ورزشی

از گزینه‌های فدراسیون حمایت می‌کنیم اما دخالتی نخواهیم داشت/ مجموعه ورزشی گل‌گهر زمینه‌ساز اتفاقات خوبی در ورزش کشور است

سجادی: از گزینه‌های فدراسیون حمایت می‌کنیم اما دخالتی نخواهیم داشت/ مجموعه ورزشی گل‌گهر زمینه‌ساز اتفاقات خوبی در ورزش کشور است

وزیر ورزش و جوانان گفت: گل‌گهر سرمایه‌گذاری خوبی در ورزش داشته است و این سرمایه‌گذاری در همه رده‌های سنی بوده است. باعث خوشحالی است که این باشگاه در ۱۶ رشته ورزشی عنوان قهرمانی را در کشور به دست آورده است و این نشان می دهد که مسئولین باشگاه با برنامه و فکر در حوزه ورزش کار می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدحمید سجادی در سفر خود به شهرستان سیرجان و افتتاح کمپ دوومیدانی و سایت تیراندازی مجموعه ورزشی گل‌گهر در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: توفیق داشتیم که با شروع ماه مبارک شعبان به سیرجان سفر کنیم و شاهد احداث مجموعه‌های ورزشی در این شهرستان باشیم.

وی هدف‌اش از سفر به استان کرمان را حضور در نشست مدیران کل استانی ورزش و جوانان کشور عنوان کرد و افزود: پیش از این نیز برنامه‌ریزی شده بود که برای افتتاح چند پروژه ورزشی به سیرجان سفر کنیم. خوشبختانه امروز شاهد افتتاح مجموعه دوومیدانی و تیراندازی بودیم و از چند آکادمی مجموعه ورزشی گل گهر نیز بازدید داشتیم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: از گذشته با فعالیت‌های مجموعه ورزشی گل گهر آشنا بودم و با مدیران این مجموعه گفتگو داشتیم. در آن جلسات قرار شد که باشگاه در چند رشته از جمله دوومیدانی فعالیت کند که خداراشگر این امر محقق شد.

سجادی ادامه داد: گل‌گهر سرمایه‌گذاری خوبی در ورزش داشته است و این سرمایه‌گذاری در همه رده‌های سنی بوده است. باعث خوشحالی است که این باشگاه در ۱۶ رشته ورزشی عنوان قهرمانی را در کشور به دست آورده است و این نشان می دهد که مسئولین باشگاه با برنامه و  فکر در حوزه ورزش کار می‌کنند.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اهمیت راه‌اندازی کمپ دوومیدانی گل‌گهر اظهار داشت: دوومیدانی مجموعه ای از رشته‌ها است که از جذاب‌ترین رشته‌های آن که شانس مدال‌آوری نیز داریم رشته‌های میدانی است. خیلی خوشحالیم که این تفکر در باشگاه گل گهر به اینجا رسیده که رشته‌های میدانی در باشگاه احداث شده و از بهترین امکانات برای راه اندازی پیست استفاده شده است. خدا قوت می گویم به مجموعه باشگاه گل گهر که زمینه ساز اتفاقات خوبی در ورزش کشور شده‌اند و قطعا احداث کمپ دوومیدانی گل گهر به توسعه این رشته کمک می‌کند.

سجادی همچنین درخصوص وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: ما به نظر تخصصی فدراسیون فوتبال احترام می‌گذاریم و آن چیزی که فدراسیون برای انتخاب سرمربی درنظر بگیرد ما نیز حمایت خواهیم کرد. فعلا گزینه ای را به ما اعلام نکرده‌اند. وزارت ورزش و جوانان هیچ‌گونه دخالتی برای انتخاب سرمربی و مسائل فنی نخواهد داشت و صرفا وظیفه نظارتی خود را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام//






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا