اقتصادی

آغاز توزیع اقلام پر مصرف ایام عید خانوارها ظرف چند روز آینده

وزیر صنعت ، معدن و تجارت با تأکید بر تأثیر مثبت سیاست “واردات به صادرات” بر اقتصاد ملی ، گفت: برنج ، روغن ، گوشت منجمد و مرغ ، روند تأمین کالاهای اساسی قابل قبول است. ، و قند بیش از نیاز به چربی شروع می شود.

به گزارش گزارشگر یک ، علیرضا رزم حسینی در کنفرانس ویدئویی با روسای کل کشور در زمینه تنظیم بازار ، با اشاره به همکاری بسیار خوب و قابل ستایش بانک مرکزی و وزارتخانه گفت: با همکاری شکل گرفته بین بانک مرکزی و وزارت صنعت و تجارت ، معدن و تجارت روند قابل قبولی در عرضه این کالاها و نهاده های دامی را شاهد هستیم و امیدواریم به ویژه در این زمینه طی ماه های آینده نگرانی ها را به حداقل برسانیم. در تعطیلات عید.

وزیر تجارت ، صنعت و معدن با اشاره به یکی از موضوعات استراتژیک اقتصاد ایران در ماه های اخیر ، اقدام ثروت خاموش ، افزود: “یکی از اقدامات مهم وزارت صمت ، تأمین کالا و ترخیص کالا از گمرک بود ؛ در گذشته ، صادرکنندگان موظف بودند ارز مورد نیاز جزایر نیما را تأمین کنند که این امر به دلیل شرایط موجود موجب افزایش پرونده های قضایی برای صادرکنندگان و تأمین صادر کنندگان شده است. ارز خود را تغییر دهید به گونه ای که می تواند با استفاده از سیستم نیما یا با وارد کردن کالاهای مشخص شده توسط وزارت صمت برای بازگرداندن ارز به کشور انجام شود.

رزم حسینی تنوع در بازده ارزی توسط صادرکنندگان را یکی از دلایل ساده سازی عرضه کالا عنوان کرد و گفت: در ماه اول این سیاست 8.5 میلیون تن کالا از جمله 4.5 تن گمرک کالا ، کالاهای اساسی متحد و این روند ادامه دارد.

وزیر امور خارجه صمت همچنین اظهار داشت: حجم بالای کار وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، 38 درصد تولید ناخالص داخلی کشور و ایجاد اشتغال زیاد متعلق به این وزارتخانه است ، به شرح زیر: انسجام در این زمینه ایجاد می کند.

رزم حسینی گفت: یکی از اهداف این نشست ارزیابی کامل و مستقیم شرایط بازار محلی به منظور عرضه و توزیع کالاها در سطح کشور به صورت متعادل است. ممکن است تأثیر خوبی در زاویه ، تفویض اختیارات ، به ویژه ستاد تنظیم بازار محلی داشته باشد و تصمیم نهایی در این باره پس از بررسی بیشتر اعلام خواهد شد.

به گفته وزارت صنعت و تجارت ، وی در مورد تهیه ، ترخیص کالا از گمرک ، توزیع و نگهداری کالاهای لازم در سراسر کشور به طور مناسب توضیح داد و افزود: “طی چند روز آینده ، توزیع کالاهای مصرفی در تعطیلات از جمله برنج ، روغن” ، گوشت و مرغ و قند منجمد و بیش از نیاز چربی آغاز می شود و اقدامات و اقدامات انجام شده در این زمینه انجام نخواهد شد مشکل.

رزم حسینی همچنین از صدور و ابلاغ مجوزهای لازم برای حفظ فروش ویژه اصناف در سراسر کشور خبر داد و گفت: هوشمندانه به بازار. “

قابل ذکر است که جلسه ستاد تنظیم بازار در قالب یک کنفرانس ویدئویی در وزارت صنعت ، معدن و تجارت در روز چهارشنبه 7 اسفند برگزار شد و استاندار در مورد عرضه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه داد تنظیم محصول و بازار.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا