بین الملل

آخرین آمار جهانی کرونا ویروس؛ شمار مبتلایان از سه‌ و نیم میلیون گذشت

طبق اخبار آنلاین روسیه 10،633 ، ایالات متحده آمریکا 10.576 ، انگلیس 4،339 ، هند 2،791 ، اکوادور 2،074 ، ترکیه 1،670 ، عربستان سعودی 1،552 ، اسپانیا 1،533 ، ایتالیا 1،389 ، مکزیک 1،349 ، مکزیک 1،228 ، پاکستان 1،062 ، کرونویروس آخرین به مدت 24 ساعت استفاده می شود.

تا پایان این گزارش ، می توانید آخرین آمار کاربران ویروس Corona را در تصویر زیر مشاهده کنید که هر دقیقه به روز می شوند.

تصاویر و منابع موجود در وب سایت Meers آمار افراد آسیب دیده و کشته جداگانه را به روز می کنند.

آمریکا

در تحولات اخیر در ایالات متحده ، مجلس نمایندگان ایالات متحده و رهبران اکثریت سنا درخواست دولت برای آزمایش سریع ویروس تاج در کنگره را رد کرده اند. در بیانیه مشترک ، سناتور نانسی پلوسی و سناتور میچ مک کانل در بیانیه مشترک پارلمان گفتند که کنگره باید آزمایش سریع برای ویروس تاج در جایی که بیشترین نیاز را داشته باشد ، پیدا کند ، نه فقط کنگره.

در خبر دیگری ، کاخ سفید شهادت آنتونی فوچی ، کارشناس بیماری همه گیر و عضو ارشد کارگروه ملی تاجگذاری کنگره را مسدود کرد. طبق اخبار NBC سخنگوی کمیته تخصیص خانه ها ، یون یوناردر گفت: دکتر فوچی ، مدیر موسسه تحقیقات اپیدمی ، باید در جلسه ای در یکی از زیرمجموعه های کمیته در تاریخ 6 ماه مه شرکت کند تا تحقیقات درباره سرکوب تاج دولت دولت ترامپ انجام شود. با این حال ، به گفته مقامات ، کاخ سفید بود فوچی شهادت را منع کرد.

سخنگوی کاخ سفید به رسانه ها گفت: همزمان با از سرگیری اقتصادی دولت ترامپ و تلاش برای تولید واکسن ، حضور هر یک از اعضای گروه کاری Corona در کنگره کمکی نمی کند.

پومپئو به فشار بر دولت ترامپ ادامه داد و چین را دوباره محكوم كرد. به گفته NBC News ، وی گفت كه دو تئوری وجود دارد كه آزمایشگاه ها منبع ویروس ها در ووهان هستند. اولی به سختی قابل مشاهده است ، دومی معقول است ، اما تأیید نشده است.

وی ادامه داد: مورد اول نتیجه یک برنامه تحقیقاتی درباره سلاح های بیولوژیکی چینی است که در آن coronavirus با آزمایشگاه ووهان در ارتباط است و تعداد کمی از ویروس شناسان آن را پیدا کرده اند.

دوم ، در نتیجه تحقیقات در مورد ویروس در انستیتوی تحقیقات ووهان ، یک ویروس به طور تصادفی در یک تصادف آزمایشگاهی به کارمند سرایت کرد و کارمند بدون اطلاع از این ویروس در شهر پخش کرد. این قابل قبول است ، اما هیچ مدرک مستقیمی یا عمومی برای نقل قول وجود ندارد.

644 نفر دیگر جان باختند که منجر به کشته شدن 68.088 نفر در کشور شد. تعداد بیماران از 1717202 فراتر رفته است.

مکزیکی

یک خانواده از بیماران مبتلا به بیماری Covid-19 ، واقع در Cronazde ، یک شهر حومه مکزیک ، خواستار اطلاعات در مورد بازگشت بستگان و اجساد بستری در بیمارستان شدند.

به گزارش اکاتوپک رویترز مکزیک ؛ خانواده پس از اعلام عکسی از جسد که در بیمارستانی در شهر واقع شده بود ، جایی که کیف جسد را پیدا کردند ، معترض شدند.

ویدئوی دیگر ، درگیری خانواده با پلیس را که می خواهند درباره خویشاوندانشان بشنوند ، نشان می دهد. این گروه گفتند که در پاسخ به اعتراضات کارکنان بیمارستان ، اطلاعاتی در مورد بیمار فاش نمی شود.

تعداد 89 نفر با 89 کشته ، به 2،061 نفر افزایش یافت. تعداد بیماران از 22888 فراتر رفت.

شیلی

بیماران کروناویروس نیز افزایش یافته است. کشته شدن یک جسد دیگر منجر به تلفات کمی در کشور شد. تعداد بیماران نیز از مرز عبور کردند.

با مرگ 13 نفر ، تعداد کشته شدگان به 260 نفر افزایش یافت. تعداد بیماران از 19.663 فراتر رفته است.

اکوادور

کشور همچنین از وضعیت خوبی برخوردار نیست. به گفته اسکای نیوز ، دولت نتوانسته است نیاز مردم خود را برآورده کند و سیستم بهداشت و درمان کشور با چالش های بسیاری روبرو است. عکسی از جسد مرده چند روز پیش در خیابان منتشر شد که حاکی از وضعیت وحشتناک در کشور است. برخی افراد حتی اجساد بستگان خود را در خانه رها می کنند.

با 193 کشته ، مرگ این کشور به 1.564 رسید. تعداد بیماران از 29.538 فراتر رفت.

انگلستان

به نوشته روزنامه دیلی میل ، نخست وزیر انگلیس در شرایط بدتر شدن شرایط در دوره تاج آمادگی اعلام مرگ خود را اعلام کرد. نخست وزیر 55 ساله انگلیس ، بوریس جانسون ، اعتراف کرد که مبارزه با ویروس در بیمارستان سنت توماس در مرکز لندن خوب نیست و پزشکان برای احیای وی در بخش مراقبت های ویژه از یک لیتر اکسیژن استفاده کردند. گفت که تهیه شده است.

جانسون گفت: “باور سخت بود كه وضعیت من طی چند روز بدتر شود.” دوران سختی بود ، اما من رد نمی کنم. آنها در حال مطالعه سناریوی مرگ مشابه استالین بودند. من خیلی خوب نمی دانستم ، اما فهمیدم که برنامه ای ساخته شده است.

به گزارش بی بی سی ، براساس گزارشی که روز یکشنبه توسط انجمن پزشکی انگلیس منتشر شد ، حدود نیمی از پزشکان انگلیس شخصاً تجهیزات پزشکی مورد نیاز خود را خریداری می کنند.

این مطالعه ، در بین 16000 پزشک انجام شد ، تصور می کردند که 65٪ هنگام استفاده از کورو ویروس و نبرد ، جزئی یا کاملاً محافظت نمی شوند.

این مطالعه نشان داد که 48٪ پزشکان شخصاً وسایل محافظ را خریداری می کنند یا به کمکهای خیریه یا آژانس های محلی اعتماد می کنند.

تقریباً یک سوم پزشکان از کمبود تجهیزات محافظ شخصی صحبت نمی کنند و معتقدند که هیچ کاری انجام نخواهند داد.

اسپانیا

تعداد کشته شدگان از ویروس کروناویروس از 164 روز یکشنبه به 2.5264 افزایش یافته است. این گزارش حاکی از کمترین میزان مرگ و میر ناشی از ویروس عروق در 7 هفته گذشته از 18 مارس است. بیش از 245000 مورد مثبت کروناویروس گزارش شده است.

اسپانیا به تدریج در حال تخریب است. در ایالات متحده ، ماسک های حمل و نقل عمومی باید از فردا پوشیده شود.

