عمومیگزارشگر کسب و کار

از کجا بخریم؟! آیا امکان خرید شاهین و پژو پارس بدون قرعه کشی وجود دارد؟

یکی از خودروای خاص و متفاوت تولید شده در شرکت سایپا که تمامی استاندارد های یک خودروی ایده آل را نیز دارا میباشد خوردوی شاهین میباشد. خودروی شاهین یک خودروی سواری است که طراحی آن داخلی بوده و  ظاهر زیبای آن توانسته نظر بسیاری از علاقمندان به خودرو را جلب نماید. خرید نقدی خودروی شاهین برای هر فردی امکان پذیر نیست و همین موضوع باعث شده تا سایا خودرو اقدام به  کند و با شرایط بسیار مناسب این خودرو را به افرادی که توانایی مالی کافی برای خرید خودرو ندارند بفروش برساند. فروش اقساطی شاهین توسط شرکت سایا خودرو باعث شده تا بسیاری از افرادی که به این خودروی داخلی علاقه زیادی دارند بتوانند این خودرو را خریداری کنند.

این مجموعه برای اینکه بتواند خدمات خود را به هر قشری ارائه دهد اقدام به در نظر گرفتن مناسبترین شرایط فروش اقساطی شاهین با بودجه های مختلف نموده است و به راحتی میتوانید با هر بودجه ای این خودروی زیبا را خریداری نمایید. شرایط فروش اقساطی شاهین به حدی مناسب است که باعث شده تا بیشترین میزان  متعلق به شرکت سایا خودرو باشد.

از شرایط  فروش اقساطی پژو پارس سال که سایا خودرو برای مشتریان خود در نظر گرفته است باید به تنوع تعداد اقساط و همچنین پیش پرداخت ها اشاره نمود. خرید اقساطی شاهین

با یک جستجو برای خرید اقساطی شاهین پی خواهید برد که شرکت های زیادی وجود دارند که این خودرو را بفروش میرسانند اما انتخاب و اعتماد به یکی از این شرکت ها بسیار دشوار است و به راحتی نمیتوان به هر شرکتی اعتماد نمود. برای خرید اقساطی شاهین باید ابتدا و قبل از هر چیز اعتبار شرکت را مد نظر قرار دهید و معتبرترین شرکت را انتخاب نمایید. در صورتیکه نتوانید یک شرکت معتبر را بیابید در این صورت باید ریسک از بین رفتن سرمایه خود را نیز بپذیرید.

به سبب کیفیت ساخت محصولات این شرکت خودروسازی ایرانی، همواره طرفداران زیادی دارد. اما سایپا مدت‌هاست که طرح ، سراتو، پراید، تیبا، شاهین، چانگان و دیگر تولیدات خود را متوقف کرده است و علاقمندان به این محصولات با سردرگمی مواجه شده‌اند.

خرید نقدی خودرو با توجه به اوضاع اقتصادی کشور ما برای قشر قابل توجهی از مردم میسر نیست، لاجرم باید به دنبال مراکز مطمئنی بود که طرح‌های  داشته باشند.
سایا خودرو یکی از آن نام‌های معتبری است که به سبب سابقه درخشان و رزومه موفقی که دارد، گزینه مطمئنی برای معامله است.

انواع شاهین

اگر قصد شرکت در طرح‌های فروش اقساطی شاهین را دارید، باید با انواع مدل‌های آن آشنا شوید و اطلاعات کافی درباره شباهت‌ها و تفاوت‌های این تولید جذاب سایپا داشته باشید. شاهین یا همان رهام ایرانی که اکنون حضورش در جاده‌ها چهار ساله شده، قرار بود در تعامل و همکاری با شرکت برلیانس تولید و رونمایی شود، اما مثل همیشه چنگال تیز تحریم‌ها، زورش به اراده و تصمیمات خودروسازان ایرانی چربید و این همکاری هرگز محقق نشد. در نتیجه شاهین به شکلی که اکنون در دسترس مشتری ایرانی است، رونمایی شد؛ نسخه‌‌ای که امروز با نام شاهین S شناخته می‌شود. اما چندی بعد و در پی استقبال از طرح‌های فروش، مهندسان سایپا اقدام به تولید و عرضه نسخه فول آپشن این خودرو کردند و آن را با نام شاهین g در اختیار علاقمندان گذاشتند. بنابراین تا امروز انواع مدل‌های شاهین سایپا را می‌توان این‌گونه نام برد:

شاهین S که همان مدل پایه است.

شاهین g که در دو مدل دنده‌ای و اتومات عرضه شده است.

تفاوت شاهین اس (S) و شاهین جی (G)

اگر قصد شرکت در طرح‌های فروش فوری شاهین را دارید و برای نشستن پشت فرمان زیباترین محصول سایپا سر از پا نمی‌شناسید، بهتر است ابتدا تفاوت مدل‌های این ماشین را بدانید تا در نهایت با توجه به قیمت، امکانات و ویژگی‌ها تصمیم بگیرید. این دو خودرو از نظر ظاهری هیچ تفاوتی با هم ندارند، یعنی مهندسان سایپا صرفا سطح امکانات را ارتقا داده‌اند و دست به ترکیب ظاهری نزده‌اند. البته حق هم داشتند، شاهین از نظر ظاهری جذاب و عامه پسند است و شاید خیلی زود باشد تا انتظار داشته باشیم مدلی ارتقا یافته در همه ابعاد از شاهین ببینیم. بنابراین با تماشای عکس ماشین شاهین سایپا نمی‌توانید تشخیص دهید با کدام مدل روبرو هستید. به همین دلیل ما برای شما لیستی از تفاوت‌ها و شباهات‌های دو مدل شاهین ایرانی آماده کرده‌ایم تا فرصت تحلیل بیشتری داشته باشید.

شاهین مدل g دارای امکانات زیر است، اما شاهین s فاقد این ویژگی‌هاست است:

  • دوربین دید عقب
  • کلیدهای روی فرمان برای کنترل سیستم صوتی
  • سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک
  • سانروف
  • نمایشگر ۷ اینچی

شاهین مدل s دارای امکانات زیر است اما شاهین مدل g فاقد آن است:

  • رادیو پخش مجهز به پورت AUX و USB

همین تفاوت‌ها باعث تفاوت قیمت شاهین g با مدل s نیز شده است، به طوری که شاهین فول آپشن را چه در نسخه دنده‌ای و چه در نسخه اتومات باید گران‌تر از مدل پایه خریداری کنید. اما در هر صورت چنانچه قصد دارید پا به رکاب این تولید جذاب سایپا شوید، سایا خودرو با طرح ویژه فروش اقساطی شاهین در کنار شماست.

شباهت دو مدل شاهین s و شاهین g

  • استارت دکمه‌ای
  • ورود و خروج بدون سوییچ
  • مجهز به دو کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو
  • قفل شدن درها به شکل اتومات پس از حرکت
  • مجهز به ایزوفیکس
  • مجهز به چراغ مشایعت تا درب منزل
  • نشانگر تعویض دنده
  • مجهز به سنسور پارک خودرو
  • مجهز به ایمبولایزر
  • مجهز به اتولایت و دی لایت
  • مه شکن جلو و عقب

داخل ماشین شاهین g

همانطور که در بخش پیشین اشاره کردیم، یکی از مهم‌ترین وجوه تمایز دو مدل شاهین در امکانات رفاهی بیشتری بود که برای نسخه g و در داخل کابین در نظر گرفته شد. بر این اساس داخل ماشین شاهین مدل جی که شوید اول از همه نمایشگر هفت اینچی توجه شما را به خود جلب خواهد کرد و در وهله بعدی به احتمال زیاد نگاهتان به سقف خواهد افتاد و سانروف را بالای سرتان می‌بینید. کلیدهای کنترل سیستم صوتی روی فرمان هم از دیگر تفاوت‌های کابین شاهین در نسخه g با مدل قبلی است.

سانروف شاهین سایپا

سایپا از آن کمپانی‌هایی است که به تولید و عرضه محصولات اقتصادی معروف است. متقاضیان شرکت در طرح‌های فروش اقساطی شاهین به خوبی می‌دانند که این خودرو جذاب‌ترین و گران‌ترین تولید سایپاست، اما با این وجود هم‌چنان در رده قیمتی معقولی قرار گرفته است. سایپا تا پیش از شاهین هر خودرویی که می‌ساخت حتی جای لیوانی را هم به عنوان آپشن در دفترچه راهنمای خودرو نام میبرد! اما این بار و در عرضه شاهین تلاش کرده است تا نظر مثبت طیف دیگری از متقاضیان خرید خودرو را نیز به خود جلب کند و سراغ امکانات رفاهی جذابی مانند سانروف رفته است. سانروف شاهین سایپا به تنهایی می‌تواند یک عامل موثر در بالا رفتن تقاضا برای خرید این خودرو باشد.

قیمت شاهین اتومات

اگرچه قیمت شاهین اتومات نسبت به شاهین g دنده‌ای گران‌تر است، اما این روزها از بازار بسیار خوبی برخوردار است. چنانچه شما هم یکی از طرفداران این خودرو مدرن هستید، طرح فروش اقساطی شاهین که از سوی سایا خودرو عرضه شده است، یک فرصت طلایی پیش روی شماست. این امکان برایتان وجود دارد تا با هر میزان سرمایه و حداقل پیش پرداخت طی اقساط بلند مدت و به شرط تحویل فوری، صاحب یک خودرو ایرانی با امکانات رفاهی متعدد و ایمنی قابل قبول شوید. البته بیان این نکته لازم است که قیمت ماشین شاهین اقساطی در مجموعه ما کاملا واقعی و به دور از حباب‌های کاذب در نظر گرفته می‌شود. به طور کلی قیمت روز شاهین بر اساس معاملات واقعی هر روز تعیین می‌شود. اگر قصد دارید یک شاهین زیبا را به پارکینگ منزل ببرید، برای اطلاع از جزییات طرح خرید شاهین قسطی و استعلام قیمت روز این خودرو، هم اکنون تماس بگیرید.

خرید اقساطی شاهین سایپا از سایا خودرو

سایا خودرو که سال‌هاست با طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو، سایپا و دیگر تولیدات ملی و وارداتی، شرایط ویژه‌ای را برای ماشین‌دار شدن هم‌وطنان فراهم کرده است، بدون ثبت حتی یک مورد نارضایتی مشتریان، پیشگام در ارائه طرح‌های فروش خودرو قسطی است.
مشتریان در معامله با سایا خودرو از امتیازات تحویل فوری و ثبت سند به نام خریدار نیز بهره‌مند خواهند شد.
متقاضیان شرکت در طرح‌های فروش اقساطی شاهین، پراید، سراتو، تیبا و دیگر محصولات سایپا اگر با کارخانه وارد معامله شوند هم، باید حداقل ۶ ماه صبر کنند تا از خودرو خریداری شده، سواری بگیرند. اما خرید اقساطی خودرو از سایا خودرو، شامل چنین بند و تبصره‌هایی نیست؛ به محض عقد قرارداد، خودرو به مشتری تحویل داده می‌شود تا لذت خرید اقساطی را تجربه کند.
بسیاری از مراکز فروش خودرو شرایطی، تا پایان پرداخت اقساط، حتی رسید معتبری هم به خریدار ارایه نمی‌کنند، اما سایا خودرو پس از ثبت رسمی قرارداد فی‌مابین مشتری و این مجموعه و انجام پروسه‌های معمول اداری نظیر تعویض پلاک و …، سند را به نام مشتری ثبت و به وی تحویل خواهد داد.
اگر شما قصد شرکت در طرح‌های فروش اقساطی شاهین، سراتو، چانگان و یا دیگر تولیدات خوش ساخت سایپا را داشته باشید و با سایا خودرو پای میز معامله بنشینید، این شانس را خواهید داشت که بازه زمانی پرداخت اقساط و مبلغ آن را با توجه به شرایط اقتصادی‌تان تنظیم نمایید.
درواقع سایا خودرو با انعطافی که در شرایط فروش به خرج می‌دهد سعی می‌کند تا رفاه حال مشتریان را فراهم کند و کمترین فشار مالی را بر آنان تحمیل نماید.
این مجموعه که چندی پیش، طرح  را عرضه کرده بود، اینک دست روی یکی دیگر از محصولات پرطرفدار سایپا گذاشته است و در شرایطی که کارشناسان فروش دومین کارخانه خودروساز ایرانی، هنوز برنامه ای برای فروش اقساطی شاهین ندارند، فروش این محصول را در دستور کار قرار داده است.
در ادامه به مشخصات ظاهری، طراحی داخلی، ویژگی‌های فنی، تجهیزات ایمنی و امکانات رفاهی شاهین به تفصیل خواهیم پرداخت.

مشخصات ظاهری شاهین

شاهین که ابتدا رهام نام گرفته بود، یک سدان خوش قیافه تولید سایپاست که از سال ۹۷ ایده طراحی و تولید آن به بار نشست. سایپا، ماشین شاهین را یک خودروی ملی می‌داند که تماما ساخته و پرداخته این کارخانه خودروساز است.
با خرید اقساطی شاهین از سایا خودرو صاحب خودرویی خواهید شد که در نگاه اول محو زیبایی خیره کننده آن قرار خواهید گرفت.
کارشناسان معتقدند که طراحان سایپا، ظاهر این سدان جذاب را که تفاوت‌های فاحشی با دیگر تولیدات این کمپانی دارد، از خودروهای چینی الهام گرفته‌اند.
به هرحال شاهین با چراغ‌هایی باریک و سپری سه بعدی، به نظر می‌رسد که چشمانی کشیده و چهره‌ای مغرور دارد و فرو رفتگی‌ها و برآمدگی‌های بدنه در کنار حالت خوش فرم جلو پنجره بر زیبایی‌های این خودرو افزوده است.
با شرکت در طرح فروش اقساطی شاهین صاحب خودرویی می‌شوید که طراحان آن از المان‌هایی معقول و منطقی که تناسب زیبایی در کنار هم دارند، استفاده کرده‌اند و بدین ترتیب، طراحی ظاهری شاهین سایپا از کاربران نمره عالی را دریافت می‌کند.

طراحی داخلی شاهین

هرچقدر که ظاهر شاهین شما را شگفت‌زده کرد، کابین آن نیز جذاب و چشم‌نواز است. به عقیده کاربران، شاهین یکی از مدرن‌ترین کابین‌های تولیدات سایپا را از آن خود کرده است.
طراحی غربیلک فرمان، کنسول میانی، پنل کیلومترشمار و داشبورد، جوان‌پسند و اسپرت است و از المان‌های شیک و لوکس بهره برده است.
با خرید اقساطی شاهین از سایا خودرو مالک ماشینی می‌شوید که جنس متریال کابین آن چندان چنگی به دل نمی‌زند، اما همین‌که این ظاهر دلچسب با متریال نسبتا مرغوب ایجاد شده است هم جای تقدیر دارد.
فضای کابین به اندازه یک خانواده ۴ نفره جادار است و به نظر می‌رسد برای سفرهای خانوادگی از راحتی کافی برخوردار باشد.
رنگ‌بندی فضای کابین نیز مشکی و نقره‌ای در نظر گرفته شده است که انتخاب این دو رنگ نقش تاثیرگذاری در شیک و لوکس به نظر رسیدن فضای داخلی شاهین دارد.
حجم صندوق شاهین را ۴۲۰ لیتر اعلام کرده‌اند که نسبتا بزرگ و جادار است و برای سفر مناسب ارزیابی می‌شود. ضمنا جنس تودری‌ها و روس صندلی‌ها نیز پارچه‌ای است.

مشخصات فنی شاهین

سدان جمع و جور سایپا ۴۴۴۶ میلی‌متر طول، ۱۷۷۱ میلی‌متر عرض، ۱۴۹۰ میلی‌متر ارتفاع و ۱۲۷۸ کیلوگرم وزن دارد. با شرکت در طرح‌های فروش اقساطی شاهین صاحب خودرویی می‌شوید که مجهز به یک پیشرانه M15 توربوشارژ است که ۱۴۹۷ سی‌سی حجم دارد.
این موتور ۴ سیلندر ۸ سوپاپه قادر است تا ۱۱۰ اسب بخار قدرت و ۱۷۸ نیوتن متر گشتاور ایجاد کند. شاهین خوش قیافه سایپا ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت سرعت دارد و گیربکس آن ۵ سرعته دستی است.
استاندارد آلایندگی شاهین یورو ۵ است و از این نظر یک انتخاب آگاهانه برای علاقمندان به حفظ محیط زیست در شهرهای شلوغ و آلوده به‌شمار می‌رود.
میزان مصرف سوخت ترکیبی شاهین صدی ۱۰ اعلام شده است و نوع فرمان این خودرو برقی است.

نوع كلاس خودرو سدان
تعداد درب هاي خودرو ۴
ظرفيت سرنشين ۵
طول ۴۴۶۰ میلی متر
عرض(بدون در نظر گرفتن آيينه ها) ۱۷۶۸ میلی متر
ارتفاع(mm) ۱۵۰۱ میلی متر
فاصله دو محور عقب و جلو ۲۶۵۰ میلی متر
وزن (kg) ۱۲۶۰
ظرفيت صندوق عقب (ليتر) ۴۲۰
رينگ ۱۵ اينچ فولادي و آلومينيومي
تاير 185/65 R15

امکانات ایمنی شاهین

امکانات رفاهی شاهین

با شرکت در طرح فروش اقساطی شاهین، خودرویی را از آن خود می‌کنید که از نظر امکانات رفاهی در سطح قابل قبولی قرار دارد.
تجربه کاربری مالکان شاهین نشان می‌دهد که عموما وجود سانروف را یک مزیت ویژه برای این سدان جذاب می‌دانند.
شاهین هم‌چنین مجهز به سیستم تهویه اتوماتیک مطبوع، رینگ‌های ۱۵ اینچی آلومینیومی، فرمان برقی و رهیاب ماهواره‌ای است.
از دیگر تجهیزات رفاهی این خودرو می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • استارت دکمه‌ای
  • سیستم ورود به خودرو بدون کلید
  • سیستم اندازه‌گیری و هشدار فشار باد تایرها
  • کامپیوتر سفری
  • تنظیم صندلی راننده به صورت دستی در ۶ حالت و تنظیم صندلی سرنشین جلو در ۴ حالت
  • سیستم نشان دهنده تعویض دنده
  • سنسور پارک عقب
  • مجهز به ایزوفیکس
  • چراغ روز

مزایای خرید شاهین

خرید اقساطی شاهین، مزایای بسیاری برای خریدار در پی خواهد داشت که در ادامه به برخی از آن‌ها می‌پردازیم:

شاهین را به جرات باید یکی از زیباترین و مدرن‌ترین خودروهای تولید داخل نامید که در محدوده قیمتی مناسبی نیز قرار دارد. اگر هدف شما از خرید خودرو ارتقای سطح معیشت و افزایش منزلت اجتماعی به واسطه شغلتان است، انتخاب شاهین بسیار هوشمندانه به نظر می‌رسد.
چهره شاهین به خودروهای روز اروپا می‌ماند و فضای کابین آن علی‌رغم سادگی بسیار چشم‌نواز و مدرن است.

محصولات سایپا عمدتا از خدمات پس از فروش خوبی برخوردار هستند. شرکت در طرح فروش اقساطی شاهین نیز این فرصت را به خریدار می‌دهد که از خدمات پس از فروش سایپا استفاده کند.

سدان جمع و جور سایپا از کابین نسبتا بزرگی برخوردار است که برای خانواده‌های ایرانی که خودروهای شخصی و خانوادگی‌شان یکی است، یک گزینه مناسب به شمار می‌رود. ظرفیت صندوق عقب شاهین نیز برای سفر جادار ارزیابی می‌شود.

با خرید اقساطی شاهین صاحب ماشینی می‌شوید که به نسبت دیگر تولیدات سایپا از امکانات رفاهی متنوع و متعددی برخوردار است. مشتری ایرانی علاقه بسیاری به سانروف دارد و این امکان شاهین یک مزیت ویژه برای آن محسوب می‌شود. البته شلهین از امکانات رفاهی دیگری نیز برخوردار است که در کمتر خودرویی از تولیدات سایپا به چشم می‌خورد.

چرا خرید یک سدان به روز و شیک مناسب است؟

خودروها به صورت کلی شامل چند دسته می‌شوند، یا اصطلاحا شاسی بلند هستند، یا هاچ بک یا کراس اوور و یا سدان. اما در این میان کدام گزینه می‌تواند بهترین انتخاب باشد؟
بدون شک پاسخی جز یک سدان نمی‌توان به این سوال داد. انتخاب یک سدان و به عنوان مثال خرید خودرو شاهین سایپا می‌تواند بهترین انتخاب باشد، چراکه خودروهای هاچ بک غالبا به خاطر نداشتن فضای کافی در صندوق عقب دست خانواده را در هنگام سفر خالی می‌گذارند. از سویی شاسی بلندها هم با هزینه‌های فراوان برای نگهداری همراه هستند. مثلا کسی که خرید خودرو شاهین اقساطی را انتخاب می‌کند نسبت به کسی که شاسی بلند خریده رقم بسیار پایین‌تری را هنگام تعویض تایر و روغن و دیگر اقلام مصرفی باید هزینه کند و البته همین ماجرا برای کراس اورها هم مشابه است.

چرا ماشین شاهین بهترین انتخاب در بین خودروهای ایرانی است؟

علی رغم موضوعات مختلفی همچون راحتی در تعمیر و پیدا کردن قطعات یدکی و قیمت پایین اما همواره خودروهای ایرانی در یک مورد ضعف شدید دارند و آنهم چیزی جز طراحی مناسب و به‌روز نیست. سایپا که پس از متوقف شدن خط تولید و مونتاژ زانتیا و تندر ۹۰ مدتها مشغول تولید خودروهای کم کیفیت و ارزانی مثل پراید بود، با تولید شاهین ریل حرکت خود را عوض کرد و در مسیری تازه گام نهاد. از مونتاژ خودروهای ۲۰، ۳۰ سال پیش مثل پژو ۴۰۵ اگر بگذریم، خودروهای طراحی داخلی هم چندان چنگی به دل نمی‌زنند. سمند نزدیک ۲۰ سال است که به یک ظاهر قدیمی و طراحی داخلی زشت به کاربران فروخته می‌شود و تیبا و ساینا هم خیلی شبیه خودروهای روز دنیا نیستند.
اما خرید خودرو شاهین از این قاعده مستثنی است، به‌طوری که اگر نشان سایپا را از جلو پنجره و پشت ماشین فاکتور بگیریم و کنار بگذاریم به سختی می‌توان متوجه شد این خودرو ایرانی است و خارجی نیست. این طراحی البته جدید و چشم نواز هم هست و برخلاف دنا که حدودا پنج سال در خیابان‌ها تردد کرده و برای مردم تکراری شده، این طراحی جدید و جذاب است.
از سوی دیگر شاهین بخاطر جدید بودن طراحی آن، می‌توان گفت در بین خودروهای ایرانی بهترین آپشن‌ها و جدیدترین آنها را میزبانی می‌کند.

شرایط فروش شاهین

این روزها شاهین به عنوان یک خودروی جدید و جذاب در خيابان‌ها توجه همه را به خود جلب می‌کند و همه درباره شرایط فروش شاهین و قیمت ماشین شاهین اقساطی به جستجو می‌پردازند.
متأسفانه سایپا هنوز هیچ برنامه‌ای برای شرایط اقساطی شاهین سایپا برنامه ریزی نکرده است و صرفا آن را به صورت نقدی و از راه ثبت نام‌های عجیب و خاص به فروش می‌رساند. اما در این میان سایاخودرو با استفاده از تجربه و تخصص حضور در بازار خودرو نسبت به فروش اقساطی شاهین اقدام کرده و طرح‌های متنوعی و انعطاف پذیری برای عرضه آن به مشتریان سراسر کشور ارائه می‌کند.

قیمت ماشین شاهین

شما می‌توانید تنها با پرداخت بخشی هرچند اندک از قیمت شاهین، آن را افساطی از آن خود کرده و به صورت تحویل فوری دریافت کنید، از آن سواری بگیرید و طرح‌های سخت و کم شانس نمایندگی‌های فروش سایپا را فراموش کنید.

شرایط خرید اقساطی شاهین در سال ۱۴۰۱

بسیاری از تحلیلگران اقتصادی به ضرس قاطع اصرار داشتند که چنانچه قصد خرید اقساطی شاهین یا هر خودرو دیگری را دارید، دست روی دست نگذارید و فرصت را از دست ندهید. اما برخی اظهار داشتند که ما همچنان منتظر طرح پیش فروش شاهین سایپا از سوی کمپانی تولیدکننده می‌مانیم و برخی دیگر منتظر نتیجه مذاکرات احیای برجام ماندند.
واقعیت این است که در آشفته بازار اقتصادی کشور ما که قیمت کالاهای اساسی و قیمت ماشین شاهین اقساطی نیز به تبع تمامی اقلام در بازار مدام دستکاری می‌شود، نمی‌توان با تکیه بر اتفاقات و رویدادها تصمیم گرفت. شما اگر همین امروز هم به کسی که قصد خرید اقساطی شاهین را داشته باشد، بگویید بجنب، مشخص نیست فردا اوضاع بازار ماشین چگونه باشد، خواهد گفت که مدتی اجازه بده تا فکر کنم، شاید ماشین ارزان‌تر شود!
پیشنهاد می‌کنیم اگر در دام ارزان‌تر شدن افتاده‌اید، هرچه زودتر خود را از آن خلاصی دهید. زیرا جز اینکه فرصت خرید شما با بهترین قیمت و شرایط عالی را از شما می‌گیرد، هیچ دستاورد دیگری ندارد.
از این رو سایا خودرو برای عرضه محصولات خود شرایطی را در نظر گرفته است که بر طبق آن امکان خرید اقساطی شاهین برای همه میسر باشد:

  • شرکت در طرح فروش اقساطی ماشین شاهین با کمترین پیش پرداخت
  • امکان خرید اقساطی خودرو با سرمایه کم
  • تحویل فوری
  • ثبت سند ماشین شاهین به نام خریدار
  • پرداخت اقساط بلند مدت
  • تعیین مبلغ اقساط بر اساس توان مالی مشتری

رقبای شاهین در بازار

بر اساس قیمت شاهین و امکانات متعدد آن، این خودرو خیلی زود توانست نظر مشتری ایرانی را به خود جلب کند و عبارت شرایط فروش شاهین سایپا به یکی از پرتکرارترین عناوین در گوگل تبدیل شود. طبیعی است که در چنین شرایطی دیگر خودروسازان با محصولاتشان بخواهند به رقابت با شاهین بپردازند.
یکی از جدی‌ترین رقبای شاهین اقساطی در بازار، دنا پلاس توربوشارژ است که امکانات رفاهی، ایمنی و فنی تقریبا مشابهی با شاهین دارد.
دومین رقیب جدی شاهین، محصولی زیبا از گروه بهمن است که بسترن B30 نام دارد. محدوده قیمتی این خودروها قدری باهم متفاوت است، اما از نظر امکانات شرایط مشابهی دارند و در نهایت این شما هستید که باید انتخاب کنید.
ضمنا برلیانس h330 نیز تا زمانی که در چرخه تولید قرار داشت، یک رقیب جدی برای شاهین اقساطی به شمار میرفت.

آیا خرید اقساطی شاهین به صرفه است؟

خرید اقساطی خودرو در اقتصاد همواره متورم ما، امری بسیار سود دهنده است. زیرا اولا با خرید اقساطی شاهین، شما صاحب خودرویی شده‌اید که به زودی قیمت آن بالا خواهد رفت، در آینده نزدیک دیگر نمی‌توانید با سرمایه موجود، ماشینی در این سطح بخرید و سوم اینکه خرید اقساطی شاهین به سبب کاهش مداوم ارزش پول، یک راهکار مطمئن و عالی برای سرمایه‌گذاری است.
با توجه به مزایایی که این خودرو دارد و شرایط استثنایی که سایاخودرو برای مشتریانش در نظر گرفته است، اگر در طرح فروش اقساطی شاهین شرکت نکنید، جای تعجب دارد!

فروش اینترنتی شاهین سایپا

خرید اینترنتی، چنانچه از اعتبار فروشنده مطمئن باشید، یکی از لذت‌بخش‌ترین خریدهایی است که می‌توانید تجربه کنید. اما آیا طرحی برای فروش اینترنتی شاهین سایپا هم وجود دارد؟! بله! چراکه نه! اگرچه با جستجوی طرح‌های فروش اقساطی سایپا لیست بلند بالایی از مجموعه‌های عرضه خودرو مقابل شما باز می‌شود، اما هم شما می‌دانید هم ما که تحقیق و تفحص درباره صحت و سقم ادعای آن مراکز کاری است بسیار وقت‌گیر و البته دشوار. گاهی هم نتیجه مورد نظر حاصل نمی‌شود و باید این همه وقت و زمان بگذارید برای اعتبارسنجی مجموعه بعدی. اما خبر خوش اینکه نیاز به جستجو و کنکاش نیست. شما با بهترین شرایط می‌توانید به شیوه اقساطی شاهین سایپا را از سایا خودرو بخرید. نه تنها امکان خرید قسطی وجود دارد بلکه شرایط عرضه و امتیازاتی که برای مشتری در نظر گرفته شده است نیز کم نظیر است. بنابراین درنگ جایز نیست.

خودرو ایرانی مانند شاهین بخریم یا خودروهای خارجی؟ | عوامل موثر بر قیمت شاهین کدامند؟!

خرید یک ماشین جدید یکی از تصمیمات مهم در زندگی است که باید با دقت و توجه به تمامی جوانب انجام شود. هر چقدر شرایط اقتصادی سخت‌تر شود، تصمیم‌گیری دشوارتر خواهد بود. بنابراین طبیعی است که شما پیش از شرکت در طرح‌های فروش اقساطی شاهین، شرایط رقبا را نیز در نظر بگیرید.

هنگامی که به خرید ماشین جدید فکر می‌کنیم، یکی از سوالاتی که پیش می‌آید این است که آیا باید ماشین خارجی بخریم یا ایرانی؟ اقدام به ثبت نام شاهین اتوماتیک     کنیم یا برلیانس بخریم؟ اگرچه ماشین‌های خارجی اغلب با کیفیت ساخت بالاتری همراه هستند، اما قیمت آن‌ها نیز گاهی بسیار بالاست. با قیاس قیمت کارخانه شاهین 1402        به راحتی می‌توان متوجه مابه التفاوت هزینه‌ای که باید برای خرید برلیانس بپردازید، شد. بنابراین اگرچه عوامل متعددی بر قیمت خودروهای ساخت داخل تاثیر می‌گذارند، اما همچنان خرید سایپا شاهین به‌صرفه‌تر از خرید رقبای خارجی آن مانند برلیانس است.

عکس ماشین شاهین

آنچه بر قیمت شاهین اتوماتیک در بازار تاثیر می‌گذارد، برخی عوامل  داخلی شامل هزینه‌های تولید، نرخ تورم، نرخ ارز و سرمایه‌گذاری در صنعت خودروسازی است. برای تولید خودرو در ایران، باید از قطعات داخلی و خارجی استفاده شود و این هزینه‌ها زیاد است  در نتیجه بر قیمت شاهین اتوماتیک کارخانه و بازار اثر می‌گذارد.

از جمله عوامل خارجی تاثیر گذار بر قیمت روز شاهین    شامل تحریم‌های اقتصادی، نرخ تورم جهانی و نرخ ارز است. تحریم‌های اقتصادی باعث شده است که واردات قطعات خودرو کاهش یابد و این منجر به افزایش قیمت قطعات داخلی شده است. همچنین نباید از افزایش نرخ تورم جهانی و کاهش ارزش پول ملی نیز غافل شد. زیرا بر قیمت خودروهای ایرانی و خاصه قیمت سایپا شاهین      تأثیر گذاشته است. به طور کلی عوامل داخلی و خارجی  بر قیمت خودروهای ایرانی تأثیر دارند و با توجه به تغییرات این عوامل، قیمت شاهین کارخانه و بازار نیز تغییر خواهد کرد.

چنانچه قصد شرکت در طرح فروش اقساطی شاهین را دارید، باید در نظر بگیرید که ماشین‌های ایرانی با قیمت مناسب‌تر به فروش می‌رسند، اما در برخی موارد، کیفیت آن‌ها پایین‌تر از ماشین‌های خارجی است. مصداق این موضوع، متریال به کار رفته در کابین ماشین شاهین است. سایپا با این بهانه از متریال نامرغوب استفاده می‌کند که هزینه تمام شده خودرو را پایین بیاورد. در واقع سایپا ادعا می‌کند چنانچه از مواد باکیفیت در کابین استفاده کند و تمامی امکانات را برای نسخه پایه در نظر بگیرید، قیمت کارخانه شاهین بسیار بالاتر خواهد رفت.

نظر به اینکه مشتریان در حال حاضر استقبال خوبی از انواع مدل‌های شاهین  از جمله نسخه معمولی، اتومات و شاهین جی به عمل آورده‌اند، به نظر می‌رسد که تحلیل‌های ارایه شده از سوی کمپانی درست و منطقی باشد. زیرا یکی از مهم‌ترین عوامل استقبال از محصولات سایپا محدوده قیمتی این تولیدات است. بنابراین هر چقدر قیمت شاهین در بازار پایین‌تر باشد، آمار خرید آن نیز بالاتر خواهد رفت.

البته خودروهای ایرانی مانند سواری شاهین در مقایسه با خودروهای خارجی مزایای دیگری نیز دارند که از آن جمله می‌توان علاوه بر قیمت پایین به هزینه تعمیر و نگهداری کنتر و قابلیت تامین قطعات یدکی در بازار داخلی اشاره کرد. همچنین خودروهای ایرانی مانند خودرو شاهین در برخی از شرایط جاده‌ای و آب و هوایی مناسب‌تر و عملکرد بهتری دارند.

به غیر از مواردی که گفته شد با افزایش تحریم‌های اقتصادی و تورم موجود در اقتصاد کشور، تولید خودرو در داخل کشور می‌تواند گزینه اقتصادی و منطقی‌تری برای مردم باشد. زیرا به هر حال قیمت ماشین شاهین نسبت به رقبایی مانند برلیانس، آریزو یا ام‌وی‌ام منطقی‌تر است و تامین سرمایه برای این سدان راحت‌تر از خرید دیگر خودروهاست.

عکس سانروف ماشین شاهین

در نهایت با اینکه خودروهای ایرانی مانند شاهین سایپا در مقایسه با خودروهای خارجی برخی محدودیت‌ها و اشکالات دارند، اما با توجه به شرایط اقتصادی و بازار داخلی کشور، می‌توانند گزینه مناسبی برای خریداران با درآمدهای متوسط و پایین‌تر باشند.

بهترین راه حل برای این مسئله که در طرح فروش اقساطی شاهین اتوماتیک شرکت کنید یا ماشین خارجی بخرید، این است که باید نیازهای خود را به دقت بررسی کنید و با توجه به بودجه و سلیقه خود، یک ماشین ارزان‌تر و با کیفیت مناسب انتخاب کنید. در نهایت، تصمیم بین خرید ماشین خارجی یا ایرانی باید با توجه به شرایط هر فردی گرفته شود. برای ثبت نام شاهین بدون قرعه کشی 1402 از طریق سایا خودرو اقدام کنید.

سوالات متداول

. مبلغ اقساط در خرید اقساطی شاهین چقدر است؟

در خرید اقساطی شاهین از سایا خودرو، مبلغ اقساط با توجه به توان مالی خریدار تنظیم خواهد شد تا شرایط بازپرداخت آسان باشد و کمترین فشار مالی به مشتری تحمیل گردد.

. برای اطلاع از قیمت شاهین به کجا مراجعه کنیم؟

برای اطلاع از قیمت شاهین و جزییات طرح‌های فروش اقساطی کافی است با مشاوران مجموعه سایا خودرو تماس حاصل نمایید تا هم از مشاوره رایگان بهره‌مند شوید و هم اطلاعات تکمیلی درباره خرید اقساطی شاهین را کسب کنید.

. مزایای خرید خودرو شاهین چیست؟

با خرید خودرو شاهین از مزایای تصاحب یک خودروی زیبا و مدرن، خدمات پس از فروش گسترده، کابین جادار و خدمات رفاهی متنوع برخوردار خواهید شد. امکان خرید اقساطی این خودرو هم اکنون از سوی سایا خودرو فراهم شده است. لیست خودروهای قابل عرضه در مرحله دوم سامانه یکپارچه اعلام شد

فرایند ثبت‌نام برای نوبت دوم طرح فروش خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند از ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت به افتتاح حساب وکالتی اقدام کنند. براساس اطلاعات منتشر شده، لیست خودروهای عرضه شده در نوبت دوم هنوز اعلام نشده است، اما به نظر می‌رسد خودروهایی که در نوبت قبلی نیز به فروش رسیده بودند، در این دوره نیز حضور خواهند داشت. با این حال، تنها شرکت ایران خودرو در طرح فروش ویژه مادران و با خودروهای متفاوت شرکت می‌کند.

جدول خودروهای قابل عرضه در مرحله دوم سامانه یکپارچه

خودرو نام شرکت
شاهین  G سایپا
کوییک R اتوماتیک سابیا
کوییک R دستی سایپا
کوییک دستی سابیا
کوییک S سابیا
لاماری ایما آرین پارس موتور
FMC T5 فردا موتور
FMC SX5 فردا موتور
سوبا M4 فردا موتور
تیارا مکث موتور
دایون Y5 خودروسازی ایلیا
کی ام سی T8 کرمان موتور
جک S5 کرمان موتور
جک S3 کرمان موتور
آریزو ۶ پرو اکسلنت مدیران خودرو
آریزو ۵ توربو مدیران خودرو
تیگو ۸ پرو مکس مدیران خودرو
ایکس ۲۲ پرو مدیران خودرو
ایکس ۵۵ پرو مدیران خودرو
تیگو ۷ پرو اکسلنت مدیران خودرو
تیگو ۸ پرو مدیران خودرو

امکان تغییر نوع خودرو از ۵ اردیبهشت فراهم می‌شود

سخنگوی وزارت صمت اعلام کرد که سه‌شنبه پنجم اردیبهشت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برای متقاضیانی که نوبت تحویل خودروی آنها سال ۱۴۰۳ اعلام شده، باز می‌شود.

به گزارش ایسنا، امید قالیباف گفت: با توجه به استقبال قابل توجه از چند مدل در شرکت ایران خودرو که باعث شد زمان تحویل خودرو برای آنها برای سال آینده تعیین شود، این امکان برای این دسته متقاضیان فراهم می‌شود که با انتخاب خودروی دیگری زمان تحویل خودروی خود را کاهش دهند. وی افزود: متقاضیان یاد شده می‌توانند انتخاب خود را در تمام شرکت‌های خودروساز و تمام مدل خودروها انجام دهند. سه‌شنبه (۵ اردیبهشت) سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برای متقاضیانی که نوبت تحویل خودروی آنها سال ۱۴۰۳ اعلام شده، باز می‌شود.

سخنگوی وزارت صمت همچنین تاکید کرد که شرکت ایران خودرو نیز برنامه افزایش تولید خود را با توجه به تقاضا پیش خواهد برد و از این رو زمان تحویل خودرو در سال ۱۴۰۳ قطعا تعدیل خواهد شد. قالیباف افزود: با فراهم شدن امکان تغییر خودرو متقاضیان می‌توانند با آرامش لازم انتخاب مجددی برای تحویل سریعتر خودرو انجام دهند.

ضروری است متقاضیان طرح پیش از آغاز فرآیند، مندرجات اطلاعیه را بادقت مطالعه نمایند

خودروهای عرضه شده در طرح یکپارچه
محصولات گروه صنعتی ایران خودرو پارس XU7P – پارس XU7P ELX – پارس XU7P سفارشی – سورن پلاس دوگانه سوز – سورن پلاس بنزینی – دنا پلاس اتوماتیک – دنا پلاس دستی – تارا اتوماتیک – تارا دستی – پژو ۲۰۷ اتومات – پژو ۲۰۷ دستی – پژو ۲۰۷ TU3 – وانت آریسان
محصولات گروه خودرو سازی سایپا شاهین جی – کوییک آر با گیربکس اتوماتیک – کوییک آر با گیربکس دستی – کوییک با گیربکس اتوماتیک – کوییک اس
محصولات مدیران خودرو FX Premium – Arrizo 6 PRO Excellent – Arrizo 5 turbo IE – Tiggo 8 PRO MAX – Tiggo 8 PRO Premium – Tiggo 7 PRO Excellent – X55 Pro IE – X22 pro IE Turbo
محصولات فردا موتورز FMC-SX5 – FMC-T5 – SUBA M4
محصولات کرمان موتور KMC t8 – JAC s5 – JAC s3 – KMC j7 – JAC j4
محصولات آرین پارس موتور لاماری ایما
محصولات مکث موتور تیارا
محصولات صنایع خودرو سازی ایلیا Y5 دایون

سازوکار طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی و فرآیند نوبت دهی:

  1. مرحله اول: پیش ثبت نام متقاضیان برای لیست نوبت دهی
  2. مرحله دوم: نوبت دهی و اعلام زمان بندی بازای هر محصول مشخص
  3. مرحله سوم: قطعی نمودن ثبت نام متقاضیان براساس فراخوان خودروساز

مرحله اول: پیش ثبت نام متقاضیان برای لیست نوبت دهی:

در این مرحله متقاضیان واجد شرایط طرف تقاضا مندرج در همین اطلاعیه، که وجه اعتبار لازم را در خود مسدود نموده اند امکان ثبت نام اولیه برای قرارگرفتن در لیست نوبت دهی و یا حق تقدم خرید خودروهای داخلی برمبنای لیست انتظار را خواهند داشت بنابراین پیش نیاز ثبت نام متقاضیان برای لیست نوبت دهی، وکالتی نمودن حساب شخصی متقاضی به نفع سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و مسدود نمودن وجه اعتبار می باشد.

* زمان پیش بینی شده برای وکالتی نمودن حساب شخصی به نفع سازمان حمایت برای این طرح و مسدود نمودن وجه اعتبار لازم در حساب مذکور از روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ تا پایان وقت اداری روزسه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ می باشد . در این بین تا زمان ثبت نام اولیه، لیست افراد مجاز برای پیش ثبت نام در سامانه بر مبنای اطلاعات واصله از بانکها تهیه میگردد
*
صرفاً متقاضیان واجد شرایط که نسبت به تکمیل موجودی در حساب وکالتی خوداقدام نموده اند، می توانند از روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ تا روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ نسبت به ثبت نام اولیه به منظور قرارگیری در لیست نوبت دهی خودروهای داخلی اقدام نمایند.

تبصره۱:موجودی لازم برای انجام ثبت نام در لیست نوبت دهی کلیه خودروهای داخلی “صد میلیون تومان” می باشد و این وجه اعتبار صرفاً لازم است تا زمان اعلام نتایج نوبت دهی در حساب شخصی وکالتی مشتریان وجود داشته باشد لازم به ذکر است که وجود وجه اعتبار مذکور در حساب وکالتی صرفاً به منظور شناسایی مشتریان واقعی درنظر گرفته شده است و برای کلیه متقاضیان طرح عادی و طرح حمایت از خانواده وجوانی جمعیت الزامی می باشد.

تبصره۲:ضروری است وجه اعتبار مذکور در حساب وکالتی شخص متقاضی، از زمان ثبت نام اولیه تا اعلام اولویتهای تخصیص (حداکثر تا پایان فروردین ماه) مسدود گردد و قابل برداشت نمی باشد. انصراف از حساب وکالتی و یا برداشت وجه توسط متقاضی در طی این مدت، به منزله انصراف از طرح تلقی می گردد و از لیست انتظار حذف می گردد.

تبصره۳:امکان ثبت نام صرفاً در یک خودرو وجود دارد و ثبت نام از کسانی که پیش از این در لیست نوبت دهی خودروهای وارداتی ثبت نام کرده اند، وجود ندارد.گردد. ثبت نام وی ملغی می گردد.

تبصره۴:ثبت نام مرحله اول در لیست نوبت دهی هیچگونه حقی را برای متقاضی برای دریافت خودرو ایجاد نمی نماید و تعهد خودروساز صرفاً براساس قطعی نمودن ثبت نام توسط خودروساز در مرحله سوم اجرای طرح،شکل می گیرد.

تبصره۵:ضروری است علاوه بردارا بودن حساب شخص وکالتی با وجه اعتبار لازم، کلیه شرایط طرف تقاضا، توسط متقاضیان رعایت گردیده وچنانچه در هرمرحله تا قطعی نمودن ثبت نام توسط خودروساز،مشخص گردد که متقاضی حایز شرایط ثبت نام نبوده، ثبت نام وی ملغی می گردد.

شرایط عمومی تعیین شده مندرج در ماده ۴ دستورالعمل تنظیم بازار خودروی سواری توسط شورای رقابت

۱.هر کد ملی مجاز به خرید یک دستگاه خودرو از مجموع شرکت های خودروسازی می باشد.
۲.حداقل سن مجاز متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال می باشد.
۳.دارا بودن گواهینامه رانندگی برای متقاضیان خرید خودرو الزامی است.
۴.متقاضیانی که طی ۴۸ ماهه گذشته در شرکت های ایران خودرو و سایپا و طی ۲۴ ماهه گذشته از سایر شرکت های خودروسازی نسبت به ثبت نام و یا صدور فاکتور (تمامی روش های فروش سامانه خودروسازان، بورس کالا و …) اقدام نموده اند، امکان ثبت نام و خرید خودرو را ندارند.
۵.متقا ضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال هستند، امکان ثبت نام و خرید خودرو را ندارند.
۶.انتقال امتیاز و حقوق ناشی از خرید خودرو به اشخاص (حتی به صورت وکالتی) و نیز فروش حواله خودرو به صورت وکالتی ممنوع است.
۷.امکان صلح خودروی خریداری شده به غیر وجود ندارد.
۸.شرکت های خودروسازی موظف اند روش های بازدارنده برای جلوگیری از انتقال سند حداقل به مدت یک سال، از جمله رهن گرفتن سند خودرو را اتخاذ و اجرا کند.
۹.امکان ثبت نام و خرید خودرو برای اشخاص حقوقی وجود ندارد.
۱۰.در صورتی که در هریک از مراحل و فرآیند ثبت نام مشخص شود که متقاضی حائز شرایط ثبت نام نمیباشد، ثبت نام وی کان لم یکن تلقی و وجه واریزی (بدون پرداخت سود مشارکت و …) عودت خواهد شد.
۱۱.در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، خسارت جبران تاخیر در تحویل مطابق آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو و ابالغیه های مرتبط که متعاقبا از طریق بخشنامه های فروش اطالع رسانی می گردد پرداخت خو اهد شد.
۱۲.سایر موارد و شرایط بر اساس بخشنامه های صادره توسط شرکت های خودروسازی و قرارداد منعقده فی مابین با مشتریان خواهد بود.

مرحله دوم: نوبت دهی و اعلام زمان بندی بازای هر محصول مشخص

پس از نوبت دهی لیست متقاضیان واجد شرایط در ثبت نام اولیه، براساس برنامه تولید اعلام شده از سوی خودروسازان داخلی، زمان برنامه ریزی شده برای تحویل خودروی مدنظر به متقاضی در سامانه یکپارچه تعیین اولویت خودرو، اعلام می گردد.

مرحله سوم :قطعی نمودن ثبت نام متقاضیان براساس فراخوان خودروساز

*در این مرحله و پس از اعلام زمانبندی وعده فروش به متقاضیان و شکل گیری لیست انتظار برای هرمحصول، خودروساز موظف است تا هرگونه فراخوان برای طرحهای فروش خودرو را براساس نوبت دهی انجام شده، اعلام نماید بنابراین خودروسازان به مرور زمان و صرفاً برمبنای لیست اولویت بندی مذکور برای هرمحصول، نسبت به فراخوان و قطعی نمودن ثبت نام و انعقاد قرارداد فروش بر مبنای قیمت روز خودرو، اقدام خواهند نمود.
تبصره۱: قطعی نمودن ثبت نام توسط خودروسازان در این طرح براساس لیست نوبت دهی شده بر مبنای قیمت روز منطبق بر دستور العمل شورای رقابت می باشد.
تبصره ۲: در صورتی که در طول فراخوان مشتری در زمان تحویل ویا انجام ثبت نام قطعی مشخص گردد که مشتری از خودروسازان داخلی خودرو خریداری نموده اند ثبت نام در این طرح کن لم یکن تلقی می گردد.

اعلام لیست نوبت متقاضیان خودرو‌های داخلی در فروردین

مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت از افزایش ۴۰ درصدی تولید خودرو در سال جاری خبر داد و با تشریح جزییات طرح یکپارچه عرضه خودرو، اعلام کرد: از فردا (شنبه) مرحله اول طرح بزرگ عرضه یکپارچه خودرو‌های داخلی بر مبنای لیست نوبت دهی آغاز می‌شود.

با توجه به رشد مستمر تولید خودرو و با الگوبرداری از کشور‌های موفق دنیا از فردا (شنبه) طرح بزرگ عرضه یکپارچه خودرو‌های داخلی شروع خواهد شد که مرحله اول پیش ثبت‌نام متقاضیان است که با وکالتی کردن حساب شخصی خود به نفع سازمان حمایت که در آن مبلغ اعلام شده وجود دارد، می‌توانند اقدام به ثبت‌نام کنند.

توکلی لاهیجانی ادامه داد: از روز ۲۶ تا ۲۸ اسفند ماه هم افرادی که حساب وکالتی با مبلغ اعلام شده ایجاد کردند، می‌توانند در سایت اعلام شده، اقدام به پیش ثبت‌نام به منظور قرارگیری در لیست نوبت‌دهی خودروی مدنظر خود کنند.

این مقام وزارت صمت درباره حذف قرعه‌کشی هم گفت: قرعه‌کشی به معنای واگذاری خودرو به عده‌ای و عدم واگذاری به سایرین است، اما در شیوه فعلی به همه متقاضیان واجد شرایط خودرو تعلق خواهد گرفت و فقط نوبت تحویل خودرو و یا اولویت آن‌ها مشخص خواهد شد.

وی تاکید کرد: به عبارتی همه متقاضیان در لیست انتظار قرار خواهند گرفت و نوبتشان مشخص می‌شود، اما هر فرد می‌تواند با انصراف از طرح، مبلغ مسدود شده در حساب شخصی وکالتی خود را آزاد کند یا آنکه پس از اعلام نتایج در صورت تمایل به تحویل گیری خودرو در زمان اعلام شده نسبت به قطعی کردن ثبت نام در طرح فروش خودروساز بر اساس قیمت روز اقدام کند.

توکلی لاهیجانی گفت: بر مبنای برنامه تولید خودروسازان و تثبیت جریان تولید، از فروردین سال آینده نوبت تحویل خودرو به همه متقاضیان، اعلام خواهد شد و از آن پس، بر اساس فراخوان خودروسازان و قیمت روز مصوب شورای رقابت، متقاضیان می‌توانند نسبت به قطعی نمودن ثبت نام اقدام کنند.

مدیرکل دفتر خودروی وزارت صمت تاکید کرد که با اجرای این طرح و واگذاری خودرو پیش‌بینی می‌شود که بازار خودرو در سال آینده به سمت رقابتی شدن پیش برود.

ثبت‌نام هم‌زمان در فروش  فوقالعاده ایران‌خودرو و طرح فروش یکپارچه خودرو

فروش یکپارچه خودرو داخلی بدون قرعه‌کشی از ۲۰ اسفند

سخنگوی وزارت صمت گفت که طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی از شنبه ۲۰ اسفند آغاز می‌شود و جزئیات خرید خودرو از این سامانه را توضیح داد.

به گزارش ایسنا، امید قالیباف اظهار کرد: در گام  اول متقاضیان خرید خودروی داخلی از روز شنبه ۲۰ اسفند تا سه شنبه ۲۳ اسفند فرصت دارند حساب شخصی وکالتی به نام سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان ایجاد و مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان در آن مسدود کنند. همچنین متقاضیان نباید پلاک فعال بنام خود داشته باشند و طی ۴۸ ماه گذشته از ایران خودرو و سایپا خودرو نخریده باشند.

مشاور وزیر صمت گفت: بلافاصله پس از پایان ثبت نام اولا اولویت بندی متقاضیان انجام می‌شود و دوما با توجه به برنامه تولید نسبت به زمان بندی خودروی درخواستی به متقاضی اقدام می شود که این مرحله حداکثر تا پایان فروردین طول خواهد کشید و در این مدت مبلغ مسدود شده باید در حساب خریدار باقی بماند.

وی افزود: پس از این مرحله چنانچه زمان تحویل خودروی شخص بیشتر از سه ماه باشد می‌تواند نسبت به رفع انسداد( با حفظ نوبت) اقدام کند و سپس بر اساس فراخوان خودروساز منطبق با لیست انتظار هر محصول در خصوص قطعی کردن ثبت نام اقدام کند.

بانک های عامل برای حساب وکالتی

به گفته سخنگوی وزارت صمت اسامی بانک‌هایی که امکان ایجاد حساب وکالتی دارند تا این لحظه عبارتند از ؛ رسالت، آینده ، اقتصادنوین، ایران زمین ، گردشگری ، سینا، شهر، مهر ایران ، کشاورزی ، پست بانک ، سرمایه ؛ تجارت و ملت. اما این فهرست در حال تکمیل است و لیست نهایی روز شنبه در سامانه ذکر شده اعلام خواهد شد.

سخنگوی وزارت صمت مرحله آخر طرح یکپارچه عرضه خودرو را تکمیل یا واریز وجه و دریافت خودرو ذکر کرد و گفت: خریداران خودرو توجه داشته باشند قیمت روز خودرو در زمان تحویل، قیمت روز اعلامی مطابق دستورالعمل شورای رقابت خواهد بود و کسانی که صرفاً با هدف کسب درآمد قصد ثبت نام دارند باید خطر بالای این کار را در نظر بگیرند.

قالیباف هدف از این طرح را عرضه گسترده و شفاف خودروهای داخلی با توجه به افزایش بیش از ۳۰ درصدی تولید خودرو در سال جاری و تثبیت جریان تولید و  برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای تولید خودرو در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد و گفت: این طرح بر اساس الگوبرداری از نحوه فروش بسیاری از خودروسازان جهانی و به منظور شفاف سازی عرضه خودروسازان انجام می‌شود.

اخبار زیر مربوط به دوره های قبلی می باشد

ایران خودرو و سایپا این هفته بدون قرعه کشی خودرو می فروشند

مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت از فروش یکپارچه انواع خودرو‌های داخلی از روز چهارشنبه ۱۰ اسفند ماه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، عبدالله توکلی لاهیجانی در خصوص فروش این هفته خودروسازان، گفت: در این طرح فروش، ایران خودرو، سایپا و خودروسازان بخش خصوصی محصولات خود را ارائه می‌کنند.

وی اضافه کرد: در این طرح، قرعه کشی انجام نمی‌شود و همه ثبت نام کنندگان، خودرو دریافت خواهند کرد. توکلی لاهیجانی تصریح کرد: زمان تحویل خودرو بین سه ماه تا یکسال برای متقاضیان متفاوت خواهد بود؛ همچنین در صورت عدم تمایل مشتریان به دریافت خودرو با زمان انتظار بیشتر، می‌توانند انصراف خود را اعلام و پول خود را از حساب وکالتی خارج کنند.

طرح فروش فوق العاده سایپا آذر ۱۴۰۱ (بدون قرعه کشی)

بدینوسیله به اطلاع متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا میرساند، انواع شرایط فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا بدون فرآیند قرعه کشی به شرح جدول ذیل اعلام میگردد:

نوع خودرو مبلغ خودرو (ریال)  رنگ قابل عرضه زمان تحویل
کوییک R با گیربکس معمولی ۱/۷۸۱/۸۸۰/۰۰۰ سفید قرمز – مشکی قرمز – سفید مشکی – نقره ای مشکی – کرم مشکی حداکثر ۹۰ روزه
کوییک با گیربکس معمولی ۱/۶۸۲/۴۲۰/۰۰۰ سفید

تاریخ و نحوه ثبت نام :

سایپا امروز ۳ آذر ۱۴۰۱ در ۲ طرح فروش شاهین را برای فروش فوری عرضه می‌کند. یک طرح عادی و یک طرح حمایت از خانواده و جمعیت.  در طرح “ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت” که به طرح “مادران” هم مشهور است، متقاضیان واجد شرایط فقط خانم‌هایی هستند که فرزند دوم خود را پس از تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ به دنیا آورده باشند. همچنین در بین افراد واجد شرایط اولویت با آنهایی است که در ۲ سال اخیر خودرویی دریافت نکرده باشند.

در طرح فروش شاهین G آذر ۱۴۰۱ ، این خودرو تنها در رنگ سفید و با موعد تحویل ۹۰ روزه یا ۳ ماهه عرضه می‌شود. قیمت این خودرو نیز ۳۴۵ میلیون تومان اعلام شده است. این طرح فروش سایپا از ساعت ۱۴ پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد. برای ثبت نام در این طرح باید به سایت سایپا مراجعه کنید.

نوع خودرو مبلغ خودرو (ریال)  رنگ قابل عرضه زمان تحویل
شاهین G ۳/۴۴۷/۴۷۰/۰۰۰  سفید حداکثر ۹۰ روزه

فروش فوق‌العاده ۶ محصول سایپا بدون قرعه‌کشی (آبان ۱۴۰۱)

شرایط فروش فوق العاده و نقدی محصولات گروه خودروسازی سایپا بدون فرآیند قرعه کشی از جمله شاهین و وانت ۱۵۱ و کوییک ویژه آبان ماه ۱۴۰۱ اعلام شد.
به گزارش شهرآرانیوز، شرایط فروش فوق العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا بدون فرآیند قرعه کشی به شرح جداول ذیل اعلام می‌گردد:

گروه خودروسازی سایپا فروش فوری و فوق‌العاده در طرح‌های عادی و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را از ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه ۱۱ آبان ماه آغاز می‌کند.

در این طرح خودرو‌های شاهین G، سایپا ۱۵۱، کوییک پلاس اتوماتیک، کوییک. آر با گیربکس اتوماتیک و کوییک. آر با گیربکس معمولی با زمان تحویل حداکثر ۳۰ و ۹۰ روزه در نظر گرفته شده است.

لازم به‌ذکر است امکان پیش‌ثبت‌نام در طرح‌های مربوط به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به مدت ۷ روز فعال بوده و در خصوص ثبت‌نام سایر روش‌های فروش تا زمان تکمیل ظرفیت امکان ثبت‌نام وجود دارد.

محدودیت ثبت نام و صدور فاکتور در فروش فوری و فوق العاده انواع خودرو کوییک ۱۸ ماه میباشد و در خصوص خودرو‌های سایپا ۱۵۱ و شاهین لحاظ نمیگردد.

محدودیت عدم امکان ثبت نام برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی در کلیه روش‌های فروش حذف گردیده است.

نوع خودرو مبلغ خودرو (ریال)  رنگ قابل عرضه زمان تحویل
شاهین G ۳/۴۴۷/۴۷۰/۰۰۰  سفید حداکثر ۳۰ روزه
کوییک R با گیربکس اتوماتیک ۲/۸۸۱/۱۴۰/۰۰۰
کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک ۲/۷۸۰/۴۰۰/۰۰۰
سایپا SE151 با موتور M13 ۱/۶۰۷/۴۵۰/۰۰۰ سفید مشکی – نقره ای مشکی – کرم مشکی- سفید قرمز – مشکی قرمز – قرمز مشکی حداکثر ۹۰ روزه
کوییک R با گیربکس معمولی ۱/۷۸۱/۸۸۰/۰۰۰ سفید قرمز – مشکی قرمز – سفید مشکی- نقره ای مشکی -کرم مشکی
کوییک با گیربکس معمولی ۱/۶۸۲/۴۲۰/۰۰۰  سفید

شرایط فروش سایپا بدون قرعه کشی – مهر ۱۴۰۱

طرح فروش فوری و فوق العاده و طرح حمایت از قانون خانواده و جوانی جمعیت

نام خودرو قیمت خودرو رنگ قابل عرضه زمان تحویل
سایپا شاهین G ۳۴۴ میلیون و ۷۴۷ هزار تومان سفید حداکثر ۳۰ روزه
سایپا ۱۵۱ SE با موتور M13 ۱۶۰ میلیون و ۷۴۵ هزار تومان
کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک ۲۷۸ میلیون و ۴۰ هزار تومان
کوییک آر با گیربکس اتوماتیک ۲۸۸ میلیون و ۱۱۴ هزار تومان کرم مشکی، نقره‌ای مشکی، سفید مشکی
کوییک آر با گیربکس معمولی ۱۷۸ میلیون و ۱۸۸ هزار تومان سفیدمشکی، نقره‌ای مشکی، کرم مشکی، سفیدقرمز، مشکی قرمز، قرمز مشکی حداکثر ۹۰ روزه

شرایط پیش فروش یکساله عادی و طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

نام خودرو مبلغ علی‌الحساب پیش پرداخت موعد تحویل
شاهین ۱۷۲ میلیون و ۳۷۳ هزار و ۵۰۰ تومان دی الی اسفند ۱۴۰۱
ساینا اس ۸۴ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان خرداد الی تیر ۱۴۰۲
کوییک اس ۹۲ میلیون و ۴۱۵ هزار تومان اردیبهشت الی تیر ۱۴۰۲
کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک ۱۳۹ میلیون و ۲۰ هزار تومان دی الی اسفند ۱۴۰۱
کوییک با گیربکس معمولی ۸۴ میلیون و ۱۲۱ هزار تومان اردیبهشت الی تیر ۱۴۰۲
کوییک آر با گیربکس معمولی ۸۹ میلیون و ۹۴ هزار تومان فروردین الی خرداد ۱۴۰۲
کوییک آر با گیربکس اتوماتیک ۱۴۴ میلیون و ۵۷ هزار تومان دی الی اسفند ۱۴۰۱
سایپا ۱۵۱ SE با موتور M13 ۸۰ میلیون و ۳۷۲ هزار و ۵۰۰ تومان دی الی بهمن ۱۴۰۱

عرضه ۵ محصول سایپا بدون محدودیت قرعه کشی (به جز فروش فوق العاده خودرو ساینا S)

به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز میرساند شرایط فروش فوق العاده (قرعه کشی) برخی از محصولات شرکت سایپا به شرح ذیل اعلام می گردد. متقاضیانی که در قرعه کشی های قبلی خودروسازان انتخاب نشده اند، میتوانند در این طرح با شرایط ذیل ثبت نام نمایند.

آغاز طرح : از ساعت ۱۴ چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ به مدت ۷۲ ساعت

محدودیت: تمامی محدودیت های قبلی اعمال می‌شود

سایت ثبت نام

شرایط فروش فوق العاده عادی و طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

نوع خودرو مبلغ خودرو (ریال)  رنگ قابل عرضه زمان تحویل
ساینا S ۱/۶۹۸/۳۱۰/۰۰۰  سفید حداکثر ۹۰ روزه
کوییک S ۱/۸۴۶/۶۲۰/۰۰۰
کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک ۲/۷۷۸/۷۲۰/۰۰۰
کوییک R ۱/۷۸۰/۲۰۰/۰۰۰ سفید مشکی – نقره ای مشکی – کرم مشکی- سفید قرمز – مشکی قرمز – قرمز مشکی
کوییک R با گیربکس اتوماتیک ۲/۸۷۹/۴۶۰/۰۰۰ سفید مشکی – نقره ای مشکی – کرم مشکی- سفید قرمز – مشکی قرمز

* ظرفیت رنگ محصولات محدود بوده و در صورت تکمیل ظرفیت، امکان ثبت نام برای سایر رنگها میسر خواهد بود.
*
در صورت هرگونه افزایش در هزینه های (شماره گذاری، بیمه، مالیات و …) تا قبل از فاکتور، دعوتنامه تکمیل وجه هزینه های مربوطه برای مشتریان صادر خواهد شد.

شرایط فروش یکساله عادی و طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

 نوع خودرو   مبلغ علی الحساب  رنگ قابل عرضه زمان تحویل
شاهین ۱/۷۲۲/۹۰۰/۰۰۰ قیمت روز خودرو  در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان آذر الی بهمن ماه ۱۴۰۱
ساینا S ۸۴۹/۱۵۵/۰۰۰ اردیبهشت الی تیرماه ۱۴۰۲
کوییک S ۹۲۳/۳۱۰/۰۰۰ فروردین الی تیرماه ۱۴۰۲
کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک ۱/۳۸۹/۳۶۰/۰۰۰ دی الی اسفند ۱۴۰۱
کوییک با گیربکس معمولی ۸۴۰/۳۷۰/۰۰۰ فرودین الی تیرماه ۱۴۰۲
کوییک R با گیربکس معمولی ۸۹۰/۱۰۰/۰۰۰ دی ۱۴۰۱ الی اردیبهشت ۱۴۰۲

نکات مهم در خصوص تغییرات محدودیت های طرح فروش گروه سایپا

نکته: صرفاً فروش فوق العاده خودرو ساینا S از طریق قرعه کشی عرضه می گردد و فروش سایر محصولات اعم از فروش فوق العاده و پیش فروش بدون محدودیت قرعه کشی خواهد بود.

 

* محدودیت عدم وجود ثبت نام و صدور فاکتور در فروش فوق العاده انواع خودرو کوییک به ۱۸ ماه و در خودرو ساینا S به ۲۴ ماه تغییر یافته است و در خصوص خودرو شاهین محدودیت مذکور وجود ندارد.
* ضمنا محدودیت پلاک انتظامی در کلیه روشهای فروش(فوقالعاده – پیش فروش) و کلیه محصولات به غیر از ساینا S اجرا نخواهد شد.

قیمت کارخانه و بازار خودروها بدون قرعه‌کشی

برخی خودروسازان، محصولات خود را بدون قرعه‌کشی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، عرضه می‌کنند. کدام خودروها از این طریق به فروش می‌رسند؟

کدام خودروها بدون قرعه‌کشی فروخته می‌شوند؟

به گزارش تجارت‌نیوز، خودروسازان از چندی پیش فروش بدون قرعه‌کشی خودرو را در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو آغاز کرده‌اند. از جمله می‌توان به محصولات سایپا و مدیران خودرو اشاره کرد. کدام خودروها مشمول فروش بدون قرعه‌کشی هستند؟

محصولات سایپا که بدون قرعه کشی عرضه می شوند

سایپا اکنون پنج محصول خودرو را در قالب طرح‌های مختلف و بدون قرعه‌کشی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو عرضه می‌کند. این محصولات شامل، ساینا S، شاهین، کوییک S، کوییک با رینگ فولادی و کوییک R دو رنگ می‌شود. این خودروها در قالب پیش فروش عادی و طرج جوانی جمعیت، مشارکت در تولید و فروش فوق‌العاده عرضه شده‌اند.

متقاضیان در هنگام ثبت‌نام در طرح‌های فروش سایپا، از امکان خرید ساینا S برخوردارند. این خودرو در انواع طرح‌های پیش‌فروش یکساله و مشارکت در تولید با تاریخ‌های تحویل متفاوت (از اردیبهشت تا مهر ۱۴۰۲) عرضه شده است.

خریداران باید به صورت علی‌الحساب ۸۴ میلیون و ۹۱۵ هزار تومان پرداخت کنند.

قیمت کارخانه‌ای این خودرو، ۱۶۹ میلیون و ۸۳۱ هزار تومان است و این خودرو در بازار، ۲۱۰ میلیون تومان قیمت دارد.

شاهینG نیز یکی از خودروهایی است که در این دور از طرح‌های فروش سایپا، عرضه می‌شود. این محصول در دو طرح فروش فوری و پیش‌فروش (تحویل از آبان تا دی ۱۴۰۱) عرضه می‌شود.

خریداران (در طرح‌های پیش‌فروش) باید به صورت علی‌الحساب ۱۷۲ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان پرداخت کنند.

قیمت کارخانه‌ای این خودرو، ۳۴۴ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان و نرخ این خودرو در بازار، حدود ۳۶۱ میلیون تومان است.

متقاضیان از میان خودروهای سایپا، امکان خرید کوییک S را نیز دارند. این خودرو در انواع طرح‌های پیش‌فروش یکساله و مشارکت در تولید با تاریخ‌های تحویل متفاوت (از اسفند ۱۴۰۱ تا مهر ۱۴۰۲) عرضه شده است.

خریداران باید به صورت علی‌الحساب ۹۲ میلیون و ۳۳۱ هزار تومان پرداخت کنند.

قیمت کارخانه‌ای این خودرو، ۱۸۴ میلیون و ۶۶۲ هزار و نرخ این خودرو در بازار، حدود ۲۲۱ میلیون تومان است.

همچنین افراد در هنگام ثبت‌نام در طرح‌های فروش سایپا، از امکان خرید کوئیک با گیربکس معمولی (کوییک با رینگ فولادی) نیز برخوردارند. این خودرو در انواع طرح‌های فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش یکساله و مشارکت در تولید (با تاریخ‌های تحویل متفاوت- از بهمن ۱۴۰۱ تا مهر ۱۴۰۲) عرضه شده است.

خریداران (در طرح‌های یکساله) باید به صورت علی‌الحساب ۸۴ میلیون و ۳۷ هزار تومان پرداخت کنند.

قیمت کارخانه‌ای این خودرو، ۱۶۸ میلیون و ۷۴ هزار و نرخ این خودرو در بازار، حدود ۱۹۵ میلیون تومان است.

یکی دیگر از خودروهای موجود در در این دور از فروش سایپا، کوییک R با گیربکس معمولی (کوییک دو رنگ Quik_R) است. این خودرو در انواع طرح‌های پیش‌فروش یکساله با تاریخ‌های تحویل متفاوت (از دی ۱۴۰۱ تا مهر ۱۴۰۲) عرضه شده است.

خریداران باید به صورت علی‌الحساب ۸۹ میلیون و ۱۰ هزار تومان پرداخت کنند.

قیمت این خودروی سایپا در کارخانه، ۱۷۸ میلیون و ۲۰ هزار تومان است و این خودرو در بازار، ۲۰۲ میلیون تومان قیمت دارد.

اختلاف قیمت کارخانه‌ و بازار خودروهای سایپا

این ارقام، اختلاف قیمت بین کارخانه و بازار را هنگام خرید خودروهای سایپا نشان می‌دهد.

خریداران، برای سایناحدود ۴۰ و برای شاهین.جی، حدود ۱۶ میلیون تومان بیشتر از کارخانه می‌پردازند.

کوییک در بازار حدود ۳۶ میلیون تومان گران‌تر از کارخانه فروخته می‌شود. همچنین خریداران باید کوییک با گیربکس معمولی را ۲۷ میلیون تومان گران‌تر از کارخانه خریداری کنند.

فروشندگان، کوییک R با گیربکس معمولی را حدود ۲۴ میلیون تومان گران‌تر از کارخانه بفروش می‌رسانند.

محصولات مدیران خودرو که بدون قرعه کشی عرضه می شوند

مدیران خودرو نیز برخی از خودروهای پرطرفدار خود را بدون قرعه‌کشی در سامانه به فروش می‌رساند. این محصولات در قالب طرح‌های فروش فوق‌العاده و فروش فوری، عرضه می‌شوند.

قیمت MVMX22 MT Sport Luxury در کارخانه، ۴۸۷ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان است و مشابه این خودرو در بازار، ۵۰۳ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت X22 Pro IE Turbo در کارخانه، ۶۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است و این خودرو در بازار، ۶۹۵ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت این محصول در کارخانه، ۷۲۴ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان است و این خودرو در بازار، ۷۲۲ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت X55 Pro Excellent (اکسلنت) در کارخانه، ۹۳۳ میلیون و ۶۰ هزار تومان است و این خودرو در بازار، ۹۵۰ میلیون تومان قیمت دارد. همچنین X55 Pro Excellent Sport (اکسلنت اسپرت)، در کارخانه ۹۵۳ میلیون و ۶۸۰ هزار و در بازار، ۹۷۳ میلیون تومان است.

قیمت TIGGO 7 IE در کارخانه، یک میلیارد و ۱۰۲ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان است و این خودرو در بازار، یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت TIGGO 7 PRO Excellent در کارخانه، یک میلیارد و ۲۵۶ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان است و این خودرو در بازار، یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت TIGGO 8 PRO Premium در کارخانه، یک میلیارد و ۷۹۴ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان است و این خودرو در بازار، یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان قیمت دارد.

 

 

دکمه بازگشت به بالا