فرهنگی

از اجرای میثم عبدی تا آماده سازی “رویای ساحل” و چند خبر دیگر

میثم عبدی پس از چهار سال برای اولین بار در سینماها روی صحنه می رود و فیلم رویای ساحلی را برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می کند.

میثم عبدی برای اولین بار پس از چهار سال، نمایشی جدید را در سینماها عرضه می کند.

به گزارش گزارشگر یک، میثم عبدی، نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر که پیش از این نمایش هایی چون «کمدی مکش»، «تئاتر آبشار آندورا» و «کمدی حوادث» را کارگردانی کرده بود، از نمایش جدید «مرغ دریایی پنگوئن» رونمایی کرد. و چند پرنده دیگر.”

این نمایش با آهنگسازی منوچهر رمضانی از ۱۴ آذرماه با ساخته جدید عمارت نوفلوشاتو در این سالن اجرا خواهد شد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «روایت غیرخطی آخرین روزهای زندگی مشترک یک زوج و جشن خداحافظی با دوستان…»

از دیگر عوامل این نمایش می توان به علی نصر (مدیر تولید)، زینب ایزدپناه و امیرحسین جوانی (دستیار کارگردان)، معصومه پورنورام (منشی صحنه)، لاله عباسی (مدیر صحنه)، محمدرضا محبی (دستیار صحنه) و رز ارغوان آذر اشاره کرد. (عکس) گرافر، حافظ آهی (تولید تیزر)، سروش آهی (مستند)، سارا حدادی (مدیر روابط عمومی، مشاور رسانه و تبلیغات) ذکر شد.

رزرو قبلی این اجرا به زودی از طریق سایت تیوال آغاز خواهد شد.

آماده سازی «رویای ساحلی» برای حضور در جشنواره فیلم فجر

فیلم سینمایی «رویای ساحل» به کارگردانی آرش سعدی حسینی و تهیه کنندگی سارا احمدی برای حضور در چهلمین جشنواره فیلم فجر آماده می شود.

فیلم‌هایی که در دوران کرونا جلوی دوربین می‌رفتند، مرحله فنی را پشت سر گذاشتند و برای نمایش آماده شدند و فرم حضور در جشنواره فیلم فجر را پر کردند.

لادن مستوفی، ابراهیم کوخایی، ماهان نصیری، امید فضلعلی و مبین رستگار در این فیلم ایفای نقش می کنند.

دوازدهمین رویداد دعوتی دبیرکل جوایز ایسفا

مرجان اشرفی زاده، دبیرکل دوازدهمین دوره جوایز ایسفا، آخرین مهلت ثبت نام آکادمی را 15 روز اعلام کرد و گفت: «فیلم های کوتاه توسط اعضای آکادمی فیلم کوتاه ایران داوری می شوند، دسترسی را به حداقل برسانید.

مرجان اشرفی زاده، دبیرکل دوازدهمین دوره جوایز ایسفا، در خصوص آخرین مهلت ثبت نام آکادمی تا 21 آذر 1393 گفت: 15 روز تا پایان مهلت ثبت نام جایزه ایسفا باقی مانده است. این فیلم بلند و تجربی تا 30 دقیقه طول می کشد و اولین فیلمی است که در جایزه ایسفا پر شده است.

کمیته انتخاب ایسفا همچنین حداکثر 20 فیلمی را که در دوره دوازدهم فرصت حضور در سایر جشنواره ها و جشنواره های سینمایی را نداشته اند، انتخاب و دعوت خواهد کرد.

کارگردان فیلم سینمایی «آبجی» گفت: پیشنهاد می کنم برای حضور در دوازدهمین دوره جوایز ایسفا عجله نکنید و فیلمسازانی که به اصطلاح تور جشنواره ای خود را تازه شروع کرده اند عجله نکنند. چرا که اگر فیلم آنها تاییدیه هیات انتخاب را نگیرد، فرصت حضور در این آکادمی را برای دوره بعدی از دست خواهند داد، حتی اگر به جشنواره های مورد تایید ایسفا راه پیدا کنند. یکی از قوانین این رویداد این است که صاحب اثر تنها یک فرصت برای ثبت نام در ایسفا دارد و فیلم های کوتاهی که در دو سال گذشته در یکی از جشنواره های فیلم مورد تایید ایسفا شرکت کرده اند می توانند به ایسفا مراجعه کنند. جایزه.

وی افزود: اگر دومین فیلمی باشد که برای شرکت ایسفا درخواست می کند، در صورت مشاهده تخلف، در تمامی مراحل جوایز از مسابقه حذف می شود.

اشرفی زاده درباره داوری آثار نیز اظهار داشت: دعوتنامه شرکت در داوری طی چند روز آینده صادر خواهد شد و بیش از 400 نفر از اعضای انجمن فیلم کوتاه ایران (ایسفا)، اعضای آکادمی فیلم کوتاه ایران، داوران مهمان و برندگان سابق جایزه ایسفا دعوت شده اند. در داوری شرکت کنند این روش داوری احتمال اتخاذ رویکردی پالایش شده و در نتیجه احتمال اعتراضاتی را که در طول سالیان متمادی نسبت به برخی انتخاب ها یا قضاوت ها در جشنواره مشاهده می شود، به حداقل می رساند.

در بهار 1401 دوازدهمین دوره جایزه ایسفا به دبیری مرجان اشرفی زاده برگزار می شود.

داستان زندگی دانشجویی در صحنه تئاتر

نمایش زندگی روزمره به نویسندگی و کارگردانی بهنام حسن پور از نهم آذرماه در تالار انتظامی خانه هنرمندان ایران روی صحنه می رود.

«هرروز» که پیش از این برای اولین بار در بخش مسابقه بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی اجرا شده است، اثری است که داستان دانشجویان تئاتر شهری را به تصویر می کشد که در حین تحصیل با مشکلات زیادی مواجه می شوند.

بهنام حسن پور، حامد مهراندیش، حمیدرضا فلاح، صادق فتح الهی و پوریا جلالوندی بازیگران «روزمرگی» هستند.

دیگر بازیگران این نمایش عبارتند از: طراح صحنه و لباس: بهنام حسن پور، طراح پوستر و بروشور: صادق فتح الهی، دستیار کارگردان: امیرحسین شفیعی، سیدصدرا سبحانیان، منشی صحنه و برنامه ریز: شهرزاد مقدادی، تولید تیزر: پردیس عزیزی رسانه: باطل بهید رجبی.

این نمایش هر شب ساعت 17:30 در اداره پلیس کشور اجرا می شود. علاقه مندان برای تهیه بلیت می توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا