فرهنگی

اجرای پویش «همدلی برای ظهور» در اعتاب مقدسه و بقاع متبرکه

گزارشگر یک / قم حجت الاسلام حسین آبادی از برگزاری جلسه ای از نمایندگان آستان مقدس با محوریت نیمه شعبان خبر داد و گفت: امام مهدی (عج) “با همکاری کارمندان”.

حجت الاسلام یاسین حسین آبادی با اشاره به برگزاری نشست نمایندگان آستان مقدس جشن مهدویت و نیمه شعبان گفت: با ولادت امام زمان (عج) و حضور معاون وزیر فرهنگ ، یک شرکت ساختگی خیرات ملی ، نماینده فرهنگی آستان حضرت فاطمه معصومه (س) ، نماینده آستان قدس رضوی و برخی دیگر از اعضا برگزار شد. در مسجد مقدس جمکران.

مدیر فرهنگی مسجد مقدس جمکران درباره تصویب این جلسه به شرح زیر گفت: در سال 1400 تصمیم بر این شد که کارگروهی از آستان های مقدس مهدویت با محوریت مسجد مقدس جمکران تشکیل شود و دو وظیفه کوتاه مدت و بلند مدت را دنبال کند.

وی ادامه داد: “طبق برنامه كوتاه مدت ، تصمیم بر این شد كه در ساعت 21:00 نیمه شب شعبان و همزمان در همه آستان ها و مقدسات ، به حضرت حجت (عج) متوسل شویم.” علاوه بر این ، جنبش “همدلی برای همدلی برای همدلی” با همکاری نور و عید مقدس در اواسط ماه شعبان در اواسط سال 1400 انجام می شود.

حسین آبادی گفت: علاوه بر این با همکاری ستاد هماهنگی حوزه هنری فرهنگی مسجد جامع آستان های مقدس تصمیم به برگزاری اولین جشنواره ملی “امام مهدی (عج)” برای کودکان و جوانان گرفت. پوستر این جشنواره در نیمه شعبان منتشر می شود. مشارکت تا هفدهم ماه رمضان سالروز تأسیس و تعطیلی مسجد مقدس جمکران به دستور امام زمان (عج) و همزمان با روز نهم ربیع الاول ، ولی امر امام زمان است. (ع) و سالگرد افتتاح امامت و برگزیدگان برگزار می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این یکی از تأییدهای این جلسه در درب امام بزرگوار بود که احیای شب نیمه شعبان را به طور علنی در همه اماکن مقدس برگزار کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا