اجتماع

اتصال متروی اسلامشهر به تهران

شهردار تهران اعلام كرد كه ساخت خطوط انشعاب كوتاه در انتهاي خطوط مترو يكي از راه هاي افزايش بهره وري است.

به گزارش گزارشگر یک پیروز حناچی عصر امروز در مراسم راه اندازی احداث ترمینال مترو آزادگان و توسعه جنوبی خط 3 مترو ، یک بیمارستان ، یک مرکز درمانی کودکان در منطقه 18 با سرعت بالا توسط اهداکنندگان در حال ساخت است و توسعه جنوبی خط 3 می تواند خدمات را افزایش دهد. “اتصال بخش 18 به شبکه ریلی یکی از اهداف توسعه جنوبی خط 3 بود. انتظار برای ساخت خط 11 منتظر اسناد و برنامه های بالادستی بود ، اما اکنون یک میانبر به همراه شاخه خط 3 وجود دارد.” مترو ساخته شده است تا با سرعت بیشتری به 18 منطقه برسد.

وی گفت: ارتباط مترو با مترو اسلامشهر و همچنین ارتباط با این بیمارستان می تواند کمک بسیاری به توسعه حمل و نقل عمومی کند. از آنجا که این یک مشکل اساسی است ، شما نمی توانید با ترمینال عکس بگیرید اما ترمینال کیفیت سیستم خدمات را بسیار تحت تأثیر قرار می دهد.

وی گفت مقایسه مترو تهران با لندن منصفانه نیست. این به این دلیل است که مترو لندن 100 ساله است اما مترو تهران فقط 20 سال دارد و ما سعی داریم با سرعت بالایی حرکت کنیم. ما فرصت های زیادی را از دست داده ایم. به ویژه ، افزایش شتاب مترو بین سالهای 1984 و 1992 که منابع کشور به وفور و امکان توسعه وجود داشت ، ضروری بود.

وی گفت: ایجاد شعبه در انتهای خط مترو یکی از راه های افزایش بهره وری است که در جهان ساخت خطوط کوتاه برای سرویس بهتر در انتهای خط نیز متداول است ، جایی که مناطق شهری از این طریق به مرکز شهر فراموش می شوند. برگرد

حناچی به توسعه شهرهای اقماری متناسب با توسعه کلانشهرها اشاره می کند و می گوید: “همانطور که توسط کمیسیون عالی حمل و نقل تعیین شده ، اتصال مترو و شهرهای ماهواره ای در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار تهران با تأکید بر اینکه حمل و نقل عمومی در کلانشهرها مسئله حاکمیت است ، زیرا میلیون ها نفر روزانه از مترو و اتوبوس استفاده می کنند ، اظهار داشت: به نظر نمی رسد دولت دوست دارد از مسئولیت مترو فرار کند. و از زمان تغییر تجمع مترو و رسیدن آن به همه شهرداری ها ، سهم دولت کاهش یافته است ، اما ما در تلاش هستیم تا حمل و نقل عمومی را توسعه دهیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا