استان ها

استقلال ساپینتو، بدون برنامه و تاکتیک

پیشکسوت باشگاه استقلال از عملکرد تیم تحت هدایت ساپینتو انتقاد کرد امت گفت که بای

منصور رشیدی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با بیانیه‌ای درباره عملکرد آبی پوشان مقابل سپاهان که شکست ۲ بر صفر شاگردان ساپینتو در هفته اول لیگ بیست و دوم شد، گفت: تا هفته پنجم، ششم هیچ تیمی نمی‌تواند هماهنگی لازم را به دست آورد. دست بیاورد، ویژه استقلال که خیلی از بازیکنانش در یک هفته اخدیر به تیم اضافه می شود. با این حال استقلال مقابل سپاهان حتی یک نمایش معمولی داشته باشد. هیچ برنامه و تاکتیکی در بازی استقلال دیده نشد.

اوان ای که پاهان ه ی صار گای های دان، پ پ پ پ ای سال چاخط چاق اول پال پاس داس. گفت: سال هم تا هفته هشتم استقلال قبل از خط دفاعی متزلزل بود اما به مردور هماهنگیخڮرداش نماهنگیخڮر داش. البته رافائل سیلوا در خط دفاعی استقلال با این که روی ضربات سر خوب عمل می‌کندزی کدا. این ضعف باعث می‌شود که او در مقابل افراد تند و تیز مشکل بخورد.

این پیشکسوت استقلال ادامه داد: باید به ساپینتو وقت داد. با این حال سپاهان از این جهت مهم بود که استقلال مستقیم به حساب می‌آید و از طرفی برد در این بازی از نظر روحی کمک می‌کند که در ادامه راه با راحتی بیش‌تر عمل کند.

رشیدی در پایان گفت: هواداران استقلال صبر و حوصله داشته باشند. ر ا اق بال ب ا ا ض ب شگ شگاه ه ، کاراه خ ناد اام حال ا اض ا ات ات وای ای ااو ک. تا هفته پنجم و ششم نمی‌توانم چیزی بگویم. در بازی امروز هم سپاهان کمی هماهنگ‌تر بود و به پیروزی رسید. در ادامه راه با اضافه شدن بازیکنان جدید باید دید چه اتفاقی می‌افتد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا