عمومی

آمادگی بازیکنان گل گهر/برای رسیدن به اهداف تاکتیکی زمان نیازداریم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین سعید الهویی وی در یک کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی گلگو حر شیران و سپاهان اصفهان گفت: “اول از همه ، مردم ایران همیشه به تاج افتخار می کنند و امیدوارند که همه در امنیت باشند.”

“ما بسیار خوشحالیم که لیگ برتر با در نظر گرفتن تمام مواردی که وجود دارد ، می تواند دوباره شروع شود و امیدواریم هفته اول خوب باشد.”

الهویی “ما پیش فصل را زود شروع کردیم ، اما برای تیم هایی مانند ما که برنامه دارند ، جای تعجب نیست که تمدید فصل قبل یک چالش است. قعله‌نویی ما سعی کردیم برنامه تمرینی و تمرینی را انجام دهیم تا تیم بتواند در شرایط تقریباً مناسب در هفته اول مسابقات شرکت کند.

برای کسب 3 امتیاز با حریفانی روبرو خواهیم شد

مربی تیم فوتبال سیرجان گل گهر در ادامه گفت: “بازی با تیم سپاهان مانند 14 بازی دیگر نیم فصل اول برای ما خواهد بود. البته من دو سال در باشگاه و شهر اصفهان خاطرات خوب و بد زیادی داشتم اما سعی می کنم خاطرات خوبی از بودن داشته باشم. ” شهر و باشگاه های سپاهان اصفهان را به خاطر بسپارید.

وی گفت: “من امیدوارم که موفقیت ها و تلاش هایی که بچه های ما می توانند در بازی فردا انجام دهند 3 امتیاز و نتایج خوب به ما بدهد.”

الهویی وی گفت: “ما بیش از حد درگیر بازی با نام و تیم نیستیم.” این بازی همان 14 بازی دیگر است. امیدواریم در بازی فردا مقابل سپاهان نتایج خوبی کسب کنید.

در بازی سپاهان هیچ واکیا و آرتا وجود ندارد.

وی ادامه داد: 2 بازیکن (یوسف) وکیا و علیرضا آرتا) تحت نظر مربی بدنساز تیم تقریباً مصدومیت کوتاه مدت داشت. بلیط بخت آزمایی و به زودی ما به تمرین خواهیم پیوست ، اما مطمئناً نمی توانیم از آن در این بازی استفاده کنیم. که انشاالله چند روز بعد از این بازی به تمرینات تیم اضافه می شوند.

مربی تیم فوتبال سیرجان گل گهر گفت: “ما از نظر جسمی به هدف خود رسیده ایم. از نظر تاکتیکی به زمان بیشتری نیاز داریم.

وی گفت: “ما طبق برنامه هستیم.” طراحی شده در قلعه نویی ، ما برنامه درسی خود را براساس 6 هفته اول فصل طراحی کردیم ، اما به دلیل تغییرات ، این برنامه تغییر کرده است.

الهویی “من فکر می کنم ما از نظر جسمی به طور چشمگیری به اهداف خود رسیده ایم. از نظر تاکتیکی ، با اضافه شدن چند بازیکن جدید در هفته گذشته ، تیم وقت بیشتری برای رسیدن به وحدت تاکتیکی و سبک قلعه نویی دارد. ضروری.

وی با بیان اینکه “اما شرایط آماده سازی تیم مناسب است” ، افزود: امیدواریم در هفته اول بسته به روند تمرین و تمرین قبل از فصل نتایج خوبی کسب کنیم.

تیم سیرجان گل گهر فردا شنبه 17 آبان 1378 ساعت 16:20 ورزشگاه امام علی (ع) تیم سپاهان اصفهان میزبان است.

در این مسابقه قلعه نویی مدیر گل گهر (مدیر فصل گذشته سپاهان) به دلیل محرومیت قادر به نشستن روی نیمکت گل گهر نیست.

دکمه بازگشت به بالا