فرهنگی

آوردن مردم به میدان رویداد جدیدی برای سازمان تبلیغات اسلامی است



حجت الاسلام والمسلمین قمی در پاسخ به درخواست 300 سازمان دانشجویی برای ایجاد پایگاه مقابله با جنگ نرم در کرونا ، تشکیل هسته های تخصصی و واحد فرماندهی را ترتیب جدید سازمان تبلیغات اسلامی دانست.

به گزارش گزارشگر یک ، سازمان تبلیغات اسلامی ، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی در پاسخ به نامه ای خواستار بیش از 300 تشکل دانشجویی برای ایجاد پایگاهی برای مبارزه با جنگ نرم در کورونا شد. وی گفت ، تخصص و فرماندهی واحد یک رویداد جنگی جدید برای سازمان تبلیغات اسلامی است ، اما سازمان مردم می خواهد “سازمان جنگی” را سازمان دهد ، یک سازمان جنگی است که تحت رژیم رسمی بروکراسی یک سازمان جدید نیست بلکه براساس روحیه بیانات مرحله دوم است. این مؤمن انقلابی است “و به ویژه عناصر سازمان یافته آنها خوب است. عنوان” محافل میانه “از خود مردم می تواند محرک قدرت و اراده مردم باشد و آن را تعیین و راهنمایی و سازماندهی کند. این حقیقت “بسیج دانشجویی” است که امام راحل در ماههای آخر عمرش دستور داد حقایق اسلام ناب را تأسیس کنند و هسته های مخالف را در سرتاسر جهان رهبری کنند.

متن نامه حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

به نام خدا مهربان ، دلسوز

برادران و خواهران و دانشجویان دانشجویی من

من خدا را شکر کردم که نامه ای را که چندین بار از درد و مسئولیت شما بر آمده است ، و برای نگرانی های مقدس ، الهی و انقلابی شما ، خطاب به کمترین بندگان و مضامین خود ، که با من نشسته اند ، تشکر کردم.

جدا از ارتباط صددرصد با نگرش شما مبنی بر این که درک ما از مشکلات جهان و به ویژه پدیده فعلی جهان “تاج” نباید در ارتباط با جهان بینی های مادی گرا انجام شود ، بلکه مانند سایر رویدادهای کوچک و بزرگ ، این واقعه باید در الهی رخ دهد. سیستم معرفت شناختی خودش را تحلیل کرده است. به عنوان یک قاعده ، ما نیز باید با توجه به مسائل پیچیده ، تفکر ، موقعیت یابی ، طراحی و عملکرد خود را تنظیم کنیم ، بر این اساس: “ما فاجعه را رنج می بریم مگر با اجازه خدا و به خدا ایمان دارم.”

بعد از آن که ملت ، با اراده ایران ، با رهبری الهی حضرت روح الله (ره) و با برکت بیداری و عصیان آن ، می توانستند براساس قول خداوند از سایه دولت شیطانی در تاگوت بیرون بیایند: با یکدیگر و با امامانشان در هر زمان مشمول متن می شوند. ویژه خدا شدند و این موانع و صعودها را یکی یکی بر آنها غلبه کردند ، چنان که پس از یک جهش شکوهمند ، انقلاب اسلامی در ایران به درختی عظیم با هزاران ریشه تبدیل شد مایل فراتر از مرزهای جغرافیایی آن ، شعله امید. او زندگی را در دل همه مظلوم و مظلوم نگه می دارد ، و زندگی جبهه حق را مدیون وجود مبارك خود است.
بزرگترین گواه اعتبار این تحلیل ، ترور ناجوانمردانه و شهادت مظلوم سردار دله توسط اشقیا الاشقیه در زمان حال و قیام است که حاوی ده ها میلیون نفر از ملت صبور شاکر ایران بود و در پی آن اتفاقاتی رخ داد که نشان داد دست استکبار جهانی. رهبران برای این شجره شناسی. طیبه خالی از همیشه است.

با این حال مشخص است که شیطان بزرگ با تمام نقاط ضعف و ناکامی خود ، هنوز امید غلبه بر ما را تسلیم نکرده است ، و تا زمانی که در همه ابعاد قوی باشیم ، جنگ با تمام وجود ما ادامه خواهد یافت. به همین دلیل است که کورونا نه تنها یک بیماری گسترده برای ایران نیست بلکه به یک عرصه کم اهمیت برای تهاجم گسترده به رادیکال ترین سرمایه ها و ادیان مذهبی و انقلابی تبدیل شده است ، شاید برای رها کردن اراده ملت و راهی برای پیشرفت ناخوشایند باشد. نیم ساعت. همانطور که شما به درستی خاطرنشان کردید ، یکی از مهمترین عواملی که هم اکنون باعث ایجاد سیر امید در دل دشمنان شده است این است که ، در زمینه تبلیغات و رسانه ها ، متأسفانه ، ما نتوانسته ایم به مرحله ای متناسب با مرحله دوم انقلاب برسیم.

از این منظر ، ما معتقدیم که کورونا علی رغم همه بدبختی ها و مشکلاتش ، منبع خوبی است: “فرعون گفت ،” توبه کن ، خدایا ، به خاطر خدا و به خاطر خدا. ” “و به خاطر خدا ما در راه صحیح هستیم” (آل عمران / 154) و او نقاط ضعف و قوت ما را به خوبی به ما نشان داد. مقابله با این ویروس شیطانی سرمایه عظیمی از نیروهای پراکنده در سراسر کشور را غنیمت شمرده است تا جلوه های برجسته ای کسب کند. از مبارزه صمیمانه ، برادری و خدمت به خودآگاهی خود ، و این یک منبع امید و تعمیق ایمان و چمدانی برای تقویت خود است. ردیابی “دوقلوهای Len Ysybna به زودی کتابهای الله Lena Ho Rumi و Ali Ali Flytvkl Almvmnvn” (پشیمان / 51) و شخصیت و روش او به عنوان الگویی برای فروپاشی جهان “و كازلك یلنكم ملت خاورمیانه لتكوینوا ، قوم علی را به شهادت می رساند” (البقره: 143) گویی گلدان كرونا خدمت بزرگی به ما بود. واضح تر از همیشه به ما نشان داد كه اگر به خودی نرسیم ، رنج از نگاه رسانه های اسفندیارمن می تواند مبارزه ای برای اراده ها و همه دستاوردها باشد و دستیابی به آن بسیار دشوار است.

تبریک می گویم عزیزم! من با دستور شما کاملاً موافقم که اگر به موقعیتی که امروز از لحاظ فرصت های تبلیغاتی می توانستیم برسیم برسیم ، بی شک می توانستیم محاصره و نرده هایی را که توسط امپراطوری رسانه ای دشمن ساخته شده و شیوع جهانی کرونا را به عنوان نمونه ای از آن بشکنیم. Yarzouq. (طلاق / 3) – استفاده از وجود قانونی و کارآیی قابل توجیه نظام اسلامی و ارائه عظمت وجودی جامعه تحصیل کرده در نهضت اسلامی به عقیده تشنه جهان. با مقایسه ، بازتاب صحیح چگونگی برخورد کشورها و کشورهای غربی با کرونا می تواند واقعیت سیستمهای انسانی آفریده شده و افراد پیشرفته تمدن غربی را آشکار سازد و ضرباتی به کارآیی ، عظمت و یکپارچگی آشکار آنها ، که دعای لطف خداوند است ، باشد. ) آنها سرد هستند ، حتی از جایی که فکر نمی کنند ، “و فکر نکنید که آنها تنها کسانی هستند که از خدا آگاه هستند و تنها آنها در جهان هستند”. ناشناخته ، کلیه DVD نظم و سیستم اقتصادی جدید ، تمدن سیاسی ، فرهنگی و بهداشتی ، متکبر و چالش برانگیز ، بلکه در مورد مشکلات پیش آمده و متوقف کردن غلبه بر “ظهر الفساد در البر و دریای ما” Ksbt ID Clamp Lyzyqhm hin Alzy Mlva Llhm Yjjvn “( رومی / 41). علاوه بر این ، نبرد با قدرت داخلی غربی ، خودمحور و تحقیرآمیز داخلی ، همراه با نوسان تمدن غربی ، ممکن است یکی از فرصتهای غیر منتظره در این مرحله از جنگ تاریخی بین حق و باطل باشد. اما همه اینها با تقویت همه جانبه ما مشروط است: “و ما قادر نخواهیم بود از خود در برابر نیروها دفاع کنیم” (حمله / 60) و میلیون ها نفر آمادگی دفاع و حمله به انقلاب را دارند و این آخرین تقاضای روشن است. این از “آیت الله سلیمانی” است.

ما به عنوان یک عضو فروتن و دلسوز سازمان تبلیغات اسلامی ، مانند برادران و خدمتگزاران شما در ملت ، مصمم هستیم این نهاد انقلابی را به معنای واقعی کلمه ، به ستاد مرکزی جنبش برای تبلیغ اسلام ناب و بحث مکتب امام تبدیل کنیم. با توجه به بیماری کورونا ، ما توانایی خود را برای انجام اقدامات مانند سازماندهی مجدد سازمان و اجرای پروژه های تبلیغاتی جدید – متناسب با شرایط جدید – به سود اسکن و فراز و نشیب های خدمات نشان داده ایم تا منعکس و گزارش مبارزات همسالان خود را انجام دهیم. و همه مردم بهتر از این هستند که Yad تقصیر ما باشد – ما این رویارویی را فرصتی دیدیم تا بتوانیم ایده آل های خود را به کار گیریم ، حتی اگر شما خیلی خوب می دانید که مقیاس میدان نبرد و میزان کار انجام شده بسیار بیشتر از ما و بدون است. برای اتصال قابلیت های پراکنده و پتانسیل های ناشناخته مردم. و سرانجام ، شکل گیری قدرتمند و ملی ستاد تبلیغات جنگ داخلی این بار به خانه نخواهد آمد و ما در این راستا شروع کرده ایم ، از وقایع مختلف از افزایش ظرفیت رسانه های تبلیغاتی انقلابی گرفته تا مذاکرات جدی تا شریک زندگی مقامات با نفوذ (گزارش های مربوط به اقدامات صورت گرفته تا کنون می تواند در دیدار رو در رو با شما عزیزان ارائه شود.)
با یاری خداوند ، این ضرورت اجتناب ناپذیر را در آینده نزدیک آشکار خواهیم کرد.

به ناچار ، رسیدن به واحد رسانه تبلیغاتی ما باید با سه سطح تغییر سازگار شود:
1. فرمان واحد در بین ارگان های مرکزی متمرکز در این منطقه ، به دستور و دستور مدیریت ، به گونه ای که قادر به فعال سازی و استفاده از قابلیت های متراکم و به طور طبیعی پراکنده مردم و عناصر رهبری برای پشتیبانی کامل باشد.
2. تشکیل هسته های تخصصی جوانان متفکر ، توانمند و با تجربه در فضای سرویس جنگ رسانه ای در ارتباط نزدیک با کشف مردم.
3. ظهور میلیون ها نفر در این منطقه ، واقعاً یک شکاف اساسی است و آنچه می تواند این اردو را به صورت قطعی و واقعی تعیین کند و پیروزی انقلاب را در این مرحله تضمین کند ، این عامل است. از آنجایی که قدرت مردم ، به عنوان دست قدرت الهی ، همواره در زمانهای مختلف کلید انقلاب بوده است و از جنگ درگیر تا جنگ سیاسی ، امنیتی و علمی ، این معادله را به نفع انقلاب تغییر داده است.

با این حال ، نیروی خلق می خواهد “سازمان مبارز” که یک سازمان جدید نیست و تحت دستور رسمی دیوان سالاری دولت است ، اما بر اساس روح بیانیه مرحله دوم ، ظرفیت “مؤمنان جوان انقلابی” و به ویژه عناصر سازمان یافته آنها به عنوان “محافل میانه” را فراهم می کند. خود مردم می توانند نیروی محرک اراده و اراده مردم باشند و بتوانند آن را جهت گیری و سازمان دهند. این حقیقت “بسیج دانشجویی” است که امام راحل در ماههای آخر عمرش دستور داد حقایق اسلام ناب را تأسیس کنند و هسته های مخالف را در سرتاسر جهان رهبری کنند.

آمادگی و جدیت برای ایفای نقش و آماده سازی دو بخش اول با دعوت از شما عزیزان اعم از پیروان و پیروان و از منظر وظایف ذاتی سازمان که به درستی در درخواست شما ذکر شده است با حضور و جدیت شما تکمیل خواهد شد. البته یک شرط مهم برای تغییر این صحنه در زمین ، البته در چند اردوگاه مهم دیگر ملی ، ایجاد یک اردو واقعاً دانشجویی گسترده به تنهایی با حمایت دولت است. من برای حمایت مؤثر برای دستیابی به این هدف مهم ، به بنیاد نهضت ، بنیاد تبلیغات جدید ، مرکز رسانه و معاون فرهنگی سازمان صادر کرده ام.

من از هر یک از عزیزان خود متنفرم و آمادگی خود را برای انجام کارهایی که برای ایجاد زمینه برای این کار ضروری است اعلام می کنم و مشتاقانه منتظر فرصت برای صحبت با شما درمورد اقدامات عملی برای تشکیل چنین اردوگاهی هستیم.
انشاءالله ، گذر این دوره را به گامی برای صعود به قله های بالاتر قیام خداوند تبدیل می کنیم و ظهور امت (ممکن است خداوند آن را سرعت بخشد) (سلام الله علیها) را با دعای خوب از حضرت ولیعصر (عج خدا او را رحمت کند و به او آرامش دهد).

نماز و توجه خاص شما در راه است …

انتهای پیام


تمامی نوشته های سایت بر پایه سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به انتشار خبر می نماید، به همین دلیل مسوولیت انتشارات سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و سامانه بر خط گزارشگر یک هیچ مسوولیتی در قبال تمام مقالات سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا