اجتماع

استان تهران و البرز یکپارچه دیده شده است/ تردد شهر به شهر در استان تهران ملاک نیست

استاندار تهران جزئیات محدودیت های تاجگذاری از اول دسامبر را بیان کرده است.

به گزارش گزارشگر یک در جلسه مربوط به بخشنامه اجرای نظارتی تاج جدید با حضور چندین مقام آژانس ، “سلامت مردم از اهمیت بالاتری برخوردار است و ما اقدامات لازم را برای اعمال مقررات جدید در این زمینه انجام داده ایم.” .

“در جلسه امروز ، آزمایشات شناسایی و غربالگری و برنامه های همسایگی برای شناسایی به موقع افراد آلوده در دستور کار قرار گرفت و افزایش آزمایش یکی از راه حل های سازمان بهداشت جهانی ایران بود.” .

فرماندار تهران افزود: “فاصله اجتماعی ، انزوای بیمار ، رعایت بهداشت فردی و محیطی الزامی است و برنامه ریزی در منطقه مرکزی با سه زمینه درمان ، پشتیبانی و نظارت نیز می تواند سودمند باشد.”

محسنی بندپی درباره برنامه منطقه ای مرکزی گفت: در استان تهران ، 400 تیم پزشك ، 4 پرستار و 10 كارمند بهداشت پیش بینی شده اند كه امیدوارند بتوانند به نتایج مطلوبی برسند و شاهد اقدامات پیشگیرانه و تغییراتی باشند.

وی همچنین درباره محدودیت تاج از روز شنبه اول دسامبر اظهار داشت: “طبق مصوبه ستاد ملی تاج ، ممنوعیت ترافیکی که استان های تهران و البرز در آن ادغام شده اند در نظر گرفته شده است. بنابراین ، ما در حال بررسی خروج محلی و ممنوعیت تردد در بین شهرها هستیم. “گفتم. تهران استاندارد نیست.

“برای کار در منزل ، دو دسته دفاتر محلی و ملی وجود دارد که هدف آنها به حداقل رساندن میزان مراجعه و حضور کارمندان و کاهش تعداد مراجعه است ، بنابراین اگر دستگاه تا یک سوم ارائه شود ، باید خدمات ارائه شود. نیاز به تهیه

استاندار تهران تأکید کرد: در مورد وضعیت اصناف ، گروه 1 نیز فعال است ، اما منع رفت و آمد از ساعت 9 عصر تا 4 صبح اعمال می شود و برای جلوگیری از جریمه باید تا ساعت 8 صبح فعال باشد ، به جز فعالیت های داروخانه و فعالیت های امدادی که فعالیت 24 اعمال می شود . زمان.

وی درباره ممنوعیت تردد از ساعت 9 شب تا 4 بامداد گفت: “مبنای جریمه های رانندگی فعلی دوربین های نظارتی است و افرادی که در این طرح گنجانده نشده اند با توجه به واقعیت ها شناسایی و وضعیت آنها در نظر گرفته می شود.”

استاندار تهران خاطرنشان كرد: برای مطابقت با تعریف گروه 1 ، شما حق ارائه خدمات برای فعالیتهای گروه 2 ، 3 و 4 را ندارید. به عنوان مثال فروشگاه های زنجیره ای حق فروش لباس یا کار مربوط به گروه های دیگر را ندارند.

محسنی بندپی با تشکر از صنفی که ستاد کرونا را همراهی کرد ، گفت: “ما باید با کمک اصناف و مردم شرایطی را فراهم کنیم که بتوانیم در این دو هفته بیماری را کنترل کنیم تا از چرخه انتقال ویروس جلوگیری کنیم و در این راستا صنعت معدن ، فرماندار ، مجری قانون و سایر ارگانهای مسئول مدیریت رفتار مسلحانه.

استاندار تهران تأكید كرد كه مسئولیت مستقیم سازماندهی و نظارت بر تأمین كنندگان در تهران بر عهده شهرداری تهران است. در همین راستا ، شهرداری تهران باید قبل از اول دسامبر یک تفاهم نامه با پلیس و سازمان تأمین کنندگان آن با شهرداری تهران منعقد کند. شهر تهران هنگام اعمال محدودیت های هوشمند مسئول و مسئول است.

“الزام استفاده از ماسک در خانه های تهران همچنین شهروندان را به رعایت پروتکل های بهداشتی ، به ویژه استفاده از ماسک سوق می دهد ، در حالی که برای کسانی که ماسک ندارند جریمه ها نیز توسط ناجا اجرا می شود.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا