حوادث و رویداد

اعزام ۲۳ آتش‌نشان تهرانی به سیستان و بلوچستان برای امدادرسانی در سیل

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، از اعزام دو گروه آتش نشان تهرانی به همراه تجهیزات و خوردوهای مورد نیاز برای تخلیه آب و امدادرسانی در شهرهای سیل زده جنوب کشور خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با گزارشگر یک درباره اعزام آتش‌نشانان تهرانی به مناطق سیل‌زده جنوب کشور گفت: در روزهای اخیر، شاهد جاری شدن سیل در استان‌های جنوبی کشور بودیم که در برخی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان، آبگرفتگی هایی نیز ایجاد شد. به همین دلیل و به درخواست مسئولین این مناطق، گروهی از آتش نشانان تهرانی برای خدمت به هموطنان،همانند سال های گذشته، به این مناطق اعزام شدند. 

وی افزود: در مجموع ۲۳ آتش نشان در قالب دو اکیپ به صورت زمینی و هوایی به جنوب کشور اعزام شدند و در عملیات های مختلف تخلیه آب، امدادرسانی و … شرکت داشتند. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به تجهیزات و خودروهایی که آتش نشانی تهران به جنوب کشور انتقال داده است؛ ادامه داد: در مجموع پنج دستگاه خودرو شامل یک جرثقیل یک تن، یک خودرو کاپرا و سه دستگاه خودروی سبک به صورت زمینی به این مناطق اعزام شدند.

ملکی گفت: همچنین هشت دستگاه پمپ نیمه سنگین و ۱۵ دستگاه پمپ سبک و مقداری زیادی لوله و سایر تجهیزات نیز به جنوب کشور ارسال شد. 

وی افزود: در سال های پیش نیز، در شهرستانک کنارک، آتش نشانان تهرانی برای رفع آبگرفتگی ها به این منطقه اعزام شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: از روز گذشته همکاران ما در این مناطق مشغول به کار هستند و تا زمانی که وجود آنها موثر باشد نیز این خدمات ادامه خواهد داشت. 

انتهای پیام 

دکمه بازگشت به بالا