عمومی

ائتلافی برای زندگی، پیوندی برای پیروزی

در این میان بعید نبود به دلیل همپوشانی باریک و تاسف بار تحریم ها ، اوضاع دشوارتر شود ، اما برای ما غیرقابل اطمینان تر بود زیرا همیشه تعجب برانگیز بود. ایران با تحریم مواجه شد ، ایران در آشفتگی بود و ایران با سیل و زمین لرزه روبرو شد.

بحران کرونا تجربه جدیدی از سلطنت ایران بود. بدیهی بود که ترس عمومی ، محدودیت در مشاغل شهروندان و بسته شدن مرزها باعث اختلال در افکار عمومی و دامن زدن به بازار خواهد شد. امپراتوری داکینگ و کشورهای توسعه یافته در حال آماده سازی برای کاهش وضوح اقتصاد بودند ، به این معنی که ضربه کرونا به اقتصاد تحریم مؤثرتر بود. در این شرایط ، سیاست بحران ایران بسیار سخت تر از هر دولتی در جهان است. در دشوارترین زمینه تاریخی حکومت ایران ، تلاش برای هماهنگی تلاشها ، تحکیم حکمرانی و به حداکثر رساندن ظرفیت ، “اتحاد زندگی” بوده است. اتحادیه ملی که بدون در نظر گرفتن رنگ و متن ، بر زندگی مردم همگرا می شود.

کورونا با یک بحران چند وجهی روبرو است ، اما اکنون رنج می برد ، رو به وخامت می رود و باعث نجات جان انسان ها می شود. “جان عزیز” یک شهروند تهدیدآمیز است. “زندگی” مورد احترام و گرانبهاست. زندگی مردم و بزرگترین فداکاری مردم زندگی مردم است. اهمیت زندگی به قدری عینی و ملموس است که ارزش زندگی آنقدر ارزشمند است که نباید جایی برای مبارزه و حواس پرتی باشد. زندگی شهروندان مذاکره یا توافقی نیست که ما با آنها موافق یا مخالف هستیم. زندگی آخرین سنگر و آخرین مرز است.
ما باید یاد بگیریم که این “زندگی” مردم است که ما را در سخت ترین شرایط ، حتی شدیدترین ، به عقب برگرداند. در آستانه قرن جدید ، ما باید بزرگترین فداکاری را به “زندگی” شهروندان نشان دهیم.

رئیس جمهور روحانی عاقلانه آن را “زندگی” و ائتلاف ملی برای زندگی نامید. رئیس جمهور ، تجربه كرونا در حكومت را مظهر ائتلاف توصیف كرد ، لحظه ای تاریخی كه زندگی شهروندان تهدیدی نبود و واگرایی و مقاومت قانونی نبود. در وحدت زندگی ، این منافع عینی شهروندان است که حاکمان ما اختلافات باقیمانده را برطرف کرده و از منافع انجمن فراتر می روند. از دیپلماسی گرفته تا تواناییهای دفاعی ، شما برای زندگی ایران و ایران عزیزمان در یک ائتلاف برای زندگی بسیج می شوید.

ائتلاف برای زندگی بخشی از یک جنبش بزرگتر ، یک کمپین بزرگتر است. “کمپین برای زندگی ملی”. کار گسترده ، از فداکاری سیستم درمانی ، نقش آفرینی داوطلبان گرفته تا مسئولیت اجتماعی شرکت ها و تعهد به بخش خصوصی. رئیس جمهور همه عناصر این سیستم از جنبش بزرگ پیروی می کند ، از اتحادیه زندگی پیروی می کند ، نمونه ای از مدیریت بحران کرونا را دنبال می کند ، “پیروزی” را در “پیوند” می بیند و عوامل سیستماتیک زندگی مدنی را در سخت ترین شرایط خواهان برقراری ارتباط عزت شهروندان و منافع شهروندان تفکیک ناپذیر هستند. رئیس جمهور می خواهد که سلطنت حاکمیت کورونا را تکرار کند ، زیرا این تحریم ها در مواجهه با پیامدهای کرونا و پیامدهای اقتصادی و تحریم های ناشی از آن همچنان به ایران تحمیل می شود. اتحاد برای زندگی تصویر ایران از تحریم ها است ، این ایران است که با تحریم روبرو است و از جان شهروندان دفاع می کند.

* منتشر شده در روزنامه ایران. ۲۶ خرداد ۱۳۹۹

2323

دکمه بازگشت به بالا