فرهنگی

آماده‌باش تمام دستگاه‌های مشهد برای نوروز ۱۴۰۱

گزارشگر یک/خراسان رضوی استان خراسان رضوی بیان کرد: برای جلوگیری از اختلال در فرآیند خدمت به زائران در نوروز 1401 تمام دستگاه ها در حالت آماده باش قرار گیرند و به همین منظور مرمت تمام مدیران از 25 اسفند 15 سال آینده لغو خواهد شد.

یعقوبعلی نظری امروز در جلسه ستاد خدمات سفر که در استانی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: مفتخریم که همه امور ما حول محور معنوی امام رضا (ع) می شود و میچرخد. امیدوارم با توجه به خدمت‌های ایجاد شده بتوانیم برای زائران باشیم.

وی اضافه کرد: نوروز امسال با جمعیتی متراکمتر از نسبت به سالهای گذشته رخداد بود و یکی از انتخاب های آن مربوط به 2 سال گذشته است. مردم ما برای زیارت امام رضا(ع) عطش زیادی دارند و ما وظیفه داریم در تمام بخش‌ها آما. در استان به ستاد خدمات سفر با مسئولیت معاونت امور زائرانی و در مشهد به قرارگاه عملیاتی سفر که مسئولیت آن را شهر مشهد بر عهده خواهد داشت، نیازمندیم.

استان خراسان رضوی با تاکید بر لزوم آماده باش تمام نوروز 1401 در نوروز 1401 در نوروز 1401 ادامه داد: ماموریت خدمت به زائران به زائران نبایستی مانع شود. باید تمام دستگاه ها را به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم درگیر دین ماموریت خواه توجه داشت. فعالیت های قرارگاه عملیاتی خدمات سفر مشهد باید باشد. همچنین به شهرداری مشهد پیشنهاد می‌کنم ساز و کاری ۲۴ ساعت د تا برای پیشنهاد مشهد می‌کنم ساز شد تا برای هر یک از آقایان به شهید پیشنهاد می‌کنم سازو

نظری اضافه کرد: به هیچ وجه در نوروز ۱۴۰۱ نباید از نظر تامین کلا مشکلی وجود داشته باشد. ستاد تنظیم بازار و قرارگاه امنیت اطلاعات بر اساس پیش‌بینی‌ها وضعیت را از این من من. یکی از مهمترین موضوعات تامین کالا به ویژه در اطراف ش حرم رضوی اسر تا ارامگی همچنین قیمت‌ها باید کنترل شود تا احجافی در حق زائری صورت نگیرد.

استان خراسان رضوی گفت: موضوع بازگشت از اهمیت بالالایی است؛ مردمی که در مشهد حضور پیدا می‌کنند، در برگشت دچار مشکل و گرفتاری نشون می‌شوند. اگر قرار است برای اتوبوس‌های بین شهری هماهنگی گرفته شود، آن را از امروز انجام شهری هماهنگ می‌کنیم.

نظری گفت: در کنار این باید مسئله اسکان در صورت وضعیت، موضوع مورد تاکید قرار گیرد چرا که اگر در شرایط بحرانی خاص ایجاد شود، آمادگی وجود داشته باشد که کدام زائر در محل باید مدیریت شود. همچنین باید ظرفیت‌ها توسط تمام بخش‌ها اعم از مردمی و حکومتی بسیج شوند.

وی بیان کرد: ستاد مرکزی خراسان رضوی باید ۱۰۰ درصدی برای نوروز ۱۴۰ عالی خراسان رضوی قله پیک ششم کوتاهی را اسپری کرد. امیدوارم سراشیبی نموداری ادامه پیدا کند و در پایان سال شرایط کشونم.یی خوبی را شاا

استان خراسان رضوی کرد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عنوان فرض بر این قرار است که در صورت قرمز شدن شرایطی در برابر نوروز با آن را داشته باشد. همچنین سایر دستگاه‌ها شرایط شرایط خوب و سفید است تا از تمام اطلاعات خود گمتچنداد کرای خ

نظری بیان کرد: همچنین از توان کافی اطلاع‌رسانی در تبل و حیرن سفرها همچنین ستاد امر به معروف در این ایام فعال باشد تا مظاهر نامناسب در لحظه تحویل سال ن.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا