اقتصادی

آخرین وضعیت کارگران و حواشی اخیر نیشکر هفت‌تپه

گزارشگر یک / کوزسان مدیر اتحادیه های صنفی و خدمات اجتماعی خوزستان آخرین وضعیت شرکت نیشکر هفت تپه و کارگران آن را تشریح کرد.

ارسلان غمگین در مورد آخرین مسائل و حواشی شرکت نیشکر هفت تپه به خبرنگاران گفت. با اهمیت موضوع هفت تپه و جلوگیری از سو abuse استفاده احتمالی دشمنان و مخالفان ، مقامات محلی بلافاصله برای بررسی موضوع وارد شدند و موضوع را به اداره کار ارجاع دادند.

به گزارش گزارشگر یک ، وی افزود ، با اشاره به اینکه باید مسائل کارگری به صورت قانونی بررسی شود و از بحث و جدال اجتناب شود. کارگران را نیز می توان متوقف کرد ، و حقوق و مزایای کارگران نیز متناسب با آن پرداخت می شود.

مدیر امور رفاه اجتماعی اتحادیه صنفی کارگران استان کوزستان گفت: مدیریت این شرکت ورود کارگران را تا تعیین وضعیت کارگران ممنوع کرده است و اداره کار شوش آمادگی دارد هرچه سریعتر شکایات کارگران را بررسی کند.

غمگین افزود ، “نظر دولت به طور كلی ، به ویژه اداره تعاون كار و خدمات اجتماعی ، حفظ اشتغال ، حفظ تولید ، رونق و رعایت قانون برای كارفرمایان و كارگران است.” اصول ، نظم و رفتار سازمانی همه برای ادامه روند تولید در یک کارخانه یا شرکت بسیار مهم و مهم است.

وی در مورد اظهار نظر برخی اعضای شورای اسلامی در مورد وقایع اخیر شرکت نیشکر هفت تپه گفت: امنیت خود را در شرکت خود سیاسی نکنید ، بلکه کاملاً سیاسی کنید تا به طور ناخواسته به دشمنان خود غذا ندهید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا