اجتماع

اطلاعیه آموزش و پرورش در محکومیت حمله صهیونیست‌ها به بیمارستان غزه

وزارت آموزش و پرورش در محکومیت حمله صهیونیست‌ها به بیمارستان غزه اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گزارشگر یک، در این اطلاعیه آمده است: جنایت جنگی اخیر رژیم اشغالگر قدس در حمله به بیمارستان غزه بیانگر آن است که نسل کشی سازمان یافته و قتل عام کودکان بخش تفکیک ناپذیری از ایدئولوژی حاکم بر رژیم صهیونیستی  است.

جنایت بیمارستان غزه نشان داد، فروپاشی رژیم صهیونیستی بسیار نزدیک است و تارهای سست و بی بنیاد این خانه عنکبوت به زودی درهم پیچیده خواهد شد.

صهیونیست‌ها باید بدانند تاریخ پرافتخار مقاومت اسلامی و شرح جنایات و دشمنی آنان با اسلام و انسانیت در کلاس‌های درس دانش آموزان ایران و سایرسرزمین‌های اسلامی طنین انداز خواهد شد و معلمان آزاده تاریخ این نسل کشی سازمان یافته، اشغالگری ظالمانه و مقاومت قهرمانانه را برای دانش آموزان خود روایت خواهند کرد.

در پایان این اطلاعیه آمده است: معلمان و دانش‌آموزان ایران اسلامی ضمن محکومیت این جنایت جنگی وحشیانه همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین به ویژه دانش‌آموزان غزه اعلام می‌دارند و از معلمان و دانش‌آموزان سایر کشورهای جهان می‌خواهند در مقابل این جنایت آشکار علیه انسانیت ساکت نمانند و از همه ظرفیت‌های ممکن برای محکومیت رژیم کودک‌کش صهیونیستی استفاده کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا