اقتصادی

اعلام آمادگی قرارگاه خاتم برای ساخت بیمارستان و جاده در خراسان شمالی

اعلام آمادگی پایگاه خاتم برای ساخت بیمارستان و راه در خراسان شمالی

گزارشگر یک / کوه شمال کره در صورت دستیابی به مجوزهای لازم دولت ، اردوگاه ساخت و ساز خاتم الانبیاء و استان خراسان شمالی در مورد دو پروژه برای ساخت بیمارستان های راز و جورگلان و همچنین محور بجنورد – میامی به توافق رسیدند.

به گزارش گزارشگر یک ، سعید محمد ، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ، پس از دیدار مشترک با استاندار خراسان شمالی گفت: مطابق توافق نامه به دست آمده ، دو پروژه بیمارستانی و راه سازی در برنامه های آینده ما گنجانده خواهد شد. “”
محمدعلی شجاعی ، استاندار خراسان شمالی در ادامه سخنان خود گفت: آنها با ما بودند. اخیراً در زمینه راه سازی و بهداشت همکاری کرده ایم و سردار هزنی نیز در ساخت و تحویل 2 هزار واحد نیز یاری کرد. در بحث خود در مورد تاج و موارد دیگر ، ما توانستیم از امکانات IRGC استفاده خوبی داشته باشیم. امروز با دکتر گفتگو داریم خدمت محمد بود ، امروز به خدمت وی ​​رسیدیم و توافق کردیم که پروژه های زیربنایی مانند آب ، راه و بیمارستان را انجام دهیم ، میزبان دکتر محمد از ایالت حداکثر تا سه هفته پس از دیدارها و جلسات رسمی طی یک تا ده روز. برای حضور در ایالت و با یک تفاهم نامه می توانید برخی از کاستی های ایالت را برای رفاه حال شما عزیزان برطرف کنید. . »

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا