عمومی

آقای شماره دو، مرد دوم بود

فقط حضور جادوگران نبود که از زمین فوتبال بیرون آمدند. در این داستان ، معاون اول رئیس جمهور وی ، مهدی مهدویکیا نادیده گرفته می شود. من مجبور شدم طی این سالها پیراهن شماره دو بپوشم و نفر دوم لیگ کریمی شوم اما این کار را نکردم و متأسفانه شرم آور بود.

به گزارش گزارشگر یک دنیای اقتصاد نوشته شده توسط: “گفته می شود شکست علی کریمی در انتخابات فدراسیون یک شکست” فوتبال “است. تعبیری که نمی تواند اشتباه باشد. اما فقط حضور جادوگر نبود که زمین فوتبال را ترک کرد. در این داستان ، معاون اول رئیس جمهور ، مهدی مهدویکیا ، نادیده گرفته شد. من مجبور شدم پیراهن شماره دو بپوشم تا نفر دوم فدراسیون کریمی شوم ، اما این کار را نکردم و متأسفانه شرم آور بود. و از این نظر ، صریحاً گفتم: “جو در فوتبال ایران این است که نمی خواهم کار کنم.”

کیا موتورز همکاری کوتاهی با باشگاه هامبورگ دارد و آکادمی اختصاصی خود را برای پرورش نوزادان و کودکان نوپا با استعداد در ایران تأسیس کرده است. در چنین شرایطی ، دوست 20 ساله وی ، علی کریمی ، می توانست او را ترغیب کند که وارد کار مدیریت شود و او را به انتخابات فدراسیون برساند ، اما کل سهم این دو افسانه فوتبال ایران در مجمع عمومی تنها 9 رای بود. . ماه دبیکیا مقاله ای را پس از انتخابات منتشر کرد که در بخشی از آن نوشت: “قصد ما خدمت بود. به خصوص وقتی بچه های با استعدادی را دیدیم که در یک محیط ناسالم فدا شده اند و به جایی نرفته اند.” ما می خواستیم برای آنها کاری انجام دهیم ، اما نتوانستیم. “

مجمع عمومی تصویب شد ، انتخاب اعضا به هیچ وجه قابل احترام است ، اما چه شرم آور است اگر نتوانید از همان تجربه و نیت های ناب مهدی مهدویکیا استفاده کنید. این گنجینه فوتبال ایران است. وی افزود: آنچه مهدی به طور داوطلبانه در آكادمی كیا انجام می دهد می تواند یك پروژه ملی با حمایت لازم فدراسیون و وزارت ورزش باشد و ده برابر بیشتر بار دهد اما متاسفانه اراده جدی وجود ندارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا