اجتماع

ابهام مطابق با قرارداد 500 تولیدکننده اتوبوس / تولید کنندگان داخلی اتوبوس آماده تحویل نیستند.



معاون حمل و نقل جاده ای تهران خواستار این قول شد که اجازه دهیم 500 دستگاه اتوبوس وارد حمل و نقل تهران شوند تا ماه مه به دلیل کمبود موجودی از تولید کنندگان داخلی ، اجرایی نشوند.

در مصاحبه با گزارشگر یک ، یوسف حجت وی با توجه به قول استاندار تهران مبنی بر ورود 500 دستگاه اتوبوس تا ماه مه به مدار حمل و نقل عمومی تهران ، گفت: ما با همه تولید کنندگان داخلی تماس گرفته ایم تا اتوبوس های جدیدی را برای تهران و شرکت ها خریداری کنیم. همه اینها آنها برای زایمان آماده نیستند.

وی گفت: سازنده گفت: از زمان امضای قرارداد و پرداخت قبض تا زمانی که اولین خودرو وارد چرخه حمل و نقل شود ، سه ماه طول خواهد کشید. “تولید کننده آماده تولید اتوبوس است. اما برای راه اندازی خطوط تولید ، واردات قطعات »و ساخت و ساز حداقل سه ماه طول کشید

حجت با بیان اینکه ارتش اتوبوس رو به فزونی می رود و لازم است هرچه سریعتر اتوبوس ها وارد مدار شوند ، افزود: به نظر می رسد تحویل 500 دستگاه اتوبوس جدید به شهرداری انجام می شود. تهران همچنین برای واردات اتوبوس زمان زیادی لازم است.

سرپرست معاون حمل و نقل شهرداری تهران گفت: تنها راه حل خرید مینی بوس است. وی ادامه داد: “در حین بازرسی ، شرکتی را پیدا کردیم که در حال حاضر حدود 50 مینی بوس آماده تحویل آن است و اعلام کردیم که تا ماه ژوئیه حداقل 200 دستگاه وجود دارد.” دستگاه های دیگر را ارسال کنید.

به گزارش گزارشگر یک ، استاندار تهران به تازگی از افزایش تعداد 500 دستگاه اتوبوس به ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی تهران خبر داده و اعلام کرده است که تعدادی از تولید کنندگان داخلی توسط تولیدکنندگان داخلی و بقیه خدمات رسانی می کنند. از طریق واردات پیگیری می شود

ضمیمه کردن


نوشته های سایت طبق سامانه آنلاین، اقدام به انتشار مجدد محتوا می نماید، فلذا مسوولیت تمامی محتوای منتشر شده در سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و وب سایت گزارشگر یک هیچ مسوولیتی در قبال همه محتوای سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا