سلامت و دانش

اطلاعیه نوروزی قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا

ستاد مرکزی ستاد مبارزه با کرونا در شب سال نو بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش گزارشگر یک ، این اطلاعیه به شرح زیر است:

“نام خدا

یک کشور شریف ایرانی

اکنون با یاری خداوند متعال و مقاومت و استقامت عزیزان ، سال 1399 با همه فراز و نشیب ها و سختی ها ، همه موفقیت ها و تلخی ها و شور و شوق نوروز در حال نزدیک شدن به پایان روز و زمان است. ایران هرالدز ظهور بهار با سپاس و سپاس از همه حمایت ها و مساعدت های شما در طول سال 99 و البته دقیقاً پیروی از پروتکل بهداشتی ، تعطیلات خوشی و لذت بخشی را برای همه آرزو می کند

به منظور محافظت از سلامت جامعه و مبارزه عمومی که منجر به کنترل بیماری شده است ، ستاد عملیات تاجگذاری نیز صادقانه و فوری از مردم و دستگاه می خواهد تا این همکاری را طی سال آینده ادامه دهند. موارد زیر پایان سال را برجسته می کند تعطیلات و تعطیلات نوروز.

1- با توجه به اهمیت بی بدیل تأمین فاصله اجتماعی برای جلوگیری از شیوع بیماری ، جلوگیری از هرگونه تجمع و هر نوع چرخه خانوادگی ضروری است و رعایت آنها مسئولیت مشترک کلیه هموطنان است.

2- سفرهای نوروزی منجر به شیوع مجدد بیماری بدون رعایت دقیق محدودیت های تعیین شده و پروتکل های بهداشتی می شود ، بنابراین ما مقررات اطلاع رسانی را در این زمینه به شدت اجرا می کنیم. این موضوع در اطلاعیه اخیر کمیته امنیت ، اجتماعی و انضباطی اعلام شد. ستاد ملی مدیریت تاج برجسته شده است. ویژه اردوگاه.

3- بازدید از نوروز ، که معمولاً با امتناع از فاصله اجتماعی و کنار گذاشتن ماسک ها و سایر استانداردهای بهداشتی همراه است ، می تواند سلامت خانواده را در تعطیلات سال نو تهدید جدی کند و پیشگیری به مسئولیت فرد بستگی دارد و خانواده مسئولان پایگاه مبارزه با فساد اداری کرونا با تأکید بر اقدام مسئولانه در این زمینه ، از عموم مردم می خواهند که از امکانات فضای مجازی برای ترویج سنت حسنه رحمت و ملاقات برای سلامتی و ایمنی هرچه بیشتر استفاده کنند. من یک محقق هستم

4- هر ساله حضور پرشور علاقه مندان به اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و خاندان پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم (ص) بیانگر همبستگی اجتماعی و معنویت ایرانیان بود. پیشگیری از وضعیت اضطراری و ازدحام به دلیل شیوع بیماری جمعیت هر امامزاده به عهده حرم و مسئولان محلی و محلی است و علاوه بر این افراد و خانواده ها باید از حضور در مکان های شلوغ برای زیارت و گشت و گذار خودداری کنند.

5- از آنجا که تاج گذاری در سراسر کشور رواج دارد ، نوروز مراجعه و بازدید از دفاتر مختلف و مجتمع های کاری را از جمله رفتارهای مشابه خانواده در این زمینه محکوم و منع کرده و مقامات و مدیران هر بخش اداری و بازرگانی گفته اند که انجام شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا