اجتماع

آموزش رایگان فعالیت های ورزشی به کودکان کار/خرید15میلیاردی تجهیزات ورزشی بوستان های پایتخت

با توجه به تجهیزات ورزشی موجود در پارک پایتخت ، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری پایتخت گفت: در گذشته نگرانی هایی در مورد غیر استاندارد بودن این تجهیزات وجود داشته است ، اما تجهیزات ما مشکلی ندارند ، تنها مشکل چگونگی آموزش صحیح و استفاده از آن است. گفت

به گزارش گزارشگر یک امیر محسنی با اشاره به تجهیزات ورزشی موجود در پارک پایتخت ، افزود: وی گفت: “در گذشته نگرانی هایی در مورد غیر استاندارد بودن این تجهیزات وجود داشته است ، اما باید بگوییم که هیچ مشکلی در تجهیزات ما وجود ندارد ، بنابراین در حین بازرسی و آزمایش تجهیزات ، رئیس فدراسیون بدن سازی اعلام کرد که نحوه آموزش صحیح و استفاده از این تجهیزات تنها مشکل بود. برای این منظور ، ما در حال ضبط برنامه ای برای استفاده صحیح از تجهیزات پارک هستیم.
محسنی همچنین گفت: “در آینده مربیان 2200 پارک را برای آموزش شهروندان در نظر خواهیم گرفت.” همچنین با پشتیبانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران 15 میلیارد تن تجهیزات و لوازم مورد نیاز این پارک خریداری خواهد شد.
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با تأکید بر ورزش کار برای کودکان کار ، اظهار داشت: ما با تماس با سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در اسرع وقت کار خواهیم کرد و با کمک مربیان خود می توانیم کودکان کار را در ورزش به صورت رایگان آموزش دهیم. وجود دارد.” متفاوت عمل کرد.
وی نگرانی از وضعیت بخش ورزش را ناشی از شیوع تاج ذکر کرد و گفت: “در این شرایط استارتاپ ها از صنعت و شرکت ها بهره مند می شوند.” شرکت های بزرگ در سراسر جهان اقدام به اتخاذ اقدامات استارتاپی می کنند و با کمک این علم جدید به اقدامی جدید تبدیل می شود که می تواند فعالیت های جدیدی را به نمایش بگذارد.

محسنی به فعالیت های یک سازمان ورزشی با مخاطب ورزشی 3 میلیون اشاره کرد و 19.5 میلیون فرصت ورزشی را در سال گذشته ارائه داد. در حال حاضر ، 58 مجموعه ورزشی این سازمان به دلیل گسترش تاج و تخت مطابق با پروتکل های بهداشتی ، از عملکرد ورزشی کمتری برخوردار هستند. آنها خود را اختصاص داده اند ، اما متأسفانه مخاطبان ما از 10-15 درصد تجاوز نمی کنند.
وی درباره برگزاری چندین جلسات مربوط به ورزش های همگانی با مسئولان ستاد کرونا گفت: ما در جلساتی با پلیس و پلیس ، دادگاه ارشاد اسلامی و غیره به نتایج خوبی رسیدیم به طوری که ورزش های همگانی برای منافع عمومی در پارک پایتخت برگزار می شد. مشکلی نیست شما می توانید در آینده نزدیک مسافت اجتماعی را رعایت کنید ، مسافت اجتماعی را از طریق یکی از برنامه های شروع ورزش رعایت کنید و با نصب یک کاور و جعبه در پارک ورزش انجام دهید.

محسنی ادامه داد: در جلسه اخیر ما ستاد ملی كرونا را قانع می كنیم كه اگر وضعیت تهران زرد باقی بماند و وارد حالت هشدار نشود ، می تواند ورزشی را كه توسط این ستاد ممنوع است انجام دهد.

وی در مورد تعامل خود با بخش خصوصی در زمان شیوع تاج ویروس گفت: این سازمان ورزشی اولین سازمانی در کره است که اعلام کرد اجاره از مجموعه اجاره را نمی پذیرد.

محسنی همچنین با اشاره به اسکن دولتی که آماده “ورزش های همگانی” است ، گفت: این اسکن 50 روز طول می کشد ، یک کار مشترک وزارت ورزش ، فدراسیون ورزش های همگانی و سازمان ورزش استان تهران است. امیدواریم فعالیت های ورزشی شهروندان تهرانی را در این حرکت احیا کنیم.
وی با اشاره به همکاری با وزارتخانه ها ، آژانس ها ، سازمان ها و نهادهای مختلف ، به همکاری با وزارت ورزش و جوانان ، وزارت آموزش و پرورش ، ورزش نیروهای مسلح ، ورزش های ارتش ، ورزش های سپاه ، بسیج ورزشی ، ورزش ناجا و وزارت آموزش و پرورش افزود. ما با علم و دانشگاه آزاد اسلامی همکاری نزدیک داریم.

به گزارش روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران ، محسنی با اشاره به تغییرات سبک زندگی در چند سال گذشته گفت: در همین راستا برنامه هایی از قبیل 80 برنامه ورزشی خانگی ، 30 برنامه بازی خانگی و فصل سوم لیگ بازی های رایانه ای راه اندازی شد. آغاز شده. علاوه بر این ، فعالیت های ورزشی به صورت محلی در 22 منطقه تهران انجام می شود که می توان از آنها استعداد پدر-کودک و مادر و دختر نام برد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا