فرهنگی

اظهار نظر ژوله درباره تلویزیون

امیر مهدی ژوله پس از مدت ها دوری از تلویزیون دوباره به این رسانه بازمی گردد و سریال “چوب خط” را از شبکه 3 بازی می کند. این مجموعه طنز که مدتها در سکوت خبری ساخته شده بود ، پیش از نوروز پخش خواهد شد.

به گزارش گزارشگر یک ، پس از اعلام خبر تولید و پخش سریال “چوب خط” ، امیر مهدی ژوله با انتشار تصویری از خود در این سریال ، خبر از کار دوباره با تلویزیون داد.

نویسنده سریال های “شب بره ها” ، “چهره های مرده” و “خارج از حاشیه” گفت که رابطه او با تلویزیون در این زمینه پر از تحریک و اندوه شد و حالا به جای تکرار آن روزها و وقایع ، تلخ ، دوباره با هم.

ژول در بیانیه تلویزیونی در صفحه شخصی خود گفت: “تلویزیون خانه من بود.” “روزی که ما در مورد گوسفندان و مردگان ، هزار چهره ، حاشیه و غیره می نویسیم ، روزی که من دیوار به دیوار بازی کردم و سرگرمی و ایستادگی آن آنلاین بی نظیری که از شما آوردم.”

این نویسنده یادآوری می کند ، “رابطه ما با تلویزیون در یک دوره ناامیدی و اندوه به وجود آمد.” بخشی از آن به دلیل سهل انگاری یا سهل انگاری قسمت من است. اکنون به جای تکرار روز و وقایع تلخ ، دوباره با هم کار خواهیم کرد. “از این زمان به بعد ، شما می توانید لبخندی بر لب خسته خود بنشانید ، اما اکنون ، کارت Chuve کارگردان حمید برامیان از نیمه دوم مارس از شبکه شیما 3 پخش می شود.”

به گزارش گزارشگر یک ، مجموعه “چوب چوب” داستان های خانوادگی و سرگرم کننده ای را با موضوعی کمدی و اجتماعی روایت می کند.

الهام پاوه نژاد ، حسن زارعی ، محمود جعفری ، امیر مهدی ژوله ، بهار کاتوزی ، محمدجواد جعفرپور ، امیر عباس نورزایی ، امیر نوری ، محمدرضا چالنگار ، رضا ناجی ، کریم قربانی ، نازنین کیوانی ، بهنازهائی (بولشید ، علی ، گلشید) اکبر عبد و مینا جعفرزاده بازیگرانی هستند که در “چوب خط” ایفای نقش می کنند.

فیلمبرداری این پروژه هم اکنون در غرب تهران در حال انجام است و همزمان با تولید مراحل فنی را دنبال می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا