اجتماع

ادامه تغییرات در حوزه مدیران شهرداری تهران

مدیریت شهرداری تهران با اشاره به تغییر دو شرکت در شهرداری تهران گفت: روزهای آینده در حوزه عوامل مدیران شرکت‌ها و شهرهای شهرهای مناطق با همین هدف تغییر می‌کنند.

به گزارش گزارشگر یک، عبدالمطهر محمدخانی؛ شهرداری تهران با اشاره به خبر انتصاب سرپرست شرکت بهره برداری مترو و آغاز برخی تغییرات و تحولات در آستانه یکسالگی شهرداری تهران گفت: همزمان با اولین سالگرد مدیریت شهری جدید، تحول مدیران ارشد به طور جدی از طرف شهردار پایتخت پیگیری می‌شود.

وی افزود: از تدابیر شهردار تهران صدور احکام یکساله برای همه معاونین، روسای سازمان‌ها و شهرداران مناطق بود تا آن منوط به ارزیابی و بررسی عملکرد جدی آن‌ها، میزان موفقیت در تحقق یکی از مشکلات شهری، مطالب مردم و مشکلات شهر.

محمدخانی تاکید کرد: به همین دلیل از همان ابتدایی، ارزیابی‌کننده‌ها، ارزیابی‌ها و پایش‌ها برنامه‌ها و همچنین میزان رضایت مردم از حوزه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیریت شهرداری تهران گفت: این تغییرات در مرحله اول در لایه مدیران عامل سازمان‌ها و شرکت‌ها با اولویت اصلی‌ترین مطالب مردمی که حمل و نقل شهری است، اتفاق خواهد افتاد.

وی افزود: عقب‌ماندگی‌های جدی در ادوار قبلی و مشکلات ناشی از آن در حوزه ناوگان حمل‌ونقل عمومی به ویژه مترو، باعث می‌شود تا در این بخش نیاز به جستجوی مضاعف و سرعت بالاتری برای پاسخ به مطالب مردم وجود داشته باشد.

محمدخانی ادامه داد: تغییرات پیش رو بر اساس نتایج کمیته‌های ارزهرون اوز ه‌های شمرهون اوزهرها پیشنهاد محمدخانی ادامه داد: تغییرات پیش رو بر اساس نتایج

خ ای هان افز: ال ای غیی ا هیچ جه ه ن یای س کال ن ی ای ی ی اک ف یای،. همه عزیزانی که طی مراحل مختلف به جمع مدیریت شهری پیوستند شایسته و پرتلاشند اما موضوع و اولویت اصلی سرعت بسیار بالا در حل مشکلات شهر و همراه شدن با خواست مردم و امکان پاسخگویی به مطالب نمایندگان محترم شورای شهر است.

محمدخانی با بیان این که این تغییرات در روزهای آتی ادامه دارد، گفت: طی روزهای آینده در حوزه مدیران شرکت‌ها و شهرداران مناطق هم تغییراتی را با همین هدف مشاهده می‌کنند.

بنا بر اعلام سایت شهر، وی در پایان با اشاره به تمدید احکام، توجه قابل توجهی از مدیران در هفته‌های آتی تأکید می‌کند: موضوعات تغییرات و محدود، بر اساس ارزیابی‌های فنی و با هدف تسریع در خدمات رسانی به مردم شریف تهران خواهد بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا