سلامت و دانش

آزمایش خون در تشخیص کرونا ضریب خطای بالایی دارد

اخبار آفتاب:

دکتر پرژان رضایی روز چهارشنبه در همایش با اعضای شورای اسلامی کردستان اظهار داشت: آزمایش PCR 70٪ قطعی است و 30٪ احتمال خطا دارد و قرنطینه فرد آلوده فقط با سی تی اسکن انجام می شود.

وی ویروس تاج ناشناخته را عاملی عنوان می کند که از تمام روش های پیشگیری از بیماری استفاده می کند. “در سراسر جهان 15 مطالعه در مورد واكسنهای كرونا وجود دارد كه دو مورد از آنها هنوز تكمیل نشده است ، اما هنوز به عنوان واكسن در دسترس نیستند.” قابل محاسبه نیست.

استاندار دانشگاه علوم پزشکی کردستان همچنین به دریافت حق بیمه بیماران مبتلا به بیماری عروق ویروس کرونا اشاره کرد و یادآور شد: دستیاران درخواست می کنند.

رضایی می گوید: مراقبت از عروق ویروس کرونا برای مراقبت های بهداشتی 12 میلیون نفر هزینه دارد و یک چهارم این مبلغ توسط شرکت های بیمه بازپرداخت نمی شود و مشاوره از شهروندان و جلوگیری از تهیه دارو در بازار سیاه برای درمان شریان کرونری هیچ دارویی یا واکسنی برای آنها تأکید نشده است که وجود ندارد و نباید افراد را فریب دهی از ذی نفعان کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: یکی از افراد ثروتمند سنندج برای بیش از 30 میلیون نفر واکسن کرونا را برای دریافت واکسن کرونا تهیه می کند ، در حالی که این یک معجزه برای واکسن یا تاج است. داروها در سراسر جهان در دسترس نیست.

رضایی به اثربخشی این دو دارو در روند بهبودی بیمار اشاره کرد و گفت: “این دو دارو در حال حاضر به صورت رایگان در دسترس بیماران در بیمارستانهای دولتی قرار دارند.”

وی دو دستور پنج میلیارد تولیدکننده را برای استان اعلام کرد و افزود: “این دستگاه در فصل پاییز سفارش داده شد كه نگران شیوع گسترده این بیماری هستیم و به یك شهر سیار با بیماری جدی منتقل خواهیم شد.” .

رضایی با اشاره به اینکه بیماران شریان ویروس کرونا به طور همزمان به 10 لیتر اکسیژن در ثانیه نیاز دارند ، یادآور شد: از آنجا که کپسول های اکسیژن باعث افزایش مرگ و میر می شوند ، تولید کننده اکسیژن یک نیاز اساسی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان اعلام کرد و افزود: بیمارستان های کوثر و بعث به درمان عادی بر می گردند ، بخش تاج این مرکز پزشکی امروز ضد عفونی شد.

وی در پاسخ به سؤالی جدید درباره اشتغال غیرقانونی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان ، گفت:

وی تأکید کرد: به من سفارش نشده است که شخص دیگری را استخدام کنم و مودبانه از آن امتناع می کنم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان به کمبود پزشکان و متخصصان در این پزشک عمومی در این هفته اشاره کرد و گفت: یکی از دلایلی که پزشکان تمایلی به حضور در این هفته ندارند ، تأخیر در پرداخت ها بود.

“8 ماه از حقوق فعلی من گذشته است و این یکی از هفته های گذشته کشور در این زمینه است.”

50 تخت ICU اضافه کنید

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اضافه شدن 50 تختخواب به ظرفیت ICU در این منطقه ، اظهار داشت: 50 دستگاه تنفس نفس به عنوان کمک هزینه و بودجه دانشکده پزشکی به تجهیزات بیمارستان اضافه شد.

دکتر صدیق جید الاسلامی افزود: تا یک ماه آینده ، سی تی اسکن بیمارستان توحید به روز می شود ، یک دستگاه به بیمارستان بیجار اضافه می شود و یک دستگاه نیز به مریوان اضافه می شود.

وی اضافه کرد: دستگاه سی تی اسکن بیمارستان سقز شفا تا دو ماه آینده نصب می شود.

آزمایش کرونا در شهرها ، اتخاذ اقدامات برای ترویج کمبود امکانات و تجهیزات پزشکی در شهرهای هوشیار ، بر لزوم استفاده مردم از رهنمودهای بهداشتی ، تهیه کیت های آزمایشگاهی ، مراجعه به مراکز درمانی در اوایل عموم ، پزشکان عمومی و نبود متخصصان ، شفافیت اشتغال غیرقانونی در دانشگاه علوم پزشکی ، نبود مراکز درمانی ، نبود خدمات دندانپزشکی و پایداری احتقان رانندگان و مدیریت شبکه مراقبت های بهداشتی در سراسر مرز بین المللی باشماک از جمله نیازهای این شورا است. اسلامی محلی در این جلسه بود.

دکمه بازگشت به بالا