عمومی

ائمه جمعه فرمانده قرارگاه‌های فرهنگی در استان بوشهر هستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام محمدرضا طاهری عصر چهارشنبه در دیدار با ائمه جمعه دیلم اظهار داشت: اداره تبلیغات اسلامی بوشهر و وابستگان آن آماده همکاری و مشارکت در برنامه امام جمعه نماز هستند.

وی خاطرنشان کرد که به بهانه کرونا جنگ نابرابر علیه دین در حال شکل گیری است. وی خاطرنشان کرد: بنابراین ، دشمن به پیشرفته ترین روش نفوذ می کند و کار را انجام می دهد.

دبیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تأکید کرد: ما باید یک ساختار علمی و فرهنگی را دنبال کنیم تا بتوانیم با انسجام کامل دیدگاه برتر از دین را از همه بپذیریم.

وی با اشاره به محوریت امام در تقویت جبهه انقلابی گفت: به گفته رهبر معظم انقلاب ، امام فرمانده مراکز فرهنگی محلی و شهری است و معتقد است که همه نهادهای دینی باید تحت یک فرماندهی و یک فرمانده واحد باشند. فرمانده

دبیر تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: ما باید تلاش کنیم تا کمبودهای جهاد گذشته را جبران کنیم. چون ما پشت آرمان انقلابی هستیم.

وی در مورد امام جمعه دیلم موارد زیر را اضافه کرد: “ما امیدواریم که با حمایت آقا و سایر گروههای فرهنگی بتوانیم در دوره جدید پیشرفت خوبی در سطح شهر داشته باشیم و نیازهای روحانیون و دین داران را برآورده کنیم.”

حجت الاسلام طاهری اظهار داشت: اگر گروه های متولی دین به روشی منسجم و هماهنگ روی بیاورند ، مردم تصور می كنند روحانیت و حوزه های مذهبی وظیفه و مأموریت خود را به درستی انجام می دهند.

او اضافه کرد: “اکنون ما با مشکلات جدید جدیدی روبرو هستیم ، قدرت ما محدود و فرصتهای گفتگو ما محدود است. بنابراین ، گفتار و کردار ما به عنوان حافظ فرهنگ ، همان چیزی است که مردم آن را” تفاوت “بین دیدگاهها و اعمال می دانند. به همین دلیل ، باید در اطراف یک محور بیان شود.

تشکیل سازمان تبلیغات محلی

امام جمعه دیلم با استقبال و تبریک انتصاب حجت الاسلام طاهری گفت: نهاد تبلیغات اسلامی یکی از سازمانها و م institutionsسساتی است که به ولی فقیه تعلق دارد و مشخص است که این گروه فعال ، با شکوه و ترقی خواه هستند. آرزو داریم با حضور شما در زمینه دین و مسجد شاهد حرکت و رونق باشیم.

حجت الاسلام محمود اسدی گفت: انتظارات ما این خواهد بود که از منظر رهبران عالی کار انجام شود و برنامه های ما متناسب با امکانات و دامنه حمله دشمن به ویژه قلب سرمایه ها ، جوانان و جوانان کشور باشد.

وی خواستار تأسیس روحانیت بیشتری در شهر دیلم و روستاهای الحاقی آن و تشکیل گروههای تبلیغاتی در منطقه شهر شد.

دکمه بازگشت به بالا