سلامت و دانش

ادعای عجیب یک دانشمند درباره خرید مخفیگاه آخرالزمانی توسط ابرثروتمندان جهان !

داگلاس راشکفنظریه پرداز و انسان شناس، در مقاله اخیری که در نشریه گاردین منتشر کرده است، فاش کرده است که چگونه ابرمیلیاردر حوزه فناوری برای دستیابی به پناهگاه های آخرالزمانی عجله دارند و برای نجات از فروپاشی جامعه ما، به استفاده از پرسنل نظامی آورده شده اند.

در حالی که این ادعای بیش‌تر به موضوعی برای فیلم‌های علمی-تخیلی شباهت دارد، امیوتر ونا ذا. به گزارش گاردین، راشکف با پنج تن از میلیاردرهای جهان ملاقاتی محرمانه تا در مورد نجات یافتن از یک تحول سیاسی یا فاجعه‌های خشکسالی و آب‌وهوایی مشاوره دریافت کند. آنها به جای اینکه در انرژی‌های تجدیدپذیر یا حل مشکلات بپرسند، در مورد اینکه چگونه می‌توانم فروشگاه‌های مواد غذایی را از هجوم مردم عادی در امان نگه داشته و از نگهبانان برای جلوگیری از آن، سؤالات را مطرح کنند.

ادعای عجیب یک دانشمند درباره خرید مخفیگاه آخرالزمانی توسط ابرثروتمندان جهان !

آا ه ی ای پ ر ا ا ا آی آی آی آی آی آی آی آی آی آی آی آی آی آی آی آی آی آ غذ ارا قفای یژه یژه یژه یای تا تات تای. ظاهرا یک طرح انضباطی نیز برای اطمینان از همکاری و وفاداری نرگهب این سازمان اداری نراز فاین زم. اگر چه این کار در نظر اول بسیار عجیب به نظر نمی‌رسد، اما آنها هم‌چنین به فکر توسعه ربات‌های مصنوعی در صورت امکان استفاده از این فناوری هستند تا به عنوان نگهبان و کارمند خدمت کنند.

در نهایت، آخرین سازنده یک کارگزاری نیز توضیح داد که مهمترین کار ساخت سیستم پناهگاه زیرزمینیالزمانی خود را به پایان رساند و پرسید که چگونه می‌توان از فروپاشی جامعه، بر نیروی امنیتی خود سلطه داشته باشد. راشکف در ادامه فاش کرد که تعبیر آنها از فروپاشی محیطی، ناآرامی اجتماعی، انفجارهای هسته ای، طوفان خورشیدی، ویروس های غیرقابل توانایی است که می توان همه چیز را از بین برد.

اما شاید نگران‌کننده‌ترین بخش راشکف این بود که میلیاردرهای خاص، به جای آسیب‌دیدگی به مشکلات جامعه، ظاهرا تنها در صدد راهی برای جدا کردن خود از بقیه افراد و جان سالم به درگیری از خطراتی مانند تغییرات اقلیمی، انتقال بیماری‌ها، بیماری‌های همه‌ی جهانی و کاهش منابع بودند.

به جای حل به موقعیت‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها در فناوری‌هایی که از بیماری‌های جهانی استفاده می‌شود، پایان دادن به مواد غذایی، آب و غیره جلوگیری می‌کند، ظاهراً بهتر است برای آنها که در یک پناهگاه الزمانی پنهان و منتظر فرارسیدن آخرالزمان باشند. همان‌طور که راشکف نظران کرد، در نتیجه ثروت و امتیازات به دست‌آورده‌ها از آن، سرمایه‌گذاران قصد دارند که آن‌ها را از خطر واقعی و واقعی خود استفاده کنند، دور نگه دارند.

نگران‌کننده‌ترین جنبه این داستان آن است که افراد این چنینی، زمانی جهان را با دیدگاه‌های بیش از حد خوش‌بینانه خود از فناوری برای انسان و جامعه تحت‌تاثیر قرار می‌دهند. با این حال، تقریباً همه چیز از جمله جامعه دستخوش تغییر شده است. با این حال، تنها چیزی که تغییر نمی‌کند و همیشه پیروز است، پول و منابع مالی و.

فعالیت چند استارت‌آپ در زمینه فروش پناهگاه های آخرالزمانی!

ر ای یان چ ی ش اال ف ات آخاز رای بای با شاس ت ا از اس تاس صاش صان صان هان هان. ه وان خشی از ای عات از ش ، راشکف خاط شان که ی هاد تاش ت ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا گinner آخاز ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا

در این زمینه، استارت‌آپی به نام Vivos Activity دارد که آپارتمان‌های لوکس زیرزمینی را به فروش می‌رساند که می‌تواند در سیلوهای موشکی و سایر ساختمان‌های نظامی از کار افتاده، نصب شود. این پناهگاه‌ها از امکانات کاملی مانند استخر، سالن بسزی، سرینمور و اتاق غذاخوری این پناهگاه‌ها از امکانات کاملی مانند استخر، با ای حال ز از، راشکف باهگای پاه ها تان وان زان را ع یق اداخ و ض ض ر یای.

اما چه شد که به این نقطه و خرید پناهگاه های آخرالزمانی رسیدیم؟ آیا سرمایه گذاری برای پیشرفت نسل خود هوشمندانه تر نیست؟ آیا ه ک ار ای که ط ی ی ه ه ه ی ف ا ا ا ا ا ک ک زی زی زی فض فض فض فض و و آیا در فناوری‌هایی که تضمین‌کننده بقایای ما هستند، بهتر نیست در فناوری‌هایی که تضمین‌کننده هستند، بهتر نیست. آیا بهتر نیست که کمک کند تا انسان به سوی ستاره‌ها سفر کند و از این طریت نرام کم ادان اری امکان ادا داشته باشد.

چیزی که شاید نگران‌کننده‌تر باشد، این است که به نظر می‌رسد می‌تواند به دیگران برسد، حتی از این واقعیت بی‌اطلاع هستند که تهدیدات دیگری نیز وجود دارند و پناهگاه‌ها، سیلوهای موشکی یا هر چیز دیگری به آنها کمک نمی‌کند تا برای همیشه در امنیت کامل، زنده بمانند. .

۴۱۴۱

دکمه بازگشت به بالا