فرهنگی

اجرای طرح «هر خانه یک تکیه» در آذربایجان شرقی

دبیرکل بنیاد جانبازان شهدای آذربایجان شرقی گفت: امسال خادمان بنیاد جانبازان شهدای آذربایجان شرقی با حضور در باغ شهید و قرائت دعای برکت زیارت عاشورا عهد خود را با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید می کنند. .

به گزارش گزارشگر یک ، عباس پورحسن ظهر روز عزاداری ناشی از حرکت امام حسین (ع) را عزادار کرد: فرهنگ عاشورا ، امام حسین (ع) ، در جلسه کمیته بنیاد استانی آذربایجان شرقی در ترویج امر به معروف و نهی از منکر. بیان. این مبتنی بر منع امر به معروف و نهی از منکر است. همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند ، این فرهنگ نیاز به زنده ماندن و رستاخیز امروز در جامعه ما دارد.

وی اضافه کرد: در عصر محرم و صفر ، هم ترازی برنامه اجرایی بنیاد با فرهنگ عاشورا و تبلیغ و اشاعه این ارزش ها می تواند به تحقق آموزه های معنوی و اجتماعی عاشورا کمک کند. هفته دولت و روز کارمندان امسال با دوران محرم الحرام ، امروزه بیشتر معنادارتر شده اند.

دبیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در رابطه با امور بنیاد امور امور ایثارگران و امور ایثارگران گفت: امسال خادمان بنیاد برکت شهدا و جانبازان آذربایجان در باغ گل شهدا حضور دارند و “من با تلاوت نمازهای قدیمی میثاق بین مرحوم امام و آرمان های شهدا را تمدید می کنم.”

وی خاطرنشان کرد: برگزاری یک مسابقه فرهنگی برای شناخت زندگی حسینی (ع) ، اجرای پروژه “هر خانه یک تکیه است” ، پخش نمازهای زیارت عاشورا در دفتر بنیاد ، اجرای پروژه “همدلی وفاداری” توسط همکاران بنیاد ، حدیث و انتشارات روایتگر شهید در فضای مجازی امروز به میزبانی سخنرانی های اخلاق در سه سطح مختلف برنامه های بنیاد در هفته دولت با محرم و دیدار با خانواده های معظم شهدا بزرگ که اخیراً سرچشمه گرفته اند.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا