عمومی

آخرین خبرها از لاستیک‌سازی خرم‌آباد/ پیشرفت ۱۵ درصدی بعد از ۷ سال – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مهرداد ویسکرمی گفتن وی در مورد آخرین وضعیت پروژه تایر کرام آباد به خبرنگار آنلاین گفت: “این پروژه تنها 15٪ پیشرفت واقعی دارد.”

وی گفت: مشکل اصلی این پروژه سرمایه گذاران بودند. طبق اعلام وکیل سرمایه گذار ، وی نمی تواند به کار خود ادامه دهد.

نمایندگان مردم خرم آباد و چگنی وی در شورای اسلامی ، با اشاره به اینکه سرمایه گذاران مایل به تبدیل شدن به یک شریک برای ادامه کار هستند ، افزود: “این پروژه صدها میلیارد دلار نیاز دارد.”

ویسکرمی افزود که اگر این کارخانه ساخته شود ، 2000 شغل در استان ایجاد می کند و می تواند به صورت مرحله ای افتتاح شود.

وی گفت: “ما هنوز آن را از طریق نهادهای انقلابی یا سرمایه گذاران عظیم دنبال می كنیم.”

نمایندگان مردم خرم آباد و چگنی وی در شورای اسلامی گفت: “ما تاکنون پیشرفت جدی در این پروژه نداشته ایم.”

از این رو این گزارش چیزی نیست جز خاطره ای دور از هزاران شغلی که می خواهند برای “لاستیک سازی” و لرستانی ها ایجاد کنند. رویا وی در سفر خود به لستان در سال 1993 تحت عنوان “بزرگترین پروژه صنعتی” توسط رئیس جمهور در لستان ، نقش مهمی در قلب جوانان بیکار منطقه بازی کرد.

این پروژه که قرار بود طی 36 ماه به پایان برسد ، طی 7 سال امروز به عنوان زمینی خالی در پای کرام آباد مشاهده می شود ، ایجاد بیش از 1200 شغل برای جوانان در رستانس فقط یک سراب است.

اگر به شروع پروژه توجه ویژه ای داشته باشید اوه تو هستی کرام آباد برای احیای پروژه لاستیک تأسیس شد. از امروز ، بیش از هزار جوان در لستان شغل پیدا کرده اند و این استان هنوز در میان بیکارانترین استانهای کشور نیست. همین امر برای سایر پروژه های ناتمام اقتصادی در لرستان نیز صدق می کند.

پیش از این ، خبرگزاری آنلاین گزارش های متعددی را در مورد لزوم اجرای این پروژه منتشر کرده است که برخی از آنها را می توانید در اینجا ، اینجا و اینجا بخوانید.

دکمه بازگشت به بالا