عمومی

آقای ستاره خداحافظ ولی …

“با تشکر از تلاش شما.” او فوراً با برخی بازیکنان صحبت کرد. آن زمان سرگرم کننده بود و ما درک می کنیم که نمی توانیم در برابر وسوسه میلیاردها مقاومت کنیم. “سلام و خدا به شما برکت دهد.”

به گزارش گزارشگر یک ، روزنامه نگار احسان محمدی عصر ایران او نوشت: “فوتبال اصطلاح” طرفدار بازیکن “را دارد. اینها افرادی هستند که “بازیکنان” را بیشتر از “تیم ها” دوست دارند. بازیکنان محبوب تبدیل به بتهایی می شوند که در هر شرایطی که باشند حق دارند در هر شرایطی از اشتباهات خود دفاع کنند ، به دیگران توهین کنند و از طریق آنها می توانند تیم مورد علاقه خود را تغییر دهند. مخصوصا برای بازیکنان خارجی. به عنوان مثال ، میلیون ها نفر به محض خروج لیونل مسی از بارسلونا به پاری سن ژرمن به اینستاگرام باشگاه فرانسوی اضافه شدند و پس از پیوستن رونالدو به یوونتوس نیز همین اتفاق رخ داد.

“بازیکنان طرفدار” فیلم ها و کلیپ های حماسی برای ستاره ها در فضای مجازی ایجاد می کنند ، صفحات طرفداران ایجاد می کنند و از نظر نظامی با دیگران مبارزه می کنند. هر از گاهی ، افراد مشهور از عکس های یادبود و “پسندیدن” گرفته تا اهدای پیراهن و مجالس خصوصی دیدار می کنند. با افزایش این صفحات هوادار ، باشگاه ها ، مربیان ، مدیران ، سایر بازیکنان و حتی هواداران تحت تأثیر قرار می گیرند. به ارتشی از فرمانهای مطیع ، حتی گاهی اوقات این توهم را به ستاره می دهد که “همیشه درست” است.

احمد نوراللهی هافبک بسیار خوبی است. من چندین بار برای ستایش از کیفیت او نوشتم. او مفید ، م effectiveثر و عموماً طی سالها رفتار متواضعانه ای داشت. امسال او گفت که بهترین پیشنهاد را دارد اما می ماند. اکنون ناگهان پس از پیوستن به الشباب الاهلی امارات ، در اینستاگرام خود نوشت: “آنطور که می خواستم پیش نرفت. من برای گرفتن این تصمیم سخت تلاش زیادی کردم ، بسیار مردد بودم و البته منتظر بودم من منتظر بودم تا نشانه ای از واکنش مثبت را ببینم ، اما هرگز نشان داده نشد: “مدیر برنامه من را در باشگاه بارها و بارها تماشا کنید و منتظر پایان یک مذاکره بی پایان باشید.”

او گفت که مدیران معمولاً بازیکنان را مقابل هواداران قرار می دهند و ….

باشگاه در این باره گفت: “نورالهی چند روز پیش به تنهایی به دفتر باشگاه آمد و با جعفر سمیعی مذاکره کرد. او سعی داشت قرارداد خود را تقریباً سه برابر نسبت به فصل قبل افزایش دهد و باشگاه با پیشنهاد این بازیکن موافقت کرد. در همان زمان ، او مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره روز شنبه 14 آگوست از باشگاه دیدن کرد و قول داد قرارداد را تمدید کند. امروز (سه شنبه ، 17 مرداد) مدیر برنامه نورالهی برای بازدید از باشگاه آمد و آخرین مراحل تمدید قرارداد. “نورولا پاسخ به همه درخواست های سلام مثبت بود و ما منتظر حضور او در دفتر پرسپولیس بودیم ، اما ناگهان با خداحافظی او استقبال شد …”

رویارویی بیهوده و مضر بین باشگاه و بازیکنان. بازیکنان فکر می کنند “مدیر” قصد ترک دارد و آنها باید به نوعی دل هواداران را به دست آورند و کور نشوند و مدیران هیچ تمجیدی برای دفاع از عملکرد خود ندارند. هیچکس در علاقه کاپیتان سابق به پیراهن پرسپولیس تردید ندارد ، او یکی از چهره های کلیدی در بازی پرسپولیس بود ، اما اکنون آنها یکدیگر را متهم می کنند که به جای خداحافظی مودبانه دروغ می گویند.

طرفداران می دانند که در عصر پول ، بازیکنان دیگر به دلیل عشق و تعصب نمی توانند انتظار ماندن داشته باشند و نمی توانند به میلیاردها تومان نه بگویند. من از یک کشور انتقادی و خوش اخلاق عربی هستم. به همین دلیل ، از بازیکنان انتظار می رود که به روشنی و صراحت بگویند به جای این رفتار که با “طرفدار بازیکن” بیشتر همدردانه است ، تیم را با پیشنهاد بهتری ترک کردند و در نتیجه حاشیه ایجاد می شود. باشگاه. هیچ تیمی بعد از رفتن بازیکنی منحل نشده است. حتی اگر آن بازیکن مارادونا ، زیدان ، رونالدو یا مسی باشد.

تقریباً هر سال این اتفاق در مورد دو باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس رخ می دهد. جزئی ، اما بی فایده است. آیا داستان شجاع خلیل زاده را به خاطر دارید که می گفت به خاطر عشق با پرسپولیس قرارداد 6 ساله ترک خواهد کرد؟ اما ماه ها بعد ، او تیم را پس از یک فینال قاطع تنها گذاشت! بسیاری از بازیکنان استقلال این کار را کردند و رفتند. این بازار تا زمانی که هواداران فوتبال بالغ نشده و تحت تأثیر این رفتارها قرار نگیرند ، بازار مشتری دارد. او به بازیکنان گفت: “از زحمات شما متشکرم. این زمان مفرح بود و ما می فهمیم که نمی توانیم در برابر وسوسه میلیاردها دلاری کنیم.” “درود و خدا به شما برکت دهد.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا