عمومی

احمدی‌نژاد و لباس‌شخصی‌ها – گزارشگر یک

اگر از دیدگاه احمدی نژاد ، رئیس جمهور ، دولت و وزارت کشور مسئول این درگیری ها بودند ، چرا آنها خود ، دولت و وزارت کشور را در سال 2009 محروم کردند؟ چرا آنها مسئول نیستند چرا توضیح می دهند؟

به گزارش گزارشگر یک ، مهرداد خدیر روزنامه نگار عصر روز چیست نوشته شده توسط: “به نام محمود احمدی نژاد رئیس جمهور پیشین ایران ، روابط عمومی وزارت کشور به حسن روحانی ، رئیس جمهور فعلی ایران پاسخ داد و اعلام کرد که هیچ درخواستی از این واقعیت که وی در رابطه با این تجمع خواهد داد دریافت نکرده است. 2017 تا زمان صدور مجوز در میدان 72 نارمک در تاریخ 13 فوریه. وی همچنین این نامه را “داشتن سو misتفاهم و سوerstand تفاهم” و تجمع با موضوع “مسئولیت مدیریت و تنظیم برای جلوگیری از سو misاستفاده از موج دار شدن فعلی” اجازه صادر شده “، اطلاعات غلط و سو mis تعبیر “معمولاً به قسمت بعدی نامه آقای احمدی نژاد اشاره دارد.

“متأسفانه ، از صبح 22 نوامبر ، بسیاری از ماموران با کمک لباس شخصی کل میدان 72 نارمک را از دور محاصره کرده و موانعی را برای مسدود کردن مسیر عبور مردم نصب کردند. افراد بی گناه را ممنوع یا اخراج کردند:” برخی از جانبازان در پشت دیوار مشکلات تنفسی داشته اند. “

نامه محمود احمدی نژاد و پاسخ عبدالرضا رحمانی فضلی ، وزارت مربوطه ، هر دو قابل تأمل است و می تواند نکات زیر را برای هر دو طرف اختلاف بیان کند:

1. کنایه آمیزترین جنبه داستان این است که آقای عیسی فرهادی ، اکنون فرماندار تهران ، فرماندار ویژه کرج و آقای البرز ، فرماندار البرز هستند. در دولت احمدی نژاد بود. اولین استاندار البرز.

آیا رئیس جمهور سابق نامه ای به نامزد سابق نوشت ، یا زیردستان سابق درخواست رئیس جمهور سابق را نادیده گرفت؟ یا اساساً احمدی نژاد نخواسته نامه بنویسد. برخی می خواستند 22 روز بارمان را در میدان 72 نارمک جشن بگیرند و رئیس جمهور سابق را برای شرکت در انتخابات 1400 دعوت کنند.

۲. احمدی نژاد به روحانی نامه نوشت اما وزارت کشور پاسخ داد. این بدان معناست که او انتقاد از افسران را می داند و به این که درگیری خشونت آمیز نبوده است اشاره کرده است. چرا اصرار داریم که وزیر امور داخلی باید مسئولیت خود را بر عهده بگیرد وقتی که نمی تواند جانشین رئیس پلیس شود؟ اگر واقعاً او را کنترل کنند ، او چه کاری می تواند انجام دهد و بتواند به کمک موتورسواران در اصفهان پاسخ دهد و به رئیس جمهور توهین کند؟

سه. همچنین ذکر “لباس شخصی” جالب است. ما وقتی رئیس جمهور سابق زندان را به یاد می آورد و وقتی شکنجه و مأمور او به زندان افتاد ، زندانی را به یاد می آوریم. اکنون وی با آخرین نفس خود ، با مراجعه به نامه ای که سودآورترین سازمان دولتی را ایجاد کرده است ، شروع می کند. در واقع متعلق به کارگران و کارفرمایان است ، نمادی از خصومت با آزادی است ، و هنگامی که او به وجود فردی پی برد ، لباس را در کنار خانه قرار می دهد.

4- از دیدگاه احمدی نژاد ، اگر رئیس جمهور ، دولت و وزارت کشور مسئول این درگیری بودند ، چرا آنها مسئولیت های خود ، دولت و وزارت کشور را در سال 2009 بر عهده گرفتند؟ چرا آنها مسئول نیستند چرا توضیح می دهند؟

5- وزیر کشور ممکن است در میدان دیدار کند و سالگرد پیروزی انقلابی را جشن بگیرد یا از رئیس جمهور سابق س ifال کند که آیا کسانی که می خواهند برای انتخاب مجدد انتخاب شوند باید “مراحل قانونی” را طی کنند چه رویه ای باید در جلسات دیگر دنبال شود؟

6. پاسخ وزارت امور داخله “رویکرد غیر اصیل و بدون ساختار” برای جبران “بدشانسی” و “قصد دیدن” بود. اینکه اقبال خوش شانس باشد یا نه ، توسط وزارت کشور ، یک انتخاب کننده آزاد و رقابت پذیر تعیین نمی شود. انتخابات توسط وزارت امور داخله برگزار می شود ، اما در واقع انتظار خاصی وجود ندارد زیرا نقش این وزارتخانه به افسران شورای نگهبان تقلیل یافته است.

7. وزارت کشور در بیانیه ای اظهار داشت که مأموریت آنها برنامه ریزی و تصمیم گیری است و آنها در عملیات های محلی یا عملیاتی دخیل نیستند. به عبارت دیگر ، سطح ما بالاتر از این است. اما آیا واقعاً وزارت کشور پیشگام است؟ یا آژانس های دیگری در این امر دخیل هستند؟

8- نوع تقابل با مقامات سابق یکی از معیارهای درجه دموکراسی در همه ساختارهای سیاسی است. مقامات سابق ممکن است به فعالیتهای آزاد سیاسی ، اجتماعی یا فرهنگی بپردازند یا در تبعید ، زندان یا انفرادی نگهداری شوند.

این واقعیت که در سال 1984 یک مقام عالی رتبه سابق ، مانند رئیس جمهور ، هیچ پستی را قبول نکرد و به کار خود در ایران ادامه داد ، نوشت که این یک واقعه فرخنده با سابقه اندک است. زیرا در این سرزمین ، عزت و صمیمیت تا زمانی که در منصب خود باشید ، دوام دارد. در بیشتر موارد ، مقامات ارشد سابق مجبور به ترک کشور می شدند یا به شخصیت های چینی می پرداختند و اندکی بعد زندگی وی در خطر بود. در غیر این صورت ، مرگ و پناهندگی بی خانمان و منزوی خواهد بود. در سال 1988 ، بسیاری تعجب کردند زیرا دقیقاً 20 سال است که مهندس موسوی را در تلویزیون ندیده اند. از فرهنگستان هنر خبری نیست.

از سال 84 تا 88 ، مهم بود که رئیس سابق مجله یلدا شب چلچراغ کیک تولد را در یک موسسه اطلاعاتی برش دهد یا در خانه این هنرمند سخنرانی کند. هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور سابق بود ، اما رئیس کمیته راحتی بعدی محسوب می شد و دوره ریاست جمهوری وی ادامه داشت. از این لحاظ محدود کردن احمدی نژاد به رئیس جمهور سابق چهره خوشبختی نیست. نه همیشه ، بلکه حتی برای مدت زمان محدودی.

9. برای فهمیدن اینکه وزارت کشور چقدر قدرت دارد ، این امکان وجود دارد که احزاب قانونی برای توهین به رئیس جمهور ، وزیر کشور یا مسئولیت حمایت از مذاکرات برای لغو تحریم ها گرد هم آیند. چه اتفاقی خواهد افتاد؟ آیا اجازه می دهند؟ “سپس آنها باید اعلام کنند که مورد آزمایش قرار می گیرند ، و اگر چنین نیست ، چه زمانی اصرار دارند که دولت های خود را در حوزه کلان موثر قرار دهند ، جدا از جنبه خدمات ، چه زمانی و برای چه کسی و چرا؟”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا