اجتماع

اجرای ۱۲ پروژه در قالب طرح جهاد آبرسانی در قم

گزارشگر یک/قم ناظر پروژه های عالی جهاد آبرسانی وزارت نیرو از پروژه های آبرسانی محرومیت زدایی روستاهای شهرستان کهک قم بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه اجرا و میزان پیشرفت این پروژه ها قرار گرفت.

مهدی خان احمدی ناظر عالی پروژه های جهاد آبرسانی وزارت نیرو، لیلا جلالی نماینده جهادآبرسانی وزارت نیرو و قرارگاه امام حسن مجتبی و رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قم پس از بازدید از پروژه آبرسانی روستاهای شهرستان کهک، در نشستی با سیدمحمد تقی شاهچراغی استان قم و معتمدی. معاون امور عمرانی استان قم به بررسی مسائل و مشکلات پیش رو و راهکارهای تسریار در ایرا کۘ ایرا

استان قم در این نشست بر لزوم توجه ویژه به رفع مشکل آبرسانی به روستاهای قم در قالب جهاد آبرسانی کرد و با اشاره به تعداد کم روستاهای استان قم، از وزارت نیرو و قرار امام حسین خواست تا مشکل آبرسانی به روستاهای قم را به صورت کامل حل کند. کند.

سید محمدتقی شاهچراغی با بیان اینکه در حال حاضر بخشی از روستاهای قم در آبرسانی با چالش‌های احتمالی وجود دارد، گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی دقیق و مطمئن لازم باشد هر چه سریع‌تر این چالش‌ها پایان یابد.

مهندس بختیاری مدیر شرکت آب و استان قم نیز در این نشست با اشاره به اینکه ۱۲ روستای قم بااعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان در طرح جهاد آبرسانی قرار گرفته است، بیان کرد: احداث مخازن ذخیره آب، خطوط انتقال، شبکه های مختلف روستاها، خرید ژنراتور. برای برق اضطراری و… از جمله پروژه‌هایی است که در قالب این طرح اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به پیگیری‌های مهم و وزارت نیرو در اجرای ویژه پروژه‌های جهاد آبرسانی در استان قم اظهار کرد: امیدواریم با تسریع در اجرای این پروژه‌ها، رضایت روستاییان عزیز را برآورده می‌کند.

ناظر پروژه‌های عالی جهاد آبرسانی نیروهای نیرو نیز در این نشست هدف از بازدیدها را به چالش‌ها و مشکلات پیش روی روی‌ها جهاد آبرسانی دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم راه‌حل‌ها و برنامه‌های مناسبی را برای اجرای این پروژه‌ها در نظر بگیریم.

وی با بیان اینکه منع ویژه‌ای را از ابتدای دولت سیزدهم به‌صورت و مورد جدی وزارت نیرو قرار می‌دهد، بیان کرد: ایجاد مرکز جهادی، ساماندهی خیرین و ایجاد قرارگاه امام حسن مجتبی از جمله خطرناکی است که در اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی به انجام رسیده است. .

خان احمدی با بیان اجرای پروژه‌های آبرسانی بیش از ۷ هزار و ۳۰۰ روستای بااعتباری بالغ‌بر ۱۹ هزار میلیارد تومان در حال انجام است، تصریح کرد: در حال حاضر نقاط مختلف کشور در مقابل عملیات آبرسانی تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون بیش از 8000 و 500 روستا در کشور به‌صورت سیار آبرسانی می‌شوند، گفت: امیدواریم با اجرای طرح جهاد آبرسانی مشکل بسیاری از آبرسانی به روستاهای کشور را دارد.

پروژه های ناظر عالی جهاد آبرسانی وزارت نیرو با بیان اینکه در مورد محرومیت از جهاد بزرگی در حال انجام است، خواستار توجه جدی به تبیین شد و با قدردانی از پیگیری های شبانه روزی بسیج سازندگی و شرکت آب و استان قم برای اجرای پروژه های محرومیت زدایی گفت: امیدواریم. با به ثمر رسیدن این پروژه‌ها، مردم طعم شیرین خدمت را بچشند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا