بین الملل

اعضای غیرنظامی شورای حاکمیتی سودان برکنار شدند/ ادامه اعتراضات ضد کودتا در خارطوم

همزمان با ادامه تظاهرات و تحصن در سودان علیه کودتای برای ششمین روز متوالی، منابع خبری از برکناری اعضای غیرنظامی شورای حاکمیتی سودان توسط رئیس این شورا خبر دادند.

به گزارش گزارشگر یک، به نقل از شبکه خبری المیادین، یک منبع بلند پایه در کاخ ریاست جمهوری جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که عبد افتاح البرهان، رئیس شورای حاکمیتی انتقالی این کشور طی دستوری اعضای غیرنظامی این شورا را برکنار کرد.

این منبع احتمال داد که این تصمیم با توجه به وضعیت سیاسی فعلی سودان موجود باشد.

شای حاک ی ز ز از ک اضای ای، ز از ض ز ظ ظ ظ ز ز ز ز ه ه ه ه ز ز از اش یای و ای.

از سوی دیگر منابع رسانه‌ای از ادامه تظاهرات و تحصن‌های شهروندان سودانی علیه کوظای ادامه تظاهرات و تحصن‌های شهروندان علیه کودای از سوی دیگر.

طبق این گزارش، مردم سودانی برای ششمین روز متوالی علیه کود ترودن نآامی هر آمی در خارطو

معترضان و تحصن کنندگان سودانی در خارطوم اعلام کردند که منتظر پاسخ اپوزیون به تصمیم البرهان برای خروج شورای نظامی از روند مدیریت نظارت بر سازمان ها هستند.

مردم سودانی پس از سخنرانی البرهان و اعلام این مسئله که شورای اسلحه از روند مذاکرات تحت نظارت سازمانهای خارجی می باشد در اعتراض به این تصمیم و با آتش زدن تایر برخی از خیابان ها در مناطق مختلف خارطوم ازجمله منطقه “بری” در شرق این شهر را نشان می دهد. مسدود کردند.

همچنین شورای پزشکان سودان نیز سه شنبه اعلام کرد که پزشکان ادین آن شور اعتصاب سه ارزشکان سودان نیز سه شنبه اعلام چنین اتحادیه ای است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا