سلامت و دانش

اجرای سند تحول بنیادین کم رنگ بوده است

شفاف ، منصور کبگانیان ، وزیر ارشاد جامع علوم دولتی و معاون علمی و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی ، در گفتگویی درباره اجرای سند تغییرات اساسی در آموزش و پرورش گفت: گزارش ها از وزیر آموزش درمورد اجرای ما به تغییرات اساسی در آموزش و پرورش اعتقاد داریم ، من اسنادی را در مورد نحوه اجرای این مقاله دریافت کرده و چندین تغییر ایجاد کرده ام.

وزیر کمیته ملی هدایت علم جامع علمی افزود: تغییرات اساسی در آموزش و پرورش در کمیته آموزش حرفه ای در حال انجام است که شامل وزیر آموزش ، وزیر علوم و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

وی افزود: “از آنجا که معاون ارزیابی شورای عالی باید تحقیقات دقیق انجام دهد ، ما نمی توانیم میزان ارزیابی را به صورت درصد برای اجرای سند تبدیل منتشر کنیم.”

معاون ستاد علوم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: “من فکر می کنم سند تحول تا حدودی اجرا شده است ، اما آموزش و پرورش برای اجرای آن تلاش می کند.”

این استاد دانشگاه علم و صنعت یادآور شد: در برهه ای اعتقاد بر این بود که سند دیگری اجرا شده است ، اما اکنون عزم جدی برای اجرای سند تغییرات اساسی در آموزش و پرورش و از این پس شکل گرفته است. اجرای بیشتر این سند انجام خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا