اقتصادی

آخرین تصمیم شورای عالی بورس درمورد سهام عدالت

جلسه الکترونیکی سهام عدالت از شرکت های سرمایه گذاری محلی که قرار بود در تاریخ 11 مارس برگزار شود ، طبق تصمیم شورای عالی بورس سهام به تعویق افتاد.

به گزارش گزارشگر یک ، پس از افشای سهام عدالت ، ذینفعانی که سهام خود را به روشی غیرمستقیم مدیریت می کردند ، سهامدار شرکت های سرمایه گذاری محلی شدند و قرار بود جلسه این شرکت ها در تاریخ 11 مارس توسط هیئت مدیره انتخاب شود. . بر این اساس ، ذی نفعان برای ثبت نام در جلسات شرکت و انتخاب اعضا ، باید در SJAM ثبت نام کنند ، اما آخرین تصمیم شورای عالی بورس اوراق بهادار موکول به این انتخابات را پیشنهاد می کند.

بر این اساس ، براساس پایگاه اطلاع رسانی آژانس بورس ، گزارشی از برگزاری مجمع عمومی شرکت های سرمایه گذاری محلی در 15 استان کشور در جلسه امشب شورای عالی اوراق بهادار بورس از طریق یک شورای الکترونیکی برگزار شد. شرکت سپرده گذاری مرکزی اعلام شد. براساس این گزارش ، به طور متوسط ​​بیش از 50٪ سهامداران در سیستم جامع اطلاعات مشتری (SJAM) ثبت نام نمی کنند ، اما حداقل حد نصاب لازم برای رسمیت یافتن جلسه در طول جلسه بیش از نصف است. هیچ سهامدار در استانهای مذکور به دست نیامد و تصمیم بر این شد که تجمع آنها برای بار دوم برگزار شود.

با در نظر گرفتن سطوح فوق و در نظر گرفتن اینکه تعداد نامزدهای ثبت نام اعضای هیئت مدیره این شرکتها با تعداد سهامداران شرکت متناسب نیست ، مجمع عمومی فوق العاده ویژه شرکتهای سرمایه گذاری محلی در ماه مارس برگزار می شود. در این ماه ، به منظور اعلام لغو و افزایش میزان مشارکت سهامداران سهامداران و اعضای هیئت مدیره شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت محلی ، تصمیم بر این شد که کلیه آژانس های مربوطه اطلاعات لازم را به کل سهامداران داخلی ارائه دهند. .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا