ورزشی

استقلال بازیکن خارجی دارد یا ندارد/ بررسی عملکرد میلیچ و دیاباته

طبق این گزارش شفافسرمربی استقلال در ابتدای فصل و همچنین ساختار تیم سنت شکنی کرد ، اما حتی دو ستاره خارجی در این فصل از وقار برخوردار بوده اند تا اطمینان حاصل کنند که دو بازیکن تأثیرگذار خارجی در این فصل بازگشت خوبی به آبی ها دارند. با این حال ، به دلیل حوادث و حواشی باشگاه ، میلیچ و دیابت نسبت به فصل گذشته بسیار کارآمد بودند.

برخلاف بسیاری از پیش بینی ها و انتظارات ، میلیچ و دیاباته در ابتدای فصل به تهران بازگشتند و سپس مدیرعامل آبی ها احمد سعادتمند توانست آنها را با موفقیت حفظ کند و هواداران این باشگاه می توانند امیدوار باشند که این دو بازیکن خارجی در خدمت تیم باشند. آنها این کار را در فصل گذشته انجام دادند. با این حال ، امروز آبی پوشان در آخرین فصل دیدار نهایی خود را تجربه می کنند ، اما این دو بازیکن علی رغم امضای قرارداد با استقلال ، کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.

ملیچ گفت در اوایل فصل این کار عالی نبود ، اما در ترکیب ثابت آبی ها مورد استفاده قرار گرفت و برای چهار بازی متوالی برابر مس رفسنجان ، فولاد ، ماشین سازی و پیکان در ترکیب اصلی قرار گرفت. او فقط تا پایان مسابقه برابر فولاد به میدان رفت و در سه دقیقه آخر سه بازی دیگر تعویض شد.

ملیچ در هفته 5 در ترکیب اصلی مقابل صنعت نفت نبود و به جای آرش رضاوند در دقیقه 70 وارد بازی شد. در هفته 7 ، ترکیب اصلی شاهرو هوردرو نبود و در دقیقه 77 او به جای مهدی قائدی وارد زمین شد. آخرین نگاه به تیم BLU.

اوج هنر ملیچ مسابقه ای با ماشین سازی بود. یک گل فوق العاده سه امتیازی زمینه ساز پیروزی آبی پوشان مقابل تیم پایین در ماشین سازی بود.

میلیچ که در هفت مسابقه اول فصل آبی حضور داشت و 5 بار در ترکیب ثابت تیم قرار داشت ، بلافاصله پس از پایان دربی ، از تیم استعفا داد و یک شب تهران را ترک کرد ، و بازگشت به تهران همچنان باقی بود. من شک دارم

داستان دیابت این فصل با میلیچ متفاوت است. او در تهران است و به نظر می رسد که علیرغم خواسته هایش ، در حال حاضر خطر ترک آبی ها را ندارد ، اما برخی از آنها از آسیب دیدگی رنج می برند که به عقیده برخی افراد هیچ ربطی به دلخوری وی ندارد.

در ابتدای فصل ، دیابت از نظر جسمی ناسالم فقط در چند دقیقه آخر سه هفته اول به عنوان بازیکن جانشین ظاهر شد و این فرصت را داشت که در سه مسابقه 55 دقیقه بازی کند.

او 5 بازی پیاپی مقابل پیکان ، صنعت نفت ، شهر خودرو ، ذوب آهن و گل گهر باخت و در نیمه دوم مقابل پرسپولیس به میدان رفت. شیخ همچنین فرصتی برای بازی با آل ، تراکتور و سایپا داشت و اوج بازی او برابر تراکتور در تبریز بود. تنها گل او در این فصل دو بار گلزنی بوده است. شیخ همچنین در دو دیدار اخیر آبی پوشان مقابل نفت و نساجی مسجدسلیمان غایب بود و در مورد حضور او مقابل سپاهان ابهام وجود دارد.

تجزیه و تحلیل حضور دیابت و میلیک تا پایان هفته 14 لیگ برتر ؛

حرارت بازیکن بازی ثابت زمان بازی گل پاس گل هشدار دهنده آتش
۱ دیابت 7 ۲ ۳۰۰۰ ۲ ۱ ۰ ۰
۲ ملیچ 7 5 ۴۵۲ ۱ ۰ ۰ ۰
دکمه بازگشت به بالا