ایتالیا

در 24 ساعت گذشته ، 174 نفر آلوده به ویروس Corona در این کشور جان خود را از دست داده اند که کمترین تلفات در بین بیماران قرنطینه ای در ایتالیا از 10 مارس (20 مارس) وجود دارد.

تعداد تلفات ایتالیا 28.884 نفر بود که 174 نفر به قربانیان تاج آن افزودند.

علاوه بر این ، در 24 ساعت گذشته در سال 2010 ، موارد جدید کرونا ویروس در کشور به ثبت رسیده است که در نتیجه 210 هزار و 1717 بیمار در این کشور اروپایی به سر می برند.

نخست وزیر ایتالیا ، جوزپه كنته چند روز پیش در مورد حساسیت اوضاع فعلی ایتالیا صحبت كرد و از آغاز برنامه دولت برای كاهش تدریجی قرنطینه دولت و محدودیت ها خبر داد.

وی در صفحه فیس بوک نوشت: “من از فردا صبح شروع می کنم و شروع می کنم ، تصمیم گیری غیرمسئولانه است و می تواند علت آن باشد.” “منحنی اپیدمی کنترل نشده است و تمام تلاش های ما را تاکنون خراب می کند.”

روسیه

طی 24 ساعت گذشته ، 10 هزار و 633 نفر دیگر با کرونا قرارداد بسته اند و بیشترین تعداد بیماران در کشور در طول روز فوت کرده اند.

براساس آمار جهان بیرونی میتران ، در حال حاضر 134،687 نفر در بزرگترین کشور جهان با کرونا قرارداد دارند ، تنها در مقایسه با 58 ساعت در 24 ساعت گذشته. 1280 نفر

دو روز پیش نخست وزیر روسیه ، وزیر کشاورزی و معاون مدیرعامل وی به تاج آلوده شدند ، در حالی که دو عضو پارلمان روسیه اعلام کردند که نتایج آزمون تاج نیز مثبت است.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اعلام کرده است که بیش از یک ماه ، روسیه از قرنطینه کامل بازدید کرده است ، و این تعطیلات تا 11th ادامه خواهد یافت و مردم باید همچنان به دیدار با شرایط قرنطینه ادامه دهند.

از هفته آینده پوشیدن ماسک در روسیه یک ضرورت محسوب می شود و به نظر می رسد دولت روسیه به تدریج در حال آماده سازی برای کاهش محدودیت های ترافیکی در این کشور است.

ترکیه

به گفته آناتولی براساس آخرین آمار وزارت بهداشت ترکیه ، روز گذشته 4 هزار و 451 بیمار مبتلا به کرونا با ویروس Covid-19 از بیمارستان مرخص شده و در نتیجه 58 هزار و 259 نفر از این بیماران جان خود را از دست داده اند.

تعداد بیماران کروناویروس در ترکیه به عنوان یک مورد جدید در سال 1983 به 124375 نفر رسید. از این تعداد ، 1445 بیمار تحت مداوا و بستری بودند و در مجموع 778 بیمار به سیستم تنفسی متصل بودند.

در مقابل ، 78 مورد مرگ در 24 ساعت گذشته منجر به 3336 قربانی کرونا شده است. در ترکیه ، در مجموع 1111366 نفر علیه کرونا نمایش داده شدند.

فخرالدین کجا ، وزیر بهداشت ترکیه در توییتر خود نوشت: “تعداد موارد شناسایی شده برای اولین بار از تاریخ 30 مارس به کمتر از 2000 در روز کاهش یافته است. تعداد بیماران بهینه شده حدود 2.5 برابر این تعداد است.”

عربستان سعودی

وزیر دارایی عربستان سعودی برای مقابله با نتایج کورونا باید به شدت هزینه های بودجه را کاهش دهد و به نظر می رسد این اقدام دردناک است.. براساس وب سایت النشر “همه گزینه ها برای کاهش هزینه ها باز است ، ما در مدت چهار سال بیش از 1 تریلیون ریال ذخیره ملی استفاده کردیم ، دستورالعمل های مربوط به کاهش هزینه ها را اعلام خواهیم کرد و ثبات مالی را جدی خواهیم گرفت ، باید در نظر بگیرم دلیل این امر این است که بحران تاج از زمان جنگ جهانی دوم برطرف نشده است و مانند قبل کرونا نیست.

یک مقام از ریاض گفت که او امسال حدود 220 میلیارد ریال وام قرض می دهد. نه عربستان سعودی و نه جهان نمی توانند به ایالت قبل از کرنا بازگردند و بودجه این کشور نیاز به کنترل و نظارت بیشتری دارد. راه پیش رو طولانی است ، اما ما با قدرت در این بحران ظاهر خواهیم شد.

کشته های این کشور به 184 نفر رسید ، در حالی که هشت نفر دیگر درگذشت. تعداد بیماران از 29011 نفر فراتر رفته است.

پاکستان

مشکل ابتلا به کروناویروس بین پزشکان و پرستاران در شهرهای مختلف پاکستان ، همزمان با تعداد بیماران مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا در این کشور ، مبارزه با ویروس کوویداز را دشوار کرده است.

به گفته رسانه ها و انجمن های پزشکی پاکستان ، کسانی که دولت های آنها نتوانسته اند تجهیزات محافظتی برای تاج را ببندند و نتوانند از برنامه قرنطینه رعایت کنند (باید با کرونا قرارداد بسته و به مرکز پزشکی بروند) از مهمترین دلایل پزشکان ، پرستاران و دیگران است. مقامات بهداشتی بیماری کرون را ارزیابی می کنند.

در برخی از شهرهای پاکستان ، از جمله لاهور ، پیشاور ، کویته و کراچی ، پزشکان و پرستاران در نبردهای اخیر علیه کرونا اعتراض کردند و نتوانستند محافظت از تاج را به دست آورند.

هفته گذشته براساس نامه ای به دولت ، پزشكان و متخصصان داخلی و خارجی پاکستان خواستار بررسی شدند كه موافقت خود را برای برگزاری جماعت و نماز جمعه در ماه رمضان اعلام كنند ، با تأكید بر اینكه فقط سه تا پنج نفر باید در مراسم ماه مبارك رمضان ماه حضور یابند. محدود کردن آن به همان طرحی که در اوایل شیوع تاج در پاکستان اجرا شده است.

تلفات با مرگ 20 نفر دیگر به 457 نفر افزایش یافت. تعداد بیماران از 2084 نفر فراتر رفته است.

ایران

ایران همچنین در جلسه ستاد کرونا گفت: براساس این گزارش ، به دلیل عملکرد عالی کادر درمانی و پزشکی ، 83 درصد از مردم کشور به اصول بهداشتی مبنی بر همکاری با مسئولان بهداشتی عمل می کنند و بازدید از بیمارستان ها و مراکز درمانی رو به کاهش است. وی قدردانی از تلاشهای صورت گرفته برای مقابله با بیماریهای کرومی در این مدت و اقدامات انجام شده در جهت رفع نیازهای اساسی و اساسی مردم را قدردانی کرد. تمام راه را آماده کنید.

در خبر دیگری ، سخنگوی وزارت بهداشت جهانپور درباره آخرین آمار توضیح داد. از تاریخ 5 مه 2016 تا دیروز تا امروز 976 بیمار جدید مبتلا به Qovid 19 طبق معیارهای قطعی تشخیص در کشور شناسایی شدند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد کل بیماران مبتلا به 19 Covids در کشور به 97 هزار و 424 نفر رسیده است. متأسفانه در 24 ساعت گذشته ، 47 بیمار 19 مهره بینی از دست داده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: متأسفانه تعداد كشته شدگان 6203 نفر بوده است. وجود دارد

سخنگوی وزارت بهداشت به این نتیجه رسید که “تاکنون 496273 آزمایش برای تشخیص Qovid 19 در این کشور انجام شده است.”

310311

دکمه بازگشت به بالا