهواز را تعمیر کنیم مشکل آب امروز.

وی افزود که تصفیه خانه این شهر هم اکنون کاملاً عملیاتی است. “ما یک مخزن آب با حداکثر ظرفیت تهیه کرده ایم تا ساکنان اهواز بتوانند آب را تأمین کنند تا در صورت نیاز مشکل تصفیه خانه برطرف شود.” .

مسئول محلی آب و فاضلاب از شهروندان پرسید. در صورت نیاز به آب فوری با شماره 122 تماس بگیرید.

وی در مورد نیاز به بیمارستان شهری در این بیماری کرونا ویروس گفت: “ما مخزن جداگانه ای را برای بیمارستان با توجه به شرایط کرونا ویروس موجود آماده کرده ایم و به محض اعلام نیاز آب ارسال خواهیم کرد.”

استاندار خوزستان نیز در کارخانه تصفیه آب شهید حضور یافت. منجزی اهواز شاهد اختلال در جریان نهایی آب در این تصفیه خانه بود.

استاندار خوزستان به دلیل شرایط نامناسب تاج در خوزستان از این پرونده شکایت و انتقاد کرد و خواستار حل سریع مشکلات پالایشگاه شد.

وی در بازدید خود از محل ، دستورالعمل های مورد نیاز برای اتصال تصفیه خانه به خط آب اهواز را منتشر و بر حل این مشکل در اسرع وقت تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار آنلاین ، دفتر اهواز امروز به دلیل کمبود آب در اهواز تعطیل شد.

دکمه بازگشت به بالا