سلامت و دانش

استاندارد جدید برای تعیین افراد آلوده به ویروس کرونا

مقامات بهداشتی در سراسر جهان افرادی را که برای جلوگیری از شیوع Covid 19 با افراد آلوده به ویروس کرونا در تماس بوده اند ردیابی می کنند ، اما ماه ها بحث درمورد اینکه افراد اطراف بیماران باید چه کسانی را تحت نظر بگیرند بحث شده است. .

به گزارش گزارشگر یک ، طبق تعریفی که توسط مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های ایالات متحده ارائه شده است ، اگر به طور مداوم در فاصله کمتر از 1.8 متری از فردی که به مدت 15 دقیقه به تاج حمله کرده است ، در معرض خطر باشید. این محدودیتی است که مقامات بهداشتی باید آن را برطرف کنند.

با این حال ، تعریف جدیدی که اخیراً توسط مرکز بهداشت ایالات متحده اعلام شده است ، تفاوت زیادی ایجاد کرده است. مظنونین کسانی هستند که حداقل 15 دقیقه با 24 ساعت فاصله در فاصله 1.8 متری فرد آلوده باشند.

معنای این تعریف جدید این است که اگر شخصی 5 دقیقه صبح ، 5 دقیقه بعد از ظهر و 5 دقیقه شب با یک بیمار بگذراند ، پس او در لیست افراد پرخطر قرار می گیرد. بیماران پیوسته نیستند.

این به روز رسانی در حالی است که تعداد موارد ویروس کرونا در ایالات متحده به طور قابل توجهی افزایش می یابد. به گفته جی پولتر ، رئیس اپیدمی ، بیماری عروق کرونا قلب در حدود 75 درصد ایالات متحده افزایش یافته است.

فولتر اضافه كرد كه گرچه مردم از توصيه هايي كه دريافت مي كنند خسته شوند ، استفاده از ماسك در پاييز و زمستان بيش از هر زمان ديگر مهم است.

در فصل سرما ، افراد به دلیل تمایل به گذراندن وقت در خانه ، بیشتر به آلودگی منتقل می شوند.

استفاده از ماسک به طور قابل توجهی خطر گسترش عفونت از یک علامت بدون علامت به دیگران را کاهش می دهد.

به روزرسانی معیارهای تشخیص افراد در معرض خطر تفاوت زیادی در نظارت بر بیماران ایجاد خواهد کرد زیرا افراد بیشتری با این استاندارد جدید پرخطر و مشکوک شناخته می شوند.

به گزارش الخلیج امروز ، این به روزرسانی اهمیت فاصله اجتماعی را برجسته می کند زیرا دسترسی کوتاه مدت به یک فرد بیمار می تواند منجر به عفونت ویروس کرونا شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا