اقتصادی

از اجرای ابرپروژه نورد گرم تا افزایش سرمایه و ورود فولاد مبارکه به معدن‌داری

حمیدرضا عظیمیان گفت: وزیر همچنین بر اجرای کامل ، سریع و ایمن این پروژه تأکید کرد.

عظیمیان خاطرنشان کرد: ظرفیت تولید این پروژه تولید 4 میلیون تن و 200 هزار تن در سال از انواع ورق است که هم اکنون در داخل کشور تولید نمی شود.

وی تأکید کرد که هیچ منعی برای اجرای این پروژه وجود ندارد ، وی گفت هنگام اجرای این پروژه ، مشکلات و معایبی مطرح شد ، و به ویژه ، باید با قانون ، به ویژه قانون با استفاده از بیشترین ظرفیت تولید داخلی مطابقت داشته باشد. مدیر عامل جدید ایمیدرو برای بررسی بیشتر نقل مکان کرده است.

مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: “پس از آنکه وزیر با شرکت در هیئت مدیره ایمیدرو ، نماینده و مدیر شرکت ، شرکت را ترک کرد ، ما مسائل و مسائل مربوط به آن را بررسی کردیم و تأکید کردیم که همه مسائل مربوط به پروژه باید حل شود.

سیستم های تطبیق را حذف کنید / خودروسازان و تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی مصرفی سهمیه خرید در بورس سهام را حذف می کنند

او اضافه کرد: “در حال حاضر ، محصولات فولادی مبارکه به دو روش فروخته می شوند: ارائه آنها در بورس اوراق بهادار ، یافتن قیمت ها و تطبیق آنها.”

Azi با عرض پوزش ادامه داد: به دلیل حساسیت دو صنعت مهم خودرو و الکترونیک مصرفی ، جایی که محصولات در زندگی عمومی وجود دارد ، سیستم تطبیق و همه خریداران تصمیم به خرید محصول در بورس اوراق بهادار گرفتند.

وی گفت: وزارت صنعت و تجارت تصمیم گرفته است سهمیه ویژه ای برای صنایع خودرو و لوازم خانگی تعیین کند اما همین سهمیه نیز باید در بورس اوراق بهادار خریداری شود تا مردم برای تهیه کالاهای ساخته شده در این صنایع مشکلی نداشته باشند.

عظیمیان با اشاره به وجود صنعتگران در دیدار با وزیر ، مشکلات و مشکلات آنها را بیان کرد و گفت: صنعتگران اصفهانی در آنجا مسائلی را مطرح می كنند ، آنها را بررسی و حل می كنند.

وی به پروژه “سیستم 2” و انتقال آب به اصفهان اشاره کرد و افزود: “این پروژه برای حل مشکل آبرسانی به اصفهان نیاز به یک برگه دارد.”

فولاد مبارکه وارد معدن می شود

وی گفت: رئیس جدید هیئت مدیره ایمیدرو در جلسه ای با معاونان معدن و بهره برداری فولاد مبارکه دو راه حل برای تأمین مواد مورد نیاز شرکت پیشنهاد داد. قرار دادن منطقه معدنی در فولاد مبارکه برای انجام عملیات استخراج و فرآوری بود.

عظیمیان گفت: “هر دو راه حل عالی هستند و طی هفته های آینده مورد بحث قرار می گیرند.”

افزایش 900 میلیارد تومانی سرمایه

وی همچنین اعلام کرد سهام سرمایه فولاد مبارکه را برای سومین بار در دو سال گذشته افزایش می دهد که به زودی تکمیل خواهد شد. افزایش ثروت سهامداران به نفع کشور و ایجاد ثروت خواهد بود.

تاکید وزیر بر پایداری مدیریت فولاد مبارکه

عظیمیان در پایان گفت: همانطور که ثبات مدیریت عامل اصلی موفقیت فولاد مبارکه طی 30 سال گذشته بوده است ، این روند باید ادامه داشته باشد و مدیرعامل فولاد مبارکه تأکید کرد که نباید طی 5 سال تغییر کند.

منبع: نبض بازار

دکمه بازگشت به بالا