عمومی

از روی تخت ICU تدریس کرد

پروفسور هان در SNS خود توضیح داد: “پروفسوری که در عرض چند ساعت پس از سخنرانی بر اثر بیماری عروق ویروس کرونا قلب فوت کرد، بسیار کسل کننده بود، اما او نگران بود که حقوق دانشجو را تا آخرین لحظه از دست بدهد.” چندین بار تکرار می شود.

به گزارش گزارشگر یک، روزنامه «خراسان» افزود: در این فایل صوتی دکتر محمدعلی خردمندی با لهجه شیرین اصفهانی گفت: امروز حالم خوب نبود من با این بیماری جدید در بیمارستان بستری شدم و پزشکان به من استراحت مطلق دادند اما دیدم اگر این دستور را نگیرم دانش آموزان عزیزم اشتباه می کنند. انشاا… موفق و با اعتماد به نفس. خداحافظ امروز با همسر دکتر، شرکت مینا، درباره «رحمت…ممعض» که بیش از 30 سال با او کار کردم صحبت کردم.

استادان فلسفه، کلام و اخلاق بودند.

پزشکان هر دو دوز واکسن را دادند. او همچنین به بیماری عروق ویروس کرونا قلب مبتلا بود و پس از 21 روز مثبت شدن آزمایش از دنیا رفت، اما امروز یکشنبه ساعت 12 ظهر بر اثر سکته قلبی درگذشت. آقای شرکت در مورد دکتر خردمندی می گوید: “

وضعیت دانش آموزان را به صورت موردی پیگیری کردیم.

همسر استاد با اشاره به نگرانی های دکتر گفت: استاد روی کیفیت سخنرانی ها بسیار حساس بود. همچنین درک کامل تمامی مفاهیم برای دانش آموزان بسیار مهم بود. گهگاه وضعیت تحصیلی دانش آموزی پیگیری می شد. چند روز قبل از فوتشان که داشتیم صحبت می کردیم گفت تا چند روز دیگر جزوه دقیق و کاربردی تری تهیه خواهم کرد که بیشتر آن را نوشته ام. او گفت: “من می خواهم از آنها تدریس کنم و کیفیت آموزش را بهبود بخشم تا زمانی که دانش آموزان در کلاس من می گذرانند تلف نشود.”

من آن پیام صوتی را از تخت ICU فرستادم.

او گفت: «آن روز او در بخش مراقبت‌های ویژه بود و پزشکان گفتند که او فقط باید استراحت کند، اما وقتی برای دیدنش رفتم، پرسید که آیا آنجا تلفن و اینترنت وجود دارد یا خیر. به گوشیم نگاه کردم و گفتم بله. گفت فردا کلاس دارم. گوشی ام را آوردم تا برای دانش آموزان پیام بگذارم. گفتم دکتر الان وقت تدریس نیست. او با لبخندی آرام به من گفت که حالم خیلی بهتر است، گوشی را به من بدهید تا به دانش آموزان اطلاع دهم که کلاس هایشان برگزار می شود تا حقشان ضایع نشود.

همیشه قبل از تدریس درس می خواند

همسر دکتر نیز از کیفیت تحصیلات خود ابراز نگرانی می کند. دکتر همیشه قبل از رفتن به کلاس سابقه تدریس چندین ساله داشت و احتمالاً دیگر نیازی به درس خواندن نداشت، اما قصد نداشت بدون مطالعه به کلاس برود، من چندین بار گفته ام که همان درس را تدریس می کند. هر ترم آنقدر درس می خوانم به من گفتند که باید بدون آرزو بخوانم که کلاس های این ترم از نظر کیفیت آموزشی مانند ترم قبل باشد در دو سال اخیر که کلاس های آنلاین برگزار شده است. ، حداقل 30 دقیقه حتی یک ساعت مانده به شروع کلاس، سیستم، تلفن و دسترسی به اینترنت چند بار چک کردم مشکلی نبود و مشکلی نداشتم سر کلاس قطع شدم می گویند این دانش آموزان دارند می گیرند. زمان روشن کردن سیستم یا تلفن همراهشان است و این درست نیست که من به آنها بدهکار باشم.»

همه مسحور تواضع دکتر خردمندی شدند.

رحمتها … ممیز مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان که سال ها در سمت دکتر خردمندی فعالیت می کند نیز در گفت وگویی کوتاه گفت: در عین حال دانش آموزان بسیار فعال و باهوشی بودند. دکتر. انسانی بسیار متقی، باسواد، مفسر قرآن، بسیار مؤدب و بسیار متواضع بود و همه اسیر تواضع او بودند. او واقعاً مانند یک پدر با دانش آموزان رفتار و راهنمایی می کرد. در صدای استاد در آخرین پیام صوتی مرگشان سرفه یا تنگی نفس وجود ندارد. بدیهی است که وقتی اسکن ریه می گیرند، ناگهان متوجه می شوند که 70 درصد ریه ها درگیر شده اند. همانطور که به من گفتند یک روز در بیمارستان ماندند و بعد به رحمت خدا رفتند. روحش شاد.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا