فرهنگی

اعتبار لازم جهت تکمیل آزادسازی حریم قلعه فلک‌الافلاک تخصیص داده خواهد شد

گزارشگر یک / لرستان مدیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی لرستان از پیگیری برای اطمینان از سهمیه بندی برای تکمیل پروژه آزادسازی قلمرو آسمانی خبر داد.

سید امین قاسمی از جلسه مشترک با مرتضی محمودوند ، نماینده مردم خرم آباد در شورای اسلام برای اختصاص اعتبارات لازم برای آزادسازی قلعه فلک الافلاک در تاریخ 12 ژانویه خبر داد.

“پس از جلسه مشترک با مرتجی محمودبند ، نماینده ملی کرام آباد در شورای اسلامی ، موضوع پروژه آزادسازی نجومی کرام آباد مطرح شد و در این جلسه تصمیم گرفته شد اعتبارات لازم برای ادامه این پروژه اختصاص یابد. اضافه.

مدیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی لرستان خاطرنشان کرد: سال گذشته 120 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه آزادسازی قلمرو صورت فلکی اختصاص داده است. .

قاسمی در مورد ساماندهی این بنای تاریخی گفت: “مطابق پیگیری های کمیته تلفیق بودجه در سال جاری و همکاری محمودوند ، نماینده ملی کرام آباد در شورای اسلامی ، در نظر داریم اعتبارات لازم را برای آزادسازی قلعه آسمانی اختصاص دهیم.” گفت بیدار شدن

“این جلسه با حضور جواد واحدی وزیر امور خارجه برگزار شد و امیدواریم همه مشکلات و مشکلات مربوط به پیشرفت قلعه تاریخی صورت فلکی برطرف شود و به زودی جهانی سازی حاصل شود.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا