اجتماع

اثرات مثبت بازگشایی مدارس در ایجاد سبک زندگی سالم برای کودکان و نوجوانان

داده های یک مطالعه جدید نشان می دهد که با بازگشایی مدارس ، نوجوانان دارای الگوهای خواب منظم ، مناسب و توصیه شده خواهند بود.

به گزارش گزارشگر یک ، یک مطالعه جدید نشان می دهد که با بازگشایی مدارس ، نوجوانان بیشتری به میزان توصیه شده خواب خواهند داشت ، یک مطالعه جدید نشان می دهد که بازگشایی مدارس ممکن است تأثیرات مثبت ناخواسته ای بر شیوه زندگی دانش آموزان داشته باشد.

به گفته محققان ، داشتن عادات خواب بهتر می تواند به کاهش استرس در بین نوجوانان کمک کرده و توانایی آنها را برای مقابله با شرایط مهم زندگی بهبود بخشد.

تحقیقات جدید نشان می دهد که حذف رفت و آمد صبحگاهی و تاخیر و لغو شروع و لغو فعالیت های فوق برنامه در مدرسه ممکن است از “ریتم شبانه روزی تاخیری” یا تمایلی برای نوجوانان به طور طبیعی دیر بیدار شدن و خوابیدن دیروقت برخوردار باشد. به

مطالعه ای که در مجله روانپزشکی کودک و نوجوان منتشر شد ، دو گروه از نوجوانان کانادایی را در طول همه گیری کووید 19 در دو گروه مجزا در سال گذشته تجزیه و تحلیل کرد. 30 ژوئن
محققان دریافتند که نوجوانان حدود دو ساعت پس از بیدار شدن از خواب در طول همه گیری کرونا می خوابند.

به گفته یکی از محققان ، مدت زمان کوتاهتر خواب و سطوح بالاتر برانگیختگی مرتبط با خواب با سطوح بالاتر استرس همراه است ، در حالی که دوره های طولانی خواب و سطوح پایین هیجان مربوط به خواب با کاهش خواب ارتباط دارد. استرس نیز مرتبط است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا