سلامت و دانش

آیا جراحی بینی گوشتی بازگشت دارد ؟

آیا جراحی بینی برگشت دارد؟

بینی گوشت بدون چربی چیست؟

بر اساس مطالعه ای که توسط پروفسور تامیر انجام شده است ، ممکن است به این نکته نیز علاقه داشته باشید که حدود 24 درصد از مردم روی زمین بینی لاغری دارند. این مدل بینی رایج ترین شکل و شکل بینی انسان است. به گزارش CBS NEWS ، بینی چاق به بینی اینشتین نسبت داده می شود. زیرا اگر به عکس اینشتین نگاه کنید ، مشخص می شود که بینی او گوشتی است.

شاهزاده فیلیپ و مارک روفالو نیز افراد مشهوری با بینی ضخیم بودند. ویژگی های اصلی بینی گوشتی شکل پوست چرب ، ضخامت پوست بینی ، عرض و اندازه بینی است.

چگونه می توان فهمید که بینی شما گوشتی است؟

بینی خمیده معمولاً منافذ باز بسیار است. پوست ضخیم بینی ضخیم خودنمایی می کند. ترشح غدد چربی از بینی های بدون چربی معمولاً بسیار زیاد است. باله بینی بزرگ و بیرون زده از اکثر بینی های لاغر است. نوک بینی گوشتی بدون چربی از بقیه پهن تر است. غضروف بینی بینی های گوشتی معمولاً پهن است.به

شایع ترین ویژگی های بینی گوشتی عبارتند از: به گفته دکتر میشل لی ما به این موارد اشاره می کنیم:

  • پوست ضخیم
  • غضروف کوچک و ضعیف
  • پوشش بافت ضخیم
  • تیغه های گرد بزرگ

جراحی بینی چگونه انجام می شود؟

جراحی بدون چربی شاید یکی از پیچیده ترین و خاص ترین جراحی های بینی باشد.به مقدار زیادی پوست ضخیم روی بینی گوشتی. این پوست باید در حین عمل جراحی بینی نازک تر شود. کاهش ضخامت پوست بینی باید بسیار حرفه ای و ظریف انجام شود. برداشتن غیرحرفه ای بافت پوست باعث زبری بینی می شود.

بخش مهم دیگر جراحی بینی آبدار تقویت غضروف بینی است. بینی خمیده بسیار سنگین تر از انواع دیگر بینی است. بدیهی است که افراد به دلیل این وزن دچار مشکل هستند در صورت افتادگی نوک بینی بعد از عمل جراحی صبح؛ این به این دلیل است که ساختار بینی قدرت کمی برای مقاومت در برابر گرانش و افتادگی بینی دارد.

پس راه حل چیست؟

برای داشتن شکل و شکل دلخواه بینی ، باید ناحیه غضروفی بینی را تقویت کنید. برای این منظور معمولاً از غضروف گوش یا دنده کاشته می شود. گاهی درباره این غضروف مصنوعی برای بینی گوشت بدون چربی برای محکم و محکم کردن پایه زیر پل بینی استفاده می شود. پس از این مرحله می توان باله های بینی را مونتاژ کرد تا استخوان های بینی آماده شوند تا شکل و شکل دلخواه ایجاد شود.

آیا جراحی بینی برگشت دارد؟

آیا جراحی بینی گوشتی باز است یا بسته؟

دکتر و پزشک کلینیک بورلی هیلز ، دکتر. به گفته میشل لی ، همچنین ممکن است سوالاتی داشته باشید که دوست دارید بدانید. آیا جراحی بینی باز برای جراحی بینی چرب یا بسته مناسب است؟ قبل از پرداختن به حقایق ، باید تفاوت بین جراحی بینی و جراحی بینی را بدانید.

جراحی بینی بسته: در جراحی انسداد بینی حداقل برش در ناحیه زیر باله بینی این اتفاق می افتد و پزشکان کمترین سطح دسترسی را به استخوان بینی و ناحیه فوقانی دارند.

در این جراحی ، آسیب ها بسیار کمتر از جراحی بینی باز است و پزشک می تواند با حداقل تورم تغییرات لازم را در بینی بیمار ایجاد کند. محدودیت های زیاد این روش جراحی اجازه جراحی پیچیده بینی را نمی دهد. زیرا دسترسی بسیار محدود صبح.

جراحی بینی: در جراحی بینی باز ، جراح با ایجاد برش های لازم در گوشه های بینی و قسمت پایین بینی عمل را آغاز می کند. دسترسی بهینه به تمام بخشهای ضروری جراحی پلاستیک بینی، می تواند در این تکنیک استفاده شود و به پزشکان اجازه می دهد استخوان ها ، پوست و غضروف بینی را تغییر دهند.

با توجه به توضیحات ارائه شده ، می توان گفت یک عمل جراحی بدون چربی که نیاز به تغییرات زیادی دارد ، با جراحی بسته کاملاً غیرممکن است. با این حال ، با جراحی بینی باز ، به راحتی می توانید تمام تغییرات لازم را در بینی ، تیغه و پوست پشتی خود ایجاد کنید.به

دوره نقاهت بعد از جراحی بینی چقدر است؟

اطلاع از دوره نقاهت جراحی بینی به شما کمک می کند تا بعد از عمل آمادگی خوبی داشته باشید. به گفته دکتر فانک گچ ، برای ۸ تسکین تورم شدید ناشی از جراحی بینی یک روز طول می کشد.به

بعد از 8 روز ، معمولاً برای برداشتن بخیه ها و برداشتن آتل یا گچ از بینی به متخصص مراجعه می کنید. در این مرحله ، مراقبت های بعد از عمل بسیار جدی تر از قبل شروع می شود. پس از استفاده از خمیر بینی و از سرگیری فعالیت سبک ، می توانید 8 روز دیگر به سر کار خود بازگردید.

از حدود 3 هفته ۲۰ NS ۳۰٪ پف بینی و اطراف بینی را کاهش می دهد. و تا هفته ششم ، 50-60 shape از شکل بینی بدون تورم و کبودی خواهد بود. بعد از جراحی بینی ، ضربه ، فشار و عدم مراقبت می تواند مشکلاتی را ایجاد کند. بنابراین در این زمینه بسیار مراقب باشید.

آیا شما کاندید جراحی بینی هستید؟

دکتر جراح پلاستیک در منهتن نیویورک به گفته میلر ، قبل از تصمیم گیری برای انجام عمل جراحی ، باید در نظر بگیرید که آیا برای این عمل مناسب هستید یا خیر. تبلیغات در زمینه جراحی پلاستیک معمولاً با تشویق مردم به استفاده از خدمات زیبایی همراه است.

در این آگهی ، همه چیز به بهترین شکل ارائه شده است و هیچ پارامتر منفی در دنیای واقعی در این تبلیغ قرار نگرفته است. به همین دلیل ، بسیاری از افراد پس از دیدن آگهی تصمیم به جراحی پلاستیک می گیرند. با این حال ، بهتر است قبل از اقدام ، از عملیات مطلع شوید. در ادامه ، اجازه دهید نگاهی به نامزدهای جراحی پلاستیک گوشت بدون چربی بیندازیم.

  • کسانی که از شکل بینی ضخیم راضی نیستند
  • آنهایی که به خوبی از چاق شدن بینی خود آگاه هستند و محدودیت های جراحی را می دانند
  • افرادی که در محیط های سخت و پرخطر مانند ورزش های بوکس و ورزش وجود ندارند
  • کسانی که می توانند بعد از عمل جراحی را مدیریت کنند

دکتر امیرحسین محمدی مفرد (www.drmofradclinic.com) برترین جراح بینی بینی تهران است. تجربه و سابقه این جراح بینی باعث می شود او مشهورترین جراح بینی در تهران باشد ، می توانید به منبع این مقاله مراجعه کنید. در پیوند زیر

منبع: سایت دکتر امیرحسین محمدی مفرد

* گزارش تبلیغات

دکمه بازگشت به بالا