عمومی

ادعای هلاکت دو تن از عاملان ترور سردار سلیمانی

Cradle ، یک سایت خبری تحلیلی که غرب آسیا را پوشش می دهد ، در گزارشی ویژه گفت: یک مقام ارشد امنیتی گفت: سرهنگ جیمز ویلیس و سرهنگ اسرائیلی شارون آسمان در این ترورها نقش داشتند. [سردار] سلیمانی و مهندس در اربیل درگذشتند.

به گزارش گزارشگر یک ، وب سایت مسرق اظهار می دارد که “آنچه در زیر می خوانید تنها بخشی از گزارش ها و مقالات ذکر شده در بالا است و محتوا و ادعاهای این گزارشات صرفاً برای تجزیه و تحلیل رویکردها و دیدگاه های اتاق فکر غربی منتشر شده است. و همه ادعاها و مشتقات “” امکانات این مقالات هرگز توسط ما تأیید نمی شود.

پنتاگون برای سرپوش گذاشتن بر حقایق دروغ می گوید.

“در عملیات اربیل سرهنگ دوم جیمز ویلیس از البوکرک ، دو فرمانده ارشد آمریکایی و اسرائیلی که از اعضای واحد اسب سرخ بودند کشته شدند. اگرچه این عملیات در اربیل انجام شد ، وزارت دفاع اعلام کرد که العدید قطر کشته شد. “، یک منبع امنیتی گفت. گزارش شده است که وی در یک حادثه غیر رزمی در پایگاه که در حال ترور است جان خود را از دست داد.” [سردار] سلیمانی و ابومهدی درگیر بودند. “(اسرائیل) سرهنگ شارون آسمان از تیپ نهال مرد دیگری است که در اربیل درگذشت و بر اثر نارسایی قلبی درگذشت.”

این اولین بار است که یک مقام مقاومت مسئولیت انتقام جویی از قاتلان فرماندهان ایرانی و عراقی را بر عهده می گیرد. در 27 ژوئیه ، یک روز پس از مرگ سرهنگ ویلیس ، پنتاگون بیانیه کوتاهی را منتشر کرد که وی در یک حادثه غیر رزمی در پایگاه العدید جان باخت. در این بیانیه جزئیات بیشتری ارائه نشده است ، تنها گفته شده است “این حادثه در حال بررسی است”.

اختلاف نظر بین ادعاهای آمریکا در مورد ماموریت ویلیس

سایت خبری تحلیلی افزود که روزنامه نظامی Stars and the Strip ویلیس را به عنوان “فرمانده 210 شرکت اسب های سرخ” معرفی کرد. واحد 130 نفره “خدمات مهندسی عمران را با قابلیت پاسخ سریع برای عملیات در محیط های دورافتاده و بسیار تهدید کننده” ارائه می دهد. توصیفی که با قطر قطر مطابقت ندارد.

رسانه های اسرائیلی گزارش دادند که چند روز پیش ، سرهنگ ارتش اسرائیل ، شارون آسمان ، که فرمانده تیپ پیاده نظام نهال بود ، در تمرین در 1 ژوئیه روی زمین افتاد و جان باخت. اسمان یکی از کسانی بود که در غزه و لبنان جنگید. ارتش اسرائیل اعلام کرد در حال بررسی این حادثه است.

تروریست در دو حمله در موصل کشته شد

یک منبع امنیتی در پایگاه کرایدل گفت ویلیس و آسمان در اربیل ، عراق ، در حین عملیات علیه عوامل دست داشتن در این ترور بودند. [سردار] سلیمانی و مهندس مرده اند. امسال حداقل دو حمله جداگانه توسط عوامل هدف ناشناخته در موصل گزارش شده است.

اولین حمله در اواسط آوریل به دنبال تخریب تاسیسات هسته ای نطنز توسط اسرائیل ، حملات متقابل متعدد در آبهای منطقه ای و ترور دانشمند هسته ای ایران موسن پاکریزاده در ماه نوامبر بود. اقلیم کردستان طرفدار آمریکا خبر این حمله را تکذیب کرد.

گردان ویلیس در بهار وارد منطقه شد. منبع محور مقاومت زمان حمله ای را که ویلیس و آسمان را کشت ، در نظر نگرفته است.

ایران معادله رویارویی با رژیم صهیونیستی را تغییر داده است

مقامات امنیتی همچنین از موضع قاطع جدید ایران در قبال حمله اسرائیل در جریان صحبت کردند. وی گفت: “ایران نحوه برخورد با رژیم (اسرائیل) را تغییر داده است.”

وی با اشاره به حملات پی در پی اسرائیل به کشتی های ایرانی گفت: “اگر رژیم اسرائیل بر خلاف منافع ایران عمل کند ، از این پس کشتی ها مورد حمله قرار خواهند گرفت.”

وی گفت: “رژیم اسرائیل تاکنون ادعا می کند که 12 کشتی ایرانی را هدف قرار داده است ، اما ایران تا 5 کشتی را مورد حمله قرار داده است.” بنابراین باید علیه هفت شناور دیگر ایرانی اقدامی صورت گیرد. در صورت حمله به دژهای ایران ، ایران به ناوگان رژیم (اسرائیل) حمله خواهد کرد. “

این مقام هشدار داد: “رژیم (اسرائیل) بیش از 80 درصد تجارت خود را از طریق دریا انجام می دهد و این فعالیت ها ناگزیر از طریق مناطق تحت کنترل ایران انجام می شود.”

در اوایل ماه گذشته ، ایالات متحده ، انگلیس و اسرائیل تهدید به تلافی علیه ایران کردند. آنها مدعی هستند که ایران یک پهپاد ضد تانک “خیابان مرسر” را در سواحل عمان پرتاب کرده است. ایران قاطعانه هرگونه نقش در این حمله را رد کرد. به گزارش آسوشیتدپرس ، این سه کشور “هنوز هیچ شواهد فیزیکی از این حمله یا اطلاعاتی در مورد دلیل متهم کردن ایران به آنها ارائه نکرده اند”.

قوانین محور مقاومت تغییر کرده است.

در این گزارش آمده است: “این قوانین جسورانه تعامل که توسط محور مقاومت تصویب شده است می تواند از مرزهای منطقه ای عبور کند.”

این تصور که دولت های معتدل و متحدان شبه نظامی آنها برای رویارویی با نظامی ترین کشورهای جهان آماده هستند ، نسبت خسارت 1: 1 را اعمال می کنند و مطابق قوانین جنگ و حقوق بین الملل “تلافی جویانه” عمل می کنند ، دارای شخصیت حقوقی است. تلاش.

دکترین جدید محور مقاومت چشم به برف

این گزارش به شرح زیر به پایان می رسد: دکترین جدید “چشم در چشم” در مورد محور مقاومت می تواند به طور بالقوه تحرک ایالات متحده و متحدانش در غرب آسیا را باز دارد و محدود کند.

نیویورک تایمز در گزارش تحقیق اخیر خود گزارش داد که چگونه محسن فخری زاده دانشمند ایرانی توسط موساد با استفاده از مسلسل ساخت اسرائیل مجهز به هوش مصنوعی ترور شد. با این حال ، سعید خطی زاده ، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران ، گزارش نیویورک در مورد این حادثه را تکذیب کرد و گفت اطلاعات ایران تمام جزئیات این حادثه ، از جمله اطلاعات در مورد عوامل دخیل را می داند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا