اجتماع

استراتژی موثر چین در اعمال محدودیت‌ها برای مهار کرونا

طبق مطالعه کارشناسان دانشگاه پکن، اگر چین با لغو محدودیت‌های سفر، سیاست «تحمل صفر» خود را برای مهار ویروس کرونا لغو می‌کرد، روزانه بیش از 630000 بیمار کووید-19 را ثبت می‌کرد.

به گزارش گزارشگر یک، در گزارشی که مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های چین منتشر کرد، این کارشناسان ریاضی آماری اعلام کردند که چین بدون دو عامل مهم نمی تواند سفر کند. واکسیناسیون موثرتر یا درمان ویژه لغو

کارشناسان این مطالعه با استفاده از آمار عروق بیماری کرونا از ایالات متحده، بریتانیا، اسپانیا و فرانسه در ماه اوت، یافته‌ها را با این واقعیت مقایسه کردند که چین برای هر یک از این کشورها در مواجهه با همه‌گیری Quaid 19 از استراتژی یکسانی استفاده کرد.

در این گزارش آمده است که اگر چین استراتژی کنترل کروناویروس مشابه استراتژی ایالات متحده را اتخاذ کرده بود، حداقل روزانه 637 هزار و 155 مورد ابتلا به کووید-19 در چین وجود داشت.

علاوه بر این، نرخ بروز کووید-19 در کشور به 275793 تن در صورت اتخاذ استراتژی مشابه با استراتژی بریتانیا و 455198 تن در روز در صورت اتخاذ استراتژی مشابه فرانسه رسید.

به گزارش رویترز، مقامات بهداشتی چین امروز (یکشنبه) اعلام کردند که در 27 نوامبر (دیروز) 23 مورد جدید ابتلا به کرونا در کره شناسایی شد که نسبت به روز گذشته 25 مورد کاهش داشته است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا