اجتماع

استارلینک تا 2025 به بورس می‌آید؟!

استارلینک تا 2025 به بورس می‌آید؟!

ایلان ماسک به کارمندان خود در اسپیس ایکس اعلام کرد که کسب و کار اینترنتی ماهواره‌ای استارلینک این شرکت احتمالا تا سال 2025 یا بعد از آن، سهامی عام (IPO) نمی‌شود، وی معتقد است که پیش از عمومی کردن این شرکت، استارلینگ باید به آن برسد. ثابت رسیده باشد

به گزارش خبرنگار گروه علم وفناوری خبرگزاری گزارشگر یک به نقل از اداره کل روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی، گزارشی که CNBC در خود توضیح می دهد، ماسک در نشست عمومی خود با کارکنان اسپیس ایکس گفت:

«دقیقا مطمئن نیستم شرکت چه زمانی عمومی خواهد شد، اما فقط می‌شود سالم که شاید سه یا.

ماک ا اد اد ضی ای ا اپی یک ایک ه ش یطایط و قاخ و خ خ ب ب ب ت ی یک و شاد واد واد.
وی در ادامه توضیحات خود به کارمندان هشدار داد که نباید عمومی شدن شرکد را به ثرون راهی او توضیح داد که «بازارهای عمومی بی‌ثبات هستند» و در مواردی که نمی‌توانند انتظارات آن را برآورد کنند، با مشکلات متعددی می‌شوند. شدن استارلینک منطقی خواهد بود. بنابراین، بر اساس برنامه‌ریزی‌های قبلی، سرویس اینترنت اینترنتی استارلینک قرار بود در سال جاری برای اولین بار ماهواره یا همان عمومی آماده شود. منطقی قابل پیش بینی باشد» فاصله دارد و می افزاید که «عمومی شدن آن در آن زمان»بسیار.
س ای م اهاه اساس اپی ایک یک ائه ائه ی ام مام مام زان ز از زاه اار مار مار مار مار مار. در حالی که ماه گذشته گفته شده بود این سرویس از 400 هزار مشترک ادز در سراسر جهان اداری بود این سرویس به عنوان مثال، اوایل هفته در گزارشی گفته شده است که سرعت اینترنت در کارکدر کمری است. علاوه بر این، افزایش قیمت و ارائه خدمات ضعیف آن ناراضی بوده است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